Cílem mé diplomové práce je na základě prostudovaných literárních zdrojů analyzovat stávající stav společnosti Epos, spol. s r. o. (dále jen ?Epos?) a navrhnout marketingový plán pro tuto společnost na rok 2011. Teoretická část se bude zabývat základními pojmy k marketingovému strategickému plánování a také charakteristikou malého a středního podnikání. Poté je zde popsána samotná tvorba marketingového plánu, jeho struktura a analýzy vhodné ke zjištění současného stavu. Firma bude konkrétně charakterizována v praktické části této práce. Co se týče marketingové situační analýzy, tak zde jsem analy-zovala současný stav, v němž se společnost nachází. Výše zmíněné analýzy byly podkladem pro tvorbu marketingového plánu společnosti Epos na rok 2011. V marketingovém plánu jsou stanoveny cíle, strategie, jež je podrobně rozpracována do akčních programů, časového harmonogramu a rozpočtu. Jsou stanoveny také rizika plánu a systém měření kontroly.
Anotace v angličtině
The goal of this thesis is based on studied literature to analyze the current situation in the company Epos, spol. s r.o. (next time just ?Epos?) and propose a marketing plan for this company for 2011. In the theoretical part is defined the basic terms which are related to strategic marketing planning and characterized small and medium businesses. Another chapter of my thesis describes the creation of a marketing plan and its structure and appro-priates analysis to determine the current situation in the company. In the analytical part of my thesis is characterized the company Epos. The marketing situation analysis is focus on the analysis of the current situation. These analyses are the main basis for creating a mar-keting plan of the company Epos for 2011. In the marketing plan are defined goals and strategies, which are specified in details in action programs, timetable and budget. There are defined the main risk of the plan and measurement control system.
Cílem mé diplomové práce je na základě prostudovaných literárních zdrojů analyzovat stávající stav společnosti Epos, spol. s r. o. (dále jen ?Epos?) a navrhnout marketingový plán pro tuto společnost na rok 2011. Teoretická část se bude zabývat základními pojmy k marketingovému strategickému plánování a také charakteristikou malého a středního podnikání. Poté je zde popsána samotná tvorba marketingového plánu, jeho struktura a analýzy vhodné ke zjištění současného stavu. Firma bude konkrétně charakterizována v praktické části této práce. Co se týče marketingové situační analýzy, tak zde jsem analy-zovala současný stav, v němž se společnost nachází. Výše zmíněné analýzy byly podkladem pro tvorbu marketingového plánu společnosti Epos na rok 2011. V marketingovém plánu jsou stanoveny cíle, strategie, jež je podrobně rozpracována do akčních programů, časového harmonogramu a rozpočtu. Jsou stanoveny také rizika plánu a systém měření kontroly.
Anotace v angličtině
The goal of this thesis is based on studied literature to analyze the current situation in the company Epos, spol. s r.o. (next time just ?Epos?) and propose a marketing plan for this company for 2011. In the theoretical part is defined the basic terms which are related to strategic marketing planning and characterized small and medium businesses. Another chapter of my thesis describes the creation of a marketing plan and its structure and appro-priates analysis to determine the current situation in the company. In the analytical part of my thesis is characterized the company Epos. The marketing situation analysis is focus on the analysis of the current situation. These analyses are the main basis for creating a mar-keting plan of the company Epos for 2011. In the marketing plan are defined goals and strategies, which are specified in details in action programs, timetable and budget. There are defined the main risk of the plan and measurement control system.
Prostudujte literaturu vztahující se k problematice marketingového plánování.
II. Praktická část
Na základě teoretických poznatků proveďte analýzy potřebné ke tvorbě marketingového plánu.
Z výsledků provedených analýz stanovte cíle projektu a sestavte marketingový plán společnosti XY na rok 2011.
Proveďte analýzu nákladů, analýzu rizika a zhodnoťte přínosy marketingového plánu pro společnost.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte literaturu vztahující se k problematice marketingového plánování.
II. Praktická část
Na základě teoretických poznatků proveďte analýzy potřebné ke tvorbě marketingového plánu.
Z výsledků provedených analýz stanovte cíle projektu a sestavte marketingový plán společnosti XY na rok 2011.
Proveďte analýzu nákladů, analýzu rizika a zhodnoťte přínosy marketingového plánu pro společnost.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BLAŽKOVÁ, M. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2007. 278 s. ISBN 978-80-247-1535-3.
[2] BOUČKOVÁ, J. a kol. Marketing. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2003. 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
[3] KNIGHT, P. Vysoce efektivní marketingový plán: 15 kroků k úspěchu v podnikání. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2007. 143 s. ISBN 978-80-247-1999-3.
[4] KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
[5] KUMAR, N. Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2008. 236 s. ISBN 978-80-247-2439-3.
Seznam doporučené literatury
[1] BLAŽKOVÁ, M. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2007. 278 s. ISBN 978-80-247-1535-3.
[2] BOUČKOVÁ, J. a kol. Marketing. 1. vyd. Praha: C. H. Beck, 2003. 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
[3] KNIGHT, P. Vysoce efektivní marketingový plán: 15 kroků k úspěchu v podnikání. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2007. 143 s. ISBN 978-80-247-1999-3.
[4] KOTLER, P., ARMSTRONG, G. Marketing. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3.
[5] KUMAR, N. Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2008. 236 s. ISBN 978-80-247-2439-3.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí DP: Ing. Pavla Staňková, Ph.D., hodnocení 52 bodů
Otázky:
1)I když výpočet návratnosti investic nemůže být uveden v práci, za jak dlouho předpokládáte, že se Vám vložené investice vrátí? zodpovězena zcela
2)Do jaké míry je Vámi navrhovaný marketingový plán implementován do praxe?- zodpovězena zcela
Oponent DP: Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D., hodnocení 51 bodů
Otázky:
1)Který z dotačních programů EU by mohla firma v současné době využít?- zodpovězeno zcela
2)Kdo je největším konkurentem firmy?- zodpovězenozcela
3)Proč doporučujete pasivní účast na veletrhu GO v Brně? zodpovězeno uspokojivě
5)Při aktivní účasti na veletrhu (doporučte veletrh dle svého uvážení) by byly jak vysoké náklady pro firmu?-zodpovězeno zcela
6)s.51 - Porterova analýza. Na základě jaký podkladů a informací jste přidělila body k jednotlivým kritériím?- zodpovězeno zcela
5)s. 64 - Sponzoring. Navrhněte vhodný způsob.- zodpovězeno zcela
Otázky komise:
Jak ovlivňuje firmu krize v Japonsku?- zodpovězeno zcela
Co chystá firma pro současné zákazníky?- zodpovězeno zcela
Proč do své práce zahrnuje i podporu firem se solární energií?- zodpovězeno uspokojivě
Má cenu zahajovat tisk stravenek?- odpovězeno zcela
Matice BCG?- zodpovězeno částečně