Bakalářská práce se zabývá event marketingem jako součástí integrované marketingové komunikace. V teoretické části jsou definovány pojmy event marketing a integrovaná marketingová komunikace, vymezeny cíle event marketingu, postupy plánování, samotné realizace a rovněž event marketing v interakci s ostatními nástroji komunikačního mixu.
Praktická část práce je zaměřena na plánování a realizaci soutěže "Stavba roku Zlínského kraje", kterou vyhlašují Krajská stavební společnost při Svazu podnikatelů ve stavebnictví v ČR, Česká komora architektů, Česká komora autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě společně se Zlínským krajem, pod záštitou hejtmana Zlínského kraje. Organizátorem soutěže, včetně slavnostního vyhlášení výsledků, je společnost, v níž jsem zaměstnancem.V závěru práce jsem vypracovala doporučení pro další ročníky soutěže.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with event marketing as a part of the integrated marketing communication. The theoretical part includes the definitions of the terms, event marketing, and integrated marketing communication, outlines the aims of event marketing, the process of planning and execution, and deal with event marketing in interaction with other means of the communication mix.
The practical part focuses on planning and execution of the competition. The Construction of the year in the Zlín Region, held by the Regional Building Society (member of the Association of Building Entrepreneurs of the Czech Republic), the Czech Chamber of Architects, the Czech Chamber of Authorised Engineers and Technicians in Construction, and the Zlín regional authorities, under the auspices of the Governor of the Zlín Region. This project, as well as the award ceremony, is organized by company that I work for. In the conclusion, recommendations for next years of the competition are proposed.
Bakalářská práce se zabývá event marketingem jako součástí integrované marketingové komunikace. V teoretické části jsou definovány pojmy event marketing a integrovaná marketingová komunikace, vymezeny cíle event marketingu, postupy plánování, samotné realizace a rovněž event marketing v interakci s ostatními nástroji komunikačního mixu.
Praktická část práce je zaměřena na plánování a realizaci soutěže "Stavba roku Zlínského kraje", kterou vyhlašují Krajská stavební společnost při Svazu podnikatelů ve stavebnictví v ČR, Česká komora architektů, Česká komora autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě společně se Zlínským krajem, pod záštitou hejtmana Zlínského kraje. Organizátorem soutěže, včetně slavnostního vyhlášení výsledků, je společnost, v níž jsem zaměstnancem.V závěru práce jsem vypracovala doporučení pro další ročníky soutěže.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with event marketing as a part of the integrated marketing communication. The theoretical part includes the definitions of the terms, event marketing, and integrated marketing communication, outlines the aims of event marketing, the process of planning and execution, and deal with event marketing in interaction with other means of the communication mix.
The practical part focuses on planning and execution of the competition. The Construction of the year in the Zlín Region, held by the Regional Building Society (member of the Association of Building Entrepreneurs of the Czech Republic), the Czech Chamber of Architects, the Czech Chamber of Authorised Engineers and Technicians in Construction, and the Zlín regional authorities, under the auspices of the Governor of the Zlín Region. This project, as well as the award ceremony, is organized by company that I work for. In the conclusion, recommendations for next years of the competition are proposed.
Prostudujte literaturu vztahující se k tématu bakalářské práce v oblasti event marketingu
II. Praktická část
Popište zvolený event, jeho cíle, cílové skupiny, postup při plánování a komplexní zajištění
Analyzujte předchozí ročníky a shromážděte podklady pro přípravu dalšího ročníku
Zhodnoťte celkovou úspěšnost soutěže
Navrhněte doporučení pro realizaci soutěže v dalším roce
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte literaturu vztahující se k tématu bakalářské práce v oblasti event marketingu
II. Praktická část
Popište zvolený event, jeho cíle, cílové skupiny, postup při plánování a komplexní zajištění
Analyzujte předchozí ročníky a shromážděte podklady pro přípravu dalšího ročníku
Zhodnoťte celkovou úspěšnost soutěže
Navrhněte doporučení pro realizaci soutěže v dalším roce
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] ŠINDLER, Petr. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1. vyd. Praha : Grada, 2003. 236 s. ISBN 80-247-0646-6.
[2] LATTENBERG, Vivien. Event aneb Úspěšná akce krok za krokem: příručka pro organizátory. 1. vyd. Brno : Computer Press, a.s., 2010. 257 s. ISBN 978-80-251-2397-3.
[3] KOTLER, Philip. MARKETING, MANAGEMENT analýza, plánování, využití, kontrola. 7. vyd. : VICTORIA PUBLISHING, a.s., 1992. 789 s. ISBN 80-85605-80-2.
[4] FORET, Miroslav. MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE získání pozornosti zákazníků a naplnění jejich očekávání. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2003. 275 s. ISBN 80-7226-811-2.
[5] NĚMEC, Petr. PUBLIC RELATIONS Praxe komunikace s veřejností. 1. vyd. Praha : MANAGEMENT PRESS, 1996. 167 s. ISBN 80-85943-20-4.
Seznam doporučené literatury
[1] ŠINDLER, Petr. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1. vyd. Praha : Grada, 2003. 236 s. ISBN 80-247-0646-6.
[2] LATTENBERG, Vivien. Event aneb Úspěšná akce krok za krokem: příručka pro organizátory. 1. vyd. Brno : Computer Press, a.s., 2010. 257 s. ISBN 978-80-251-2397-3.
[3] KOTLER, Philip. MARKETING, MANAGEMENT analýza, plánování, využití, kontrola. 7. vyd. : VICTORIA PUBLISHING, a.s., 1992. 789 s. ISBN 80-85605-80-2.
[4] FORET, Miroslav. MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE získání pozornosti zákazníků a naplnění jejich očekávání. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2003. 275 s. ISBN 80-7226-811-2.
[5] NĚMEC, Petr. PUBLIC RELATIONS Praxe komunikace s veřejností. 1. vyd. Praha : MANAGEMENT PRESS, 1996. 167 s. ISBN 80-85943-20-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Ing. Josef Kubík, CSc.:
Jaký očekáváte další vývoj soutěže s ohledem na využití Vámi navržených
opatření?
Ing. Hana Šedová, Ph.D.:
Práce se zabývá analýzou této akce za roky 2005 - 2009. Nyní vysvětlete proč
nemáte v práci uvedeny výsledky za rok 2010?