Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace na Internetu a praktickou aplikací těchto poznatků na konkrétním tržním subjektu.
V práci jsou zpracovány nejdůležitější poznatky z oblasti internetové marketingové komunikace. Dále je zde popsán a zhodnocen současný stav internetové marketingové komunikace ve firmě Wiky spol. s r. o. Součástí práce je i vypracovaný projekt její nové podoby.
Anotace v angličtině
The master thesis deals with problems of marketing communications on the Internet and practical application of these knowledge on the particular market subject.
The most important knowledge from the field of internet marketing communications are processed in this thesis. The current state of internet marketing communications in the company Wiky, spol. s r. o. is here described and evaluated. The elaborate project of its new form is part of this thesis.
Klíčová slova
internetová marketingová komunikace, PPA reklama, věrnostní program, advergaming, sociální média, SEO, copywriting
Klíčová slova v angličtině
internet marketing communications, PPA advertisement, loyalty program, advergaming, social media, SEO, copywriting
Rozsah průvodní práce
107 s., 4 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace na Internetu a praktickou aplikací těchto poznatků na konkrétním tržním subjektu.
V práci jsou zpracovány nejdůležitější poznatky z oblasti internetové marketingové komunikace. Dále je zde popsán a zhodnocen současný stav internetové marketingové komunikace ve firmě Wiky spol. s r. o. Součástí práce je i vypracovaný projekt její nové podoby.
Anotace v angličtině
The master thesis deals with problems of marketing communications on the Internet and practical application of these knowledge on the particular market subject.
The most important knowledge from the field of internet marketing communications are processed in this thesis. The current state of internet marketing communications in the company Wiky, spol. s r. o. is here described and evaluated. The elaborate project of its new form is part of this thesis.
Klíčová slova
internetová marketingová komunikace, PPA reklama, věrnostní program, advergaming, sociální média, SEO, copywriting
Klíčová slova v angličtině
internet marketing communications, PPA advertisement, loyalty program, advergaming, social media, SEO, copywriting
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky vztahující se k internetové marketingové komunikaci.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu internetové marketingové komunikace ve firmě WIKY, spol. s r. o.
Na základě výsledků analýzy identifikujte a zhodnoťte možnosti internetového marketingu, které jsou využitelné pro firmu WIKY, spol. s r. o.
Vytvořte projekt internetové marketingové komunikace pro firmu WIKY, spol. s r. o.
Zhodnoťte navrhovaný projekt pomocí časové, nákladové a rizikové analýzy.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky vztahující se k internetové marketingové komunikaci.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu internetové marketingové komunikace ve firmě WIKY, spol. s r. o.
Na základě výsledků analýzy identifikujte a zhodnoťte možnosti internetového marketingu, které jsou využitelné pro firmu WIKY, spol. s r. o.
Vytvořte projekt internetové marketingové komunikace pro firmu WIKY, spol. s r. o.
Zhodnoťte navrhovaný projekt pomocí časové, nákladové a rizikové analýzy.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BLAŽKOVÁ, M. Jak využít internet v marketingu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
[2] JANOUCH, V. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2010. 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
[3] SCOTT, D., M. Nová pravidla marketingu a PR. 1. vyd. Brno: Zoner Press, 2008. 272 s. ISBN 978-80-86815-93-0.
[4] SEDLÁČEK, J. E-komerce, internetový a mobil marketing od A do Z. 1. vyd. Praha: BEN - technická literatura, 2006. 351 s. ISBN 80-7300-195-0.
[5] STUCHLÍK, P., DVOŘÁČEK, M. Marketing na Internetu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2000. 247 s. ISBN 80-7169-957-8.
Seznam doporučené literatury
[1] BLAŽKOVÁ, M. Jak využít internet v marketingu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2005. 156 s. ISBN 80-247-1095-1.
[2] JANOUCH, V. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2010. 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
[3] SCOTT, D., M. Nová pravidla marketingu a PR. 1. vyd. Brno: Zoner Press, 2008. 272 s. ISBN 978-80-86815-93-0.
[4] SEDLÁČEK, J. E-komerce, internetový a mobil marketing od A do Z. 1. vyd. Praha: BEN - technická literatura, 2006. 351 s. ISBN 80-7300-195-0.
[5] STUCHLÍK, P., DVOŘÁČEK, M. Marketing na Internetu. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2000. 247 s. ISBN 80-7169-957-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí DP: Ing. Michal Pilík, Ph.D., hodnocení 49
Otázky:
1)Jak Vaše návrhy přijalo vedení společnosti? Budou alespoň některé z nich realizovány?
Oponent DP: Ing. Simona Muchová, hodnocení 55 bodů
Otázky:
1)V práci navrhujete zasielanie e-mailu s ponukou vybraným zákazníkom raz za mesiac a newsletter dvakrát za mesiac. Na základe čoho budú daní zákazníci vybraní? Čo má byť obsahom newslettru? Nemyslíte si, že spomínaná frekvencia zasielania e-mailu a newslettru by mohla zákazníkov obťažovať?
prof. Ing. Petr Němeček, DrSc.: otázky
1) Jaké jsou konkurenční výhody firmy Wiki? - otázka byla zodpovězena zcela
2) Proč by se měl zákazník zaobírat novým posláním, které společnost zasílá pomocí newsletteru? - otázka byla zodpovězena zcela
doc. PhDr. Olga Březinová, CSc.: otázka
1) Proč nepropagujete testování hraček v oblasti závadnosti na internetu? - otázka byla zodpovězena zcela
Mgr. Josef Piska: otázka
1) Proč by se zákazník měl stát fanouškem profilu společnosti Wiki na Facebooku? - otázka byla zodpovězena uspokojivě