Ve své bakalářské práci se zabývám analýzou zákazníků v oblasti cestovního ruchu v rámci obce Buchlovice. Práce je rozdělena do dvou částí, do části teoretické a praktické.
V teoretické části bakalářské práce se věnuji cestovnímu ruchu a službám v oblasti cestovního ruchu obecně. Jsou zde kapitoly o službách v cestovním ruchu, informačních službách, ubytovacích službách a stravovacích službách. Dále se zde věnuji marketingu cestovního ruchu.
V praktické části se nejdříve věnuji analýze služeb v Buchlovicích, dále jsou zde uvedeny výsledky výzkumu, který jsem prováděla v obci Buchlovice a dále pak návrhy změn, které by v obci mohly být provedeny pro zlepšení spokojenosti návštěvníků.
Anotace v angličtině
In my bachelor work I deal with Customer analysis in the field of tourism services in Buchlovice. This work is divided into two parts ? theoretical and practical.
In theoretical part I deal with tourism and its services in general. There are chapters about services in tourism, information services, accommodation services and catering services. Then I deal with marketing of tourism services too.
In practical part I firstly analyze services in Buchlovice, then I mention results of my research which I have made in Buchlovice and then I suggest changes to be done to improve the satisfaction of tourists.
Klíčová slova
Cestovní ruch, služby v cestovním ruchu, informační služby, turistická informační centra, ubytovací služby, stravovací služby, marketing cestovního ruchu.
Klíčová slova v angličtině
Tourism, tourism services, information services, tourist information centre, accommodation services, catering services, marketing of tourism services.
Rozsah průvodní práce
59 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Ve své bakalářské práci se zabývám analýzou zákazníků v oblasti cestovního ruchu v rámci obce Buchlovice. Práce je rozdělena do dvou částí, do části teoretické a praktické.
V teoretické části bakalářské práce se věnuji cestovnímu ruchu a službám v oblasti cestovního ruchu obecně. Jsou zde kapitoly o službách v cestovním ruchu, informačních službách, ubytovacích službách a stravovacích službách. Dále se zde věnuji marketingu cestovního ruchu.
V praktické části se nejdříve věnuji analýze služeb v Buchlovicích, dále jsou zde uvedeny výsledky výzkumu, který jsem prováděla v obci Buchlovice a dále pak návrhy změn, které by v obci mohly být provedeny pro zlepšení spokojenosti návštěvníků.
Anotace v angličtině
In my bachelor work I deal with Customer analysis in the field of tourism services in Buchlovice. This work is divided into two parts ? theoretical and practical.
In theoretical part I deal with tourism and its services in general. There are chapters about services in tourism, information services, accommodation services and catering services. Then I deal with marketing of tourism services too.
In practical part I firstly analyze services in Buchlovice, then I mention results of my research which I have made in Buchlovice and then I suggest changes to be done to improve the satisfaction of tourists.
Klíčová slova
Cestovní ruch, služby v cestovním ruchu, informační služby, turistická informační centra, ubytovací služby, stravovací služby, marketing cestovního ruchu.
Klíčová slova v angličtině
Tourism, tourism services, information services, tourist information centre, accommodation services, catering services, marketing of tourism services.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se ke zvolenému tématu.
II. Praktická část
Analyzujte služby v obci Buchlovice.
Proveďte dotazníkové šetření.
Analyzujte výsledky dotazníkového šetření.
Navrhněte vhodná doporučení pro zlepšení kvality služeb v obci.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se ke zvolenému tématu.
II. Praktická část
Analyzujte služby v obci Buchlovice.
Proveďte dotazníkové šetření.
Analyzujte výsledky dotazníkového šetření.
Navrhněte vhodná doporučení pro zlepšení kvality služeb v obci.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] ORIEŠKA, J. Služby v cestovním ruchu. 1. vyd. Praha : IDEA SERVIS, 2010. ISBN 978-80-85970-68-5
[2] HESKOVÁ, M. a kol. Cestovní ruch pro vyšší odborné školy a vysoké školy. 1.vyd. Praha : Fortuna, 2006.
ISBN 80-7168-948-3
[3] FREEMANTLE, D. Bezkonkurenční služby zákazníkům. 1.vyd. Praha : Management Press, 1996. ISBN 80-85943-26-3
[4] PALATKOVÁ, M. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu. Praha : Grada Publishing, a.s, 2006.
ISBN 80-247-1014-5
[5] HESKETT, J. L., EARL SASSER Jr., W., HART, Ch., W. L. Služby - cesta k úspěchu. Praha : Victoria Publishing.
ISBN 80-85605-36-8
[6] SEDLÁK, J. Buchlov a Buchlovice. Brno : 1993.
[7] HRDÝ, M., KOŘÍNEK, V., ŽIŽLAVSKY, B. Moje Buchlovice. Buchlovice : Obec Buchlovice, 2005.
Seznam doporučené literatury
[1] ORIEŠKA, J. Služby v cestovním ruchu. 1. vyd. Praha : IDEA SERVIS, 2010. ISBN 978-80-85970-68-5
[2] HESKOVÁ, M. a kol. Cestovní ruch pro vyšší odborné školy a vysoké školy. 1.vyd. Praha : Fortuna, 2006.
ISBN 80-7168-948-3
[3] FREEMANTLE, D. Bezkonkurenční služby zákazníkům. 1.vyd. Praha : Management Press, 1996. ISBN 80-85943-26-3
[4] PALATKOVÁ, M. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu. Praha : Grada Publishing, a.s, 2006.
ISBN 80-247-1014-5
[5] HESKETT, J. L., EARL SASSER Jr., W., HART, Ch., W. L. Služby - cesta k úspěchu. Praha : Victoria Publishing.
ISBN 80-85605-36-8
[6] SEDLÁK, J. Buchlov a Buchlovice. Brno : 1993.
[7] HRDÝ, M., KOŘÍNEK, V., ŽIŽLAVSKY, B. Moje Buchlovice. Buchlovice : Obec Buchlovice, 2005.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Schneider:
Zabývala jste se problematikou sezónnosti?
Bude rozšířena sezóna?
odpověď:
Možnosti rozšíření jsou dosti malé, poblíž je lyžařský svah, chybí ale bowling.