Hlavným cieľom tejto diplomovej práce je navrhnúť projekt zlepšenia marketingovej ko-munikácie firmy GeneProof, a.s. V teoretickej časti sú spracované poznatky týkajúce sa marketingovej komunikácie, ako aj špecifiká marketingu v zdravotníctve a problematika marketingového výskumu.
Analytická časť v stručnosti predstavuje spoločnosť GeneProof a vysvetľuje pojem mole-kulárna in vitro diagnostika. Hlavnou náplňou analytickej časti je SWOT a Porterova ana-lýza a marketingový výskum (kvantitatívny a kvalitatívny).
Na základe výsledkov analýz je navrhnutý projekt zlepšenia marketingovej komunikácie spoločnosti GeneProof - Projekt vzdelávacieho portálu v oblasti zdravotníctva so zameraním na diagnostiku. V závere je projekt podrobený časovej, nákladovej a rizikovej analýze.
Anotace v angličtině
The main objective of this master´s thesis is the creation of the project for improving GeneProof´s marketing communication. In the theoretical part I have included information about the marketing communication. I have also included specifics about marketing in health service and marketing research, too. The analytical part of this work briefly introduces the company and explains the concept of molecular in vitro diagnostics. The main section of the analytical part is the SWOT and Porter analysis along with both the quantitative and qualitative marketing research.
On the basis of the results, the analysis suggests a project for improving GeneProof´s marketing communication - Project of educational portal in health with specification for diagnostics. In the conclusion, there is a time and cost analysis and a risk analysis of the project.
Klíčová slova
marketingová komunikácia, proces marketingovej komunikácie, marketingová komunikácia na internete, marketing v zdravotníctve, marketingový výskum
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, Process of marketing communications, Marketing communications on internet, Marketing in health service, Marketing research
Rozsah průvodní práce
112 s.
Jazyk
SK
Anotace
Hlavným cieľom tejto diplomovej práce je navrhnúť projekt zlepšenia marketingovej ko-munikácie firmy GeneProof, a.s. V teoretickej časti sú spracované poznatky týkajúce sa marketingovej komunikácie, ako aj špecifiká marketingu v zdravotníctve a problematika marketingového výskumu.
Analytická časť v stručnosti predstavuje spoločnosť GeneProof a vysvetľuje pojem mole-kulárna in vitro diagnostika. Hlavnou náplňou analytickej časti je SWOT a Porterova ana-lýza a marketingový výskum (kvantitatívny a kvalitatívny).
Na základe výsledkov analýz je navrhnutý projekt zlepšenia marketingovej komunikácie spoločnosti GeneProof - Projekt vzdelávacieho portálu v oblasti zdravotníctva so zameraním na diagnostiku. V závere je projekt podrobený časovej, nákladovej a rizikovej analýze.
Anotace v angličtině
The main objective of this master´s thesis is the creation of the project for improving GeneProof´s marketing communication. In the theoretical part I have included information about the marketing communication. I have also included specifics about marketing in health service and marketing research, too. The analytical part of this work briefly introduces the company and explains the concept of molecular in vitro diagnostics. The main section of the analytical part is the SWOT and Porter analysis along with both the quantitative and qualitative marketing research.
On the basis of the results, the analysis suggests a project for improving GeneProof´s marketing communication - Project of educational portal in health with specification for diagnostics. In the conclusion, there is a time and cost analysis and a risk analysis of the project.
Klíčová slova
marketingová komunikácia, proces marketingovej komunikácie, marketingová komunikácia na internete, marketing v zdravotníctve, marketingový výskum
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, Process of marketing communications, Marketing communications on internet, Marketing in health service, Marketing research
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární poznatky týkající se marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace ve firmě GeneProof, a. s.
Na základě výsledků analýzy navrhněte projekt zlepšení marketingové komunikace firmy GeneProof, a. s.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární poznatky týkající se marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingové komunikace ve firmě GeneProof, a. s.
Na základě výsledků analýzy navrhněte projekt zlepšení marketingové komunikace firmy GeneProof, a. s.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2008. 451 s. ISBN 80-251-1041-9.
[2] FREY, Petr. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. 2. vyd. Praha: Management Press, 2008. 195 s. ISBN 978-80-7261-160-7.
[3] JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2010. 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
[4] PŘIKRYLOVÁ, Jana; JAHODOVÁ, Hana. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010. 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
[5] ZLÁMAL, Jaroslav. Marketing ve zdravotnictví. 2. vyd. Brno: Národní centrum ošetřovatelství a nelékařských zdravotnických oborů, 2009. 150 s. ISBN 978-80-7013-503-7.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 2. vyd. Brno: Computer Press, 2008. 451 s. ISBN 80-251-1041-9.
[2] FREY, Petr. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. 2. vyd. Praha: Management Press, 2008. 195 s. ISBN 978-80-7261-160-7.
[3] JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2010. 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
[4] PŘIKRYLOVÁ, Jana; JAHODOVÁ, Hana. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010. 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
[5] ZLÁMAL, Jaroslav. Marketing ve zdravotnictví. 2. vyd. Brno: Národní centrum ošetřovatelství a nelékařských zdravotnických oborů, 2009. 150 s. ISBN 978-80-7013-503-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí DP: Ing. Kamil Dobeš, Ph.D., hodnocení 53 bodů
Otázky:
1)Pokuste se na základě získaných informací a zkušeností při zpracovávání projektu nastínit budoucí vývoj trhu v oblasti molekulární diagnostiky, na kterém se firma GeneProof, a. s. nachází, ve vztahu k navrhovanému portálu?- zodpovězeno zcela
Oponent DP: Ing. Tomáš Klein, hodnocení 47 bodů
Otázky:
1)Při dotazníkovém šetření uvádíte, že jste zpracovala 72 dotazníků. Jaká byla návratnost dotazníků?- zodpovězeno zcela
2)Při kalkulacích nákladů na zajištění záznamové techniky máte u jedné z variant uvedenu částku ve výši 65000. Tato částka pokrývá náklady na zapůjčení pouze na jeden den, jak tedy budete řešit záznamy z konference při druhém dni jejího konání?- zodpovězeno zcela
Otázky komise:
Kdo jsou nejzajímavější klienti v této oblasti?- zodpovězeno zcela
Uvažovala jste i nad jinými varientami, než těmi, které navrhujete v práci?- zodpovězeno zcela
Jakou budou mít funkci lékařské fakulty univerzit v rámci systému vaší marketingové komunikace?- zodpovězeno zcela
Myslíte, že má smysl otevřít portál i pro další firmy z tohoto odvětví, aby tam mohl avzniknout odborná diskuze?- zodpovězeno zcela