Hlavním cílem této bakalářské práce je zpracování marketingového plánu pro občanské sdružení Rodinné centrum Kamarád-Nenuda. V teoretické části jsou zpracovány poznatky o neziskovém sektoru, marketingu neziskového sektoru, využití marketingového mixu a tvorbě marketingového plánu. V úvodu praktické části je uvedena charakteristika organizace, na kterou navazuje zpracování analýz současné situace, jež ukazují skutečnosti, které ovlivňují chod organizace. Na základě těchto analýz jsou stanoveny cíle a časový harmonogram jejich realizace. V závěru jsou navrženy způsoby plnění tohoto marketingového plánu a zhodnoceny jeho přínosy pro organizaci.
Anotace v angličtině
The main task of this bachelor work is to frame marketing plan for the civic association The Family Centre Friend Nenuda. The theoretical part consists of basic characteristics of the non-profit sector based on available sources of literature; the theoretical part also deals with marketing of the non-profit sector, with the marketing mix, with fundraising, and with making of marketing plan. At the beginning of the practical part, there is the characteristic of the organisation, which is followed by analyses of actual situation showing the facts that influence running of the organisation. The following goals and timetable are based on the analyses. At the end of the bachelor work, there are designed ways for fulfilment of this marketing plan and there is also an assessment of contributions for the organisation.
Non-profit organisation, marketing of non-profit sector, marketing plan, SWOT analysis, PEST analysis, marketing mix, fundraising.
Rozsah průvodní práce
99 s. (20 002 znaků) 4 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavním cílem této bakalářské práce je zpracování marketingového plánu pro občanské sdružení Rodinné centrum Kamarád-Nenuda. V teoretické části jsou zpracovány poznatky o neziskovém sektoru, marketingu neziskového sektoru, využití marketingového mixu a tvorbě marketingového plánu. V úvodu praktické části je uvedena charakteristika organizace, na kterou navazuje zpracování analýz současné situace, jež ukazují skutečnosti, které ovlivňují chod organizace. Na základě těchto analýz jsou stanoveny cíle a časový harmonogram jejich realizace. V závěru jsou navrženy způsoby plnění tohoto marketingového plánu a zhodnoceny jeho přínosy pro organizaci.
Anotace v angličtině
The main task of this bachelor work is to frame marketing plan for the civic association The Family Centre Friend Nenuda. The theoretical part consists of basic characteristics of the non-profit sector based on available sources of literature; the theoretical part also deals with marketing of the non-profit sector, with the marketing mix, with fundraising, and with making of marketing plan. At the beginning of the practical part, there is the characteristic of the organisation, which is followed by analyses of actual situation showing the facts that influence running of the organisation. The following goals and timetable are based on the analyses. At the end of the bachelor work, there are designed ways for fulfilment of this marketing plan and there is also an assessment of contributions for the organisation.
Non-profit organisation, marketing of non-profit sector, marketing plan, SWOT analysis, PEST analysis, marketing mix, fundraising.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k zadané problematice. Uveďte teoretické poznatky a východiska k tématu.
II. Praktická část
Charakterizujte organizaci a proveďte vyhodnocení současného stavu pomocí analýz.
Na základě provedených analýz navrhněte marketingový plán.
Uveďte závěry a doporučení, které pro organizaci vyplývají z navrhovaného marketingového plánu a posuďte jeho přínos pro organizaci.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k zadané problematice. Uveďte teoretické poznatky a východiska k tématu.
II. Praktická část
Charakterizujte organizaci a proveďte vyhodnocení současného stavu pomocí analýz.
Na základě provedených analýz navrhněte marketingový plán.
Uveďte závěry a doporučení, které pro organizaci vyplývají z navrhovaného marketingového plánu a posuďte jeho přínos pro organizaci.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] COOPER, J., LANE, P. Marketingové plánování. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 1999. 232 s. ISBN 80-7169-641-2.
[2] HANNAGAN, Tim J. Marketing pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha : Management Press, 1996. 205 s. ISBN 80-85943-07-7.
[3] KOTLER, P. Marketing management. 12. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 792s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[4] REKTOŘÍK, J. a kol. Organizace neziskového sektoru - Základy ekonomiky, teorie a řízení. 2. vyd. Praha: Ekopress, 2007. 187 s. ISBN 978-80-86929-25-5.
[5] WESTWOOD, J. Jak sestavit marketingový plán. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 1999. 117 s. ISBN 80-7169-542-4.
Seznam doporučené literatury
[1] COOPER, J., LANE, P. Marketingové plánování. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 1999. 232 s. ISBN 80-7169-641-2.
[2] HANNAGAN, Tim J. Marketing pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha : Management Press, 1996. 205 s. ISBN 80-85943-07-7.
[3] KOTLER, P. Marketing management. 12. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 792s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[4] REKTOŘÍK, J. a kol. Organizace neziskového sektoru - Základy ekonomiky, teorie a řízení. 2. vyd. Praha: Ekopress, 2007. 187 s. ISBN 978-80-86929-25-5.
[5] WESTWOOD, J. Jak sestavit marketingový plán. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 1999. 117 s. ISBN 80-7169-542-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Ing. Josef Kubík, CSc.:
Jak si má organizace zabezpečit kvalifikované lidské zdroje, aby mohla dosáhnout
daného cíle marketingového plánu?
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
Co považujete za konkurenční výhodu?
Zažádalo rodinné centrum o nějaké dotace i pro rok 2011?