Diplomová práce se zabývá současným a budoucím stavem marketingové řízení ve společnosti Unikov, spol. s r. o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou zpracovány poznatky týkající se marketingu, strategického marketingu, strategického a marketingového řízení, a marketingového plánování. V praktické části je provedena analýza interního a externího prostředí a hodnotí stav jeho současného marketingového řízení. Na základě výsledků analýz je vypracován projekt marketingového řízení ve společnosti Unikov, spol. s r. o. Marketingové strategie jsou pak podrobeny nákladové, časové a rizikové analýze. Cílem projektu je zefektivnit marketingové řízení a zvýšit tak podíl firmy na trhu.
Anotace v angličtině
The master thesis is concerned with present and future condition of marketing management of Unikov Inc. The thesis is dividend into a theoretical and a practical part. The theoretical part summarizes knowledge of marketing, strategic marketing, stratgic and marketing management, and marketing planning. The practical part analyses analysis of internal and external environment, and evaluates its current marketing management. Based on results of analysis is worked project of marketing management of Unikov Inc. The marketing strategy will then be submitted to cost, timing and risk analysis. The aim of the project is to make the marketing management more effective and due to enhancing a market share.
Klíčová slova
marketing, strategický marketing, strategické a marketingové řízení, marketingové plánování, PEST analýza, SWOT analýza, GE matice, marketingová komunikace, marketingové cíle, marketingová strategie.
Klíčová slova v angličtině
marketing, strategic marketing, stratgic and marketing management, marketing planning, PEST analysis, SWOT analysis, GE matrix, marketing communication, marketing purposes, marketing strategy.
Rozsah průvodní práce
108
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá současným a budoucím stavem marketingové řízení ve společnosti Unikov, spol. s r. o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou zpracovány poznatky týkající se marketingu, strategického marketingu, strategického a marketingového řízení, a marketingového plánování. V praktické části je provedena analýza interního a externího prostředí a hodnotí stav jeho současného marketingového řízení. Na základě výsledků analýz je vypracován projekt marketingového řízení ve společnosti Unikov, spol. s r. o. Marketingové strategie jsou pak podrobeny nákladové, časové a rizikové analýze. Cílem projektu je zefektivnit marketingové řízení a zvýšit tak podíl firmy na trhu.
Anotace v angličtině
The master thesis is concerned with present and future condition of marketing management of Unikov Inc. The thesis is dividend into a theoretical and a practical part. The theoretical part summarizes knowledge of marketing, strategic marketing, stratgic and marketing management, and marketing planning. The practical part analyses analysis of internal and external environment, and evaluates its current marketing management. Based on results of analysis is worked project of marketing management of Unikov Inc. The marketing strategy will then be submitted to cost, timing and risk analysis. The aim of the project is to make the marketing management more effective and due to enhancing a market share.
Klíčová slova
marketing, strategický marketing, strategické a marketingové řízení, marketingové plánování, PEST analýza, SWOT analýza, GE matice, marketingová komunikace, marketingové cíle, marketingová strategie.
Klíčová slova v angličtině
marketing, strategic marketing, stratgic and marketing management, marketing planning, PEST analysis, SWOT analysis, GE matrix, marketing communication, marketing purposes, marketing strategy.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši zaměřenou na marketingové řízení a vytváření strategií.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav úrovně marketingového řízení ve firmě Unikov, spol. s r. o.
Vypracujte projekt ke zlepšení marketingového řízení ve firmě Unikov, spol. s r. o.
Navrhněte a zdůvodněte doporučení ke zlepšení marketingového řízení ve firmě Unikov, spol. s r. o.
Proveďte ekonomické zhodnocení projektu, definujte přínosy, náklady a rizika projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši zaměřenou na marketingové řízení a vytváření strategií.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav úrovně marketingového řízení ve firmě Unikov, spol. s r. o.
Vypracujte projekt ke zlepšení marketingového řízení ve firmě Unikov, spol. s r. o.
Navrhněte a zdůvodněte doporučení ke zlepšení marketingového řízení ve firmě Unikov, spol. s r. o.
Proveďte ekonomické zhodnocení projektu, definujte přínosy, náklady a rizika projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BARTES, F. Konkurenční strategie firmy. 1. vyd. Praha: Management Press, 1997. 124 s. ISBN 80-85943-41-7.
[2] BLAŽKOVÁ, M. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 278 s. ISBN 978-80-247-1535-3.
[3] DEDOUCHOVÁ, M. Strategie podniku. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2001. 256 s. ISBN 80-7179-603-4.
[4] HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. 2. vyd. Praha: Grada, 2003. 200 s. ISBN 80-247-0447-1.
[5] KEŘKOVSKÝ, M.; VYKYPĚL, O. Strategické řízení: Teorie pro praxi. 2. vyd. Praha: C.H. Beck, 2006. 206 s. ISBN 80-7179-453-8.
Seznam doporučené literatury
[1] BARTES, F. Konkurenční strategie firmy. 1. vyd. Praha: Management Press, 1997. 124 s. ISBN 80-85943-41-7.
[2] BLAŽKOVÁ, M. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007. 278 s. ISBN 978-80-247-1535-3.
[3] DEDOUCHOVÁ, M. Strategie podniku. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2001. 256 s. ISBN 80-7179-603-4.
[4] HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. 2. vyd. Praha: Grada, 2003. 200 s. ISBN 80-247-0447-1.
[5] KEŘKOVSKÝ, M.; VYKYPĚL, O. Strategické řízení: Teorie pro praxi. 2. vyd. Praha: C.H. Beck, 2006. 206 s. ISBN 80-7179-453-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
VEDOUCÍ DP: doc. Ing. Josef Kubík, CSc.
Počet bodů: 56
Otázky:
1 Jaké má firma Unikov Bzenec postavení mezi konkurenčními výrobci? zcela
2. Vaše diplomová práce obsahuje 3 projektové cíle: přizpůsobit se trendům na trhu, vyzdvihnout značku firmy a upevnit pozici firmy v očích veřejnosti. Jak byste je seřadila z hlediska významnosti a proč? zcela
OPONET DP: Ing. Aleš Rada
Počet bodů: 59
Otázky:
1. S jakým navýšením objemu prodeje počítáte při zavedení inovací internetového obchodu? uspokojivě
2. Myslíte si, že při propagaci firmy Unikov spol s r. o. ve Vámi navrřeném rádiu bude oslovena správná cílová skupina potenciálních zákazníků? zcela
Další otázky:
Ing. Petr Novák, Ph.D.
Jsou čísla ve Vaší DP reálná? Co si lze představit pod ukončením projektu? Uspokojivě
Prof. Ing. Pavel Ondrčka, CSc.
Není číslo 20% nadsazené? Uspokojivě
Ing. Miroslava Dolejšová, Ph.D.
Jak jste vyhodnocovala údaje z dotazníkového šetření. Uspokojivě