Cieľom diplomovej práce, je vytvorenie projektu efektívneho internetového marketingu pre analyzovanú spoločnosť a to na základe analýzy súčasného stavu spoločnosti. V súvislosti s touto analýzou je vytvorený projekt zavedenia nových nástrojov internetového marketingu. Na konci diplomovej práce je vytvorená nákladová,riziková a časová analýza.
Anotace v angličtině
The aim of this master thesis is to create a project an effective Internet marketing for a company. The basis of this project will analyze the current state of the company. In the context of this analysis is a project created by the introduction of new internet marketing tools. At the end of the thesis is to develop a cost, risk and time analysis.
Search Engine Optimalization, Search Engine Marketing, Internet, internet marketing, Pay Per Click, contextual advertising, intext advertising, banner
Rozsah průvodní práce
101 s. (151 601 znakov)
Jazyk
CZ
Anotace
Cieľom diplomovej práce, je vytvorenie projektu efektívneho internetového marketingu pre analyzovanú spoločnosť a to na základe analýzy súčasného stavu spoločnosti. V súvislosti s touto analýzou je vytvorený projekt zavedenia nových nástrojov internetového marketingu. Na konci diplomovej práce je vytvorená nákladová,riziková a časová analýza.
Anotace v angličtině
The aim of this master thesis is to create a project an effective Internet marketing for a company. The basis of this project will analyze the current state of the company. In the context of this analysis is a project created by the introduction of new internet marketing tools. At the end of the thesis is to develop a cost, risk and time analysis.
Search Engine Optimalization, Search Engine Marketing, Internet, internet marketing, Pay Per Click, contextual advertising, intext advertising, banner
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární poznatky týkající se internetového marketingu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav využívaní internetového marketingu ve firmě KolorMax, s. r. o.
Na základě výsledků analýzy navrhněte projekt zlepšení využití internetového marketingu firmy KolorMax, s. r. o.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární poznatky týkající se internetového marketingu.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav využívaní internetového marketingu ve firmě KolorMax, s. r. o.
Na základě výsledků analýzy navrhněte projekt zlepšení využití internetového marketingu firmy KolorMax, s. r. o.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip; ARMSTRON, Gary. Marketing. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2004. 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
[2] KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[3] NONDEK, Lubomír; ŘENČOVÁ, Lenka. Internet a jeho komerční využití. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2000. 117 s. ISBN 80-7169-933-0.
[4] STUCHLÍK, Petr; DVOŘÁČEK, Martin. Marketing na Internetu. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2000. 247 s. ISBN 80-7169-957-8.
[5] TONDR, Luděk. Podnikáme s Internetem. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2002. 102 s. ISBN 80-7226-729-9.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip; ARMSTRON, Gary. Marketing. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2004. 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
[2] KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
[3] NONDEK, Lubomír; ŘENČOVÁ, Lenka. Internet a jeho komerční využití. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2000. 117 s. ISBN 80-7169-933-0.
[4] STUCHLÍK, Petr; DVOŘÁČEK, Martin. Marketing na Internetu. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2000. 247 s. ISBN 80-7169-957-8.
[5] TONDR, Luděk. Podnikáme s Internetem. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2002. 102 s. ISBN 80-7226-729-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí DP: Ing. Michal Pilík, Ph.D., hodnocení 42
Otázky:
1)Proč jste v projektu firmě nenavrhla např. marketingovou komunikaci přes sociální sítě? Jaké má tato marketingová komunikace výhody a nevýhody?
Oponent DP: Ing. Ľubica Hrebíková, hodnocení 52 bodů
Otázky:
1)Prečo ste v časti návrhov navrhli práve tieto formy internetového marketingu? Myslíte, že sú tými najvhodnejšími?
2)Uvedené náklady sú nemenné, alebo je tu hrozba ich nadmerného nárastu?
prof. Ing. Petr Němeček, DrSc.: otázky
1) Jak by měl zákazník postupovat, pokud má zájem o využití služeb? - otázka byla zodpovězena uspokojivě
2) Pro koho tyto internetové stránky slouží? - otázka byla zodpovězena zcela
Mgr. Josef Piska: otázky
1) Má společnost své vlastní obchodní zástupce? - otázka byla zodpovězena uspokojivě
2) Co pro Vás znamená pojem re-marketing? - otázka byla zodpovězena uspokojivě