Diplomová práce je podkladem pro projekt ke zvýšení konkurenceschopnosti Hotelu Alley, a. s. Práce je zaměřena na oblast marketingu cestovního ruchu a hotelnictví. Práce obsahuje část teoretickou a část praktickou.
Teoretická část přináší poznatky z oblasti marketingu služeb, marketingu služeb hotelu, marketingového mixu a komunikačního mixu.
V praktické části je zanalyzován současný stav využívaných nástrojů komunikačního mixu hotelu Alley a je provedena SWOT analýza, PEST analýza a analýza konkurence.
Projektová část přináší samostatný projekt zvýšení konkurenceschopnosti s využitím nástrojů komunikačního mixu.
Anotace v angličtině
This master thesis is the basis for a project on increasing the competitiveness of Hotel Alley, a. s. The work is divided into a theoretical and a practical part and is targeted on the sphere of travel movement and the hotel industry.
The theoretical part provides a basic of theoretical knowledge related to services marketing, the marketing of the hotel´s services, the marketing mix and the communication mix.
In the practical part we find an analysis of the communication mix of Hotel Alley, a SWOT and PEST analysis and finally an analysis of their competition. Another section of the practical part is the project, which uses the tools of the communication mix to include suggestions and recommendations will aim increase the competitiveness of Hotel Alley.
competitiveness, marketing communication, marketing of hotel services, marketing mix, communication mix, SWOT analysis, PEST analysis
Rozsah průvodní práce
95 s., 18 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je podkladem pro projekt ke zvýšení konkurenceschopnosti Hotelu Alley, a. s. Práce je zaměřena na oblast marketingu cestovního ruchu a hotelnictví. Práce obsahuje část teoretickou a část praktickou.
Teoretická část přináší poznatky z oblasti marketingu služeb, marketingu služeb hotelu, marketingového mixu a komunikačního mixu.
V praktické části je zanalyzován současný stav využívaných nástrojů komunikačního mixu hotelu Alley a je provedena SWOT analýza, PEST analýza a analýza konkurence.
Projektová část přináší samostatný projekt zvýšení konkurenceschopnosti s využitím nástrojů komunikačního mixu.
Anotace v angličtině
This master thesis is the basis for a project on increasing the competitiveness of Hotel Alley, a. s. The work is divided into a theoretical and a practical part and is targeted on the sphere of travel movement and the hotel industry.
The theoretical part provides a basic of theoretical knowledge related to services marketing, the marketing of the hotel´s services, the marketing mix and the communication mix.
In the practical part we find an analysis of the communication mix of Hotel Alley, a SWOT and PEST analysis and finally an analysis of their competition. Another section of the practical part is the project, which uses the tools of the communication mix to include suggestions and recommendations will aim increase the competitiveness of Hotel Alley.
competitiveness, marketing communication, marketing of hotel services, marketing mix, communication mix, SWOT analysis, PEST analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární poznatky vztahující se ke konkurenceschopnosti firmy s užším zaměřením na marketingovou komunikaci služeb.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav jednotlivých složek komunikačního mixu Hotelu Alley, a. s.
Na základě provedené analýzy zpracujte projekt zvýšení konkurenceschopnosti Hotelu Alley, a. s.
Proveďte nákladovou a rizikovou analýzu navrhovaného projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární poznatky vztahující se ke konkurenceschopnosti firmy s užším zaměřením na marketingovou komunikaci služeb.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav jednotlivých složek komunikačního mixu Hotelu Alley, a. s.
Na základě provedené analýzy zpracujte projekt zvýšení konkurenceschopnosti Hotelu Alley, a. s.
Proveďte nákladovou a rizikovou analýzu navrhovaného projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] HORNER, Susan; SWARBROOKE, John. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 486 s. ISBN 80-247-0202-9.
[2] KIRÁĽOVÁ, Alžběta. Marketing hotelových služeb. 2. vyd. Praha: Ekopress, 2006. 148 s. ISBN 80-86119-44-0.
[3] MIKOLÁŠ, Zdeněk. Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku: konkurenční potenciál a dynamika podnikání. 1. vyd. Praha: Grada, 2005. 198 s. ISBN 80-247-1277-6.
[4] PAYNE, Adrian. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada, 1996. 247 s. ISBN 80-7169-276-X.
[5] VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada, 2008. 232 s. ISBN 978-8-247-2721-9.
Seznam doporučené literatury
[1] HORNER, Susan; SWARBROOKE, John. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 486 s. ISBN 80-247-0202-9.
[2] KIRÁĽOVÁ, Alžběta. Marketing hotelových služeb. 2. vyd. Praha: Ekopress, 2006. 148 s. ISBN 80-86119-44-0.
[3] MIKOLÁŠ, Zdeněk. Jak zvýšit konkurenceschopnost podniku: konkurenční potenciál a dynamika podnikání. 1. vyd. Praha: Grada, 2005. 198 s. ISBN 80-247-1277-6.
[4] PAYNE, Adrian. Marketing služeb. 1. vyd. Praha: Grada, 1996. 247 s. ISBN 80-7169-276-X.
[5] VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada, 2008. 232 s. ISBN 978-8-247-2721-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí DP: Ing. Kamil Dobeš, Ph.D., hodnocení 46 bodů
Otázky:
1)V projektu navrhujete i využití služeb serveru Slevomat. Jak jste odhadla očekávané přínosy z toho návrhu?- zodpovězeno zcela
Oponent DP: Ing. Simona Muchová, hodnocení 51 bodů
Otázky:
1)V analytické části není zmínka o problémech s personálem. Na základě čeho bylo v projektové části navrhnuto školení personálu a mystery shopping?- zodpovězeno zcela
2)Webová stránka hotelu je k dispozici v sedmi jazycích. Máte informace o tom, jaký procentuální podíl tvoří zahraniční zákazníci? Jaké nástroje komunikačního mixu používá hotel směrem k této skupině zákazníků?- zodpovězeno zcela
3)Uvádíte, že hotel zveřejňuje svou reklamu především v regionálním tisku, co považujete "za správně zvolený druh reklamy." A co celonárodní tisk? zodpovězeno zcela
Otázky komise:
Myslíte si, že i v Olomouci by bylo efektivní nabídnout ubytování last minute?- zodpovězeno zcela
Která organizace oficiálně certifikuje hotely?- nezodpovězeno
Který další hotel má oficiální certifikace v Olomouci?- zodpovězeno částečně
Spojují se aktivity tohoto hotelu s propagací Olomouckého kraje?- zodpovězeno zcela