Tématem bakalářské práce je téma Expanze firmy za podpory komunikačního mixu ?. Rád bych sjednotil reklamní kroky, které povedou k rozšíření firmy. V první části, která se nazývá teoretická, budu vycházet z načerpaných vědomostí, jak při tříletém studiu oboru marketing, tak i z poznatků, které jsem se dočetl z odborné literatury. V druhé části nazvané Analytická část se chci převážně zaměřit na analýzu trhu a analýzu strategických kroků, které by co nejpřesněji a nejcíleněji oslovily potenciální nové zákazníky.
Anotace v angličtině
The theme of my work is "The expansion is supported by the communication mix. I would like to unite advertising steps that lead to the expansion of the company. In the first part, called theoretical, I build on the knowledge has emerged as the three-year degree in marketing from the knowledge that I have read the literature. In the second part, called Analysis of the I mainly focus on market analysis and analysis of strategic initiatives that will reach as far as possible new potential clients.
Klíčová slova
Klíčová slova: reklama, propagace, marketingový mix, public relation
Klíčová slova v angličtině
Keywords: Advertising, promotion, marketing mix, public relations
Rozsah průvodní práce
86 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem bakalářské práce je téma Expanze firmy za podpory komunikačního mixu ?. Rád bych sjednotil reklamní kroky, které povedou k rozšíření firmy. V první části, která se nazývá teoretická, budu vycházet z načerpaných vědomostí, jak při tříletém studiu oboru marketing, tak i z poznatků, které jsem se dočetl z odborné literatury. V druhé části nazvané Analytická část se chci převážně zaměřit na analýzu trhu a analýzu strategických kroků, které by co nejpřesněji a nejcíleněji oslovily potenciální nové zákazníky.
Anotace v angličtině
The theme of my work is "The expansion is supported by the communication mix. I would like to unite advertising steps that lead to the expansion of the company. In the first part, called theoretical, I build on the knowledge has emerged as the three-year degree in marketing from the knowledge that I have read the literature. In the second part, called Analysis of the I mainly focus on market analysis and analysis of strategic initiatives that will reach as far as possible new potential clients.
Klíčová slova
Klíčová slova: reklama, propagace, marketingový mix, public relation
Klíčová slova v angličtině
Keywords: Advertising, promotion, marketing mix, public relations
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k tématu práce.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu ve firmě.
Navrhněte různé možnosti propagace firmy.
Proveďte analýzu prostředí firmy.
Navrhněte možností komunikačních prostředků.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k tématu práce.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu ve firmě.
Navrhněte různé možnosti propagace firmy.
Proveďte analýzu prostředí firmy.
Navrhněte možností komunikačních prostředků.
Závěr
Seznam doporučené literatury
1.GLANZ, B. A. Jak získat veřejné zákazníky. Praha : Grada Publishing, 2000. 128 s. ISBN 80-7169-318-9.
2.STUCHLÍK, P., DVOŘÁČEK, M. Marketing na Internetu. 1. vyd. Praha : Vox, 1999. 150 s. ISBN 8071699578.
3.KOHOUT, J. Veřejné mínění, image a metody public relations. Praha : Management Press, 1999. 122 s. ISBN 80-7261-006-6.
4.KOTLER, Ph. Marketing Management. Praha : Grada Publishing, 1998. 710 s. ISBN 80-7169-600-5.
5.VALACH, J. a kolektiv Finanční řízení podniku. Praha : Ekonpress, 1997. 247 s. ISBN 80-901991-6-X.
6.VYSEKALOVÁ, J., Komárková, R. Psychologie reklamy. Praha : Grada Publishing, 2001. 228 s. ISBN 80-247-9067-X.
Seznam doporučené literatury
1.GLANZ, B. A. Jak získat veřejné zákazníky. Praha : Grada Publishing, 2000. 128 s. ISBN 80-7169-318-9.
2.STUCHLÍK, P., DVOŘÁČEK, M. Marketing na Internetu. 1. vyd. Praha : Vox, 1999. 150 s. ISBN 8071699578.
3.KOHOUT, J. Veřejné mínění, image a metody public relations. Praha : Management Press, 1999. 122 s. ISBN 80-7261-006-6.
4.KOTLER, Ph. Marketing Management. Praha : Grada Publishing, 1998. 710 s. ISBN 80-7169-600-5.
5.VALACH, J. a kolektiv Finanční řízení podniku. Praha : Ekonpress, 1997. 247 s. ISBN 80-901991-6-X.
6.VYSEKALOVÁ, J., Komárková, R. Psychologie reklamy. Praha : Grada Publishing, 2001. 228 s. ISBN 80-247-9067-X.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Světlík:
Jaký hlavní komunikační cíl jste si stanovil?
odpověď:
Zvýšení prodeje.