Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout projekt marketingového plánu firmy
Plastkon product s. r. o. Práce se skládá ze tří částí: teoretické, analytické a projektové části. V první části jsou popsány teoretické poznatky nutné pro vypracování marketingového plánu s ohledem na malé a střední podniky.
V praktické části je vypracována marketingová situační analýza (PESTE analýza, Porterův model, GE a BCG matice, analýza vnitřního mikroprostředí firmy). Poznatky jsou shrnuty ve SWOT analýze.
V projektové části je vypracován marketingový plán, který vychází z předcházejících analýz. V marketingovém plánu jsou stanoveny cíle a strategie, které jsou poté podrobněji rozpracovány do akčních programů. Plán dále zahrnuje časový harmonogram, rozpočet, systém měření a kontroly a rizika spojená s realizací projektu. Na závěr jsou uvedeny přínosy marketingového plánu pro firmu.
Anotace v angličtině
The main aim of the master thesis is to suggest marketing plan for Plastkon product Ltd. company. The thesis is divided into three main parts: theoretical, practical and project part. The first part deals with the theoretical knowledge required for marketing plan with respect to small and medium enterprises.
In the practical part there is provided marketing situation analysis (PESTE analysis, Porter´s analysis, GE and BCG matrix and internal firm micro-environment analysis). The knowledge is summarised in the SWOT analysis.
The project part contents marketing plan resulting from previous analysis. There are goals and strategies which are systematized into the actions plans in detailed. The plan includes time schedule, budget, system of measuring and control and risks connected with realisation of project. In the end there are mentioned contributions of marketing plan.
Klíčová slova
strategické plánování, marketingový plán, PESTE analýza, BCG matice
Klíčová slova v angličtině
strategic planning, marketing plan, PESTE analysis, BCG matrix
Rozsah průvodní práce
100 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout projekt marketingového plánu firmy
Plastkon product s. r. o. Práce se skládá ze tří částí: teoretické, analytické a projektové části. V první části jsou popsány teoretické poznatky nutné pro vypracování marketingového plánu s ohledem na malé a střední podniky.
V praktické části je vypracována marketingová situační analýza (PESTE analýza, Porterův model, GE a BCG matice, analýza vnitřního mikroprostředí firmy). Poznatky jsou shrnuty ve SWOT analýze.
V projektové části je vypracován marketingový plán, který vychází z předcházejících analýz. V marketingovém plánu jsou stanoveny cíle a strategie, které jsou poté podrobněji rozpracovány do akčních programů. Plán dále zahrnuje časový harmonogram, rozpočet, systém měření a kontroly a rizika spojená s realizací projektu. Na závěr jsou uvedeny přínosy marketingového plánu pro firmu.
Anotace v angličtině
The main aim of the master thesis is to suggest marketing plan for Plastkon product Ltd. company. The thesis is divided into three main parts: theoretical, practical and project part. The first part deals with the theoretical knowledge required for marketing plan with respect to small and medium enterprises.
In the practical part there is provided marketing situation analysis (PESTE analysis, Porter´s analysis, GE and BCG matrix and internal firm micro-environment analysis). The knowledge is summarised in the SWOT analysis.
The project part contents marketing plan resulting from previous analysis. There are goals and strategies which are systematized into the actions plans in detailed. The plan includes time schedule, budget, system of measuring and control and risks connected with realisation of project. In the end there are mentioned contributions of marketing plan.
Klíčová slova
strategické plánování, marketingový plán, PESTE analýza, BCG matice
Klíčová slova v angličtině
strategic planning, marketing plan, PESTE analysis, BCG matrix
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte rešerši literárních pramenů a formulujte teoretická východiska pro vypracování marketingového plánu.
II. Praktická část
Proveďte analýzy nutné pro tvorbu marketingového plánu.
Na základě provedených analýz stanovte cíle projektu a sestavte marketingový plán pro firmu Plastkon product s. r. o.
Zhodnoťte náklady, rizika a přínosy marketingového plánu pro firmu Plastkon product s. r. o.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte rešerši literárních pramenů a formulujte teoretická východiska pro vypracování marketingového plánu.
II. Praktická část
Proveďte analýzy nutné pro tvorbu marketingového plánu.
Na základě provedených analýz stanovte cíle projektu a sestavte marketingový plán pro firmu Plastkon product s. r. o.
Zhodnoťte náklady, rizika a přínosy marketingového plánu pro firmu Plastkon product s. r. o.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BLAŽKOVÁ, M. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 278 s. ISBN 978-80-247-1535-3.
[2] COOPER, J.; LANE, P. Marketingové plánování: praktická příručka manažera. 1. vyd. Praha: Grada, 1999. 232 s. ISBN 80-7169-641-2.
[3] HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. 2. vyd. Praha: Grada, 2003. 200 s. ISBN 80-247-0447-1.
[4] KOTLER, P.; KELLER, K. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[5] LOŠŤÁKOVÁ, H. B-to-B marketing: strategická marketingová analýza pro vytváření tržních příležitostí. 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 2005. 186 s. ISBN 80-86419-94-0.
Seznam doporučené literatury
[1] BLAŽKOVÁ, M. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 278 s. ISBN 978-80-247-1535-3.
[2] COOPER, J.; LANE, P. Marketingové plánování: praktická příručka manažera. 1. vyd. Praha: Grada, 1999. 232 s. ISBN 80-7169-641-2.
[3] HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. 2. vyd. Praha: Grada, 2003. 200 s. ISBN 80-247-0447-1.
[4] KOTLER, P.; KELLER, K. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[5] LOŠŤÁKOVÁ, H. B-to-B marketing: strategická marketingová analýza pro vytváření tržních příležitostí. 1. vyd. Praha: Professional Publishing, 2005. 186 s. ISBN 80-86419-94-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí DP: Ing. Pavla Staňková, Ph.D., hodnocení 49 bodů
Otázka:
1)Vysvětlete obr. 1 - Proč stojí vrcholový management podniku mimo strategický řídící proces? Jaký by měla být vazba mezi vrcholovým managementem a strategickým řízením?- zodpovězeno zcela
2)Plánuje firma rozšířit marketingové plánování pro zimní sortiment i na úroveň celopodnikového marketingového plánování?- zodpovězeno zcela
Oponent DP: Ing. Dana Dohnálková, hodnocení 52 bodů
Otázka:
1)Navrhněte jak zlepšit prezentaci výrobků v obchodech a návrh jak zlepšit obaly výrobků.- zodpovězeno zcela
2)Navrhněte možnosti pro zlepšení webových stránek firmy Plastkon product a udělejte srovnání s již existujícími stránkami.- zodpovězeno zcela
3)Ve které oblasti výroby má firma rezervy ? navrhněre firmě marketingový výrobek, který uvedete na trh na základě dostupných analýz.- zodpovězeno zcela
4)Firma vyhlásila konkurzní řízení na pozici marketingového pracovníka . Vy , jako uchazeč, přesvěčte majitele firmy o tom, že jste právě Vy, tím nejvhodnějším uchazečem (argumenty, návrhy pro přínos v oblasti marketingové strategie,..)- zodpovězeno zcela
Otázky komise:
Jak má být formulovaný cíl?- zodpovězeno částečně
Jak hodnotíte svůj navrhovaný systém kontroly?- zodpovězeno částečně
Výrobky jsou chráněny certifikátem- co certifikách chrání?- zodpovězeno uspokojivě
Kolik zákazníků je významních a zda se Vaše návrhy promítnou i na těchto zákaznících?- zodpovězeno zcela