Cieľom záverečnej práce je analýza súčasného stavu odvetvia s videotechnickým príslušenstvom na slovenskom trhu z pohľadu marketingu. Na základe takto získaných údajov z mikro a makro prostredia spotrebiteľského trhu, je navrhnutý projekt uvedenia výrobkovej rady spoločnosti Zacuto USA. V projektovej časti práce je spracovaná analýza nákladov a rizík spojených s úkonom uvádzania konkrétnej výrobkovej rady na nový trh. Výsledkom riešenia, na základe získaných poznatkov, je reálne východisko pre daný projekt s jeho následnou realizáciou.
Anotace v angličtině
Main goal of the final thesis is to analyze the current situation of the video - technical accessories industry on the Slovak market. Based on data drawn from the analysis of micro and macro environment of the consumer market is designed a project of Zacuto USA product line launch. In the second part of the work are analyzed costs and risks associated with the act of placing a particular product line into a new market. Lessons learned in this project are real basis starting point for the project with its subsequent implementation.
Cieľom záverečnej práce je analýza súčasného stavu odvetvia s videotechnickým príslušenstvom na slovenskom trhu z pohľadu marketingu. Na základe takto získaných údajov z mikro a makro prostredia spotrebiteľského trhu, je navrhnutý projekt uvedenia výrobkovej rady spoločnosti Zacuto USA. V projektovej časti práce je spracovaná analýza nákladov a rizík spojených s úkonom uvádzania konkrétnej výrobkovej rady na nový trh. Výsledkom riešenia, na základe získaných poznatkov, je reálne východisko pre daný projekt s jeho následnou realizáciou.
Anotace v angličtině
Main goal of the final thesis is to analyze the current situation of the video - technical accessories industry on the Slovak market. Based on data drawn from the analysis of micro and macro environment of the consumer market is designed a project of Zacuto USA product line launch. In the second part of the work are analyzed costs and risks associated with the act of placing a particular product line into a new market. Lessons learned in this project are real basis starting point for the project with its subsequent implementation.
Na základě dostupné literatury zpracujte poznatky týkající se uvedení výrobkové řady na trh.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav slovenského trhu s videotechnikou.
Na základě provedené analýzy zpracujte projekt uvedení výrobkové řady XY na daném trhu.
Proveďte kritické zhodnocení projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupné literatury zpracujte poznatky týkající se uvedení výrobkové řady na trh.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav slovenského trhu s videotechnikou.
Na základě provedené analýzy zpracujte projekt uvedení výrobkové řady XY na daném trhu.
Proveďte kritické zhodnocení projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] KELLER, K. Strategické řízení značky. 1. vyd. Praha: Grada Publishing a.s., 2007. 796 s. ISBN 80-2471-481-7.
[2] KOTLER, P.; WONG, V.; SAUNDERS, J.; ARMSTRONG, G. Moderní Marketing. 4. evropské vyd. Praha: Grada Publishing a.s., 2007. 1041 s. ISBN 80-2471-545-7.
[3] KOZEL, R., a kol. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada Publishing a.s., 2006. 277 s. ISBN 80-2470-966-X.
[4] VYSEKALOVÁ, J. Psychologie spotřebitele: jak zákazníci nakupují. 1. vyd. Praha: Grada Publishing a.s., 2004. 283 s. ISBN 80-2470-393-9.
Seznam doporučené literatury
[1] KELLER, K. Strategické řízení značky. 1. vyd. Praha: Grada Publishing a.s., 2007. 796 s. ISBN 80-2471-481-7.
[2] KOTLER, P.; WONG, V.; SAUNDERS, J.; ARMSTRONG, G. Moderní Marketing. 4. evropské vyd. Praha: Grada Publishing a.s., 2007. 1041 s. ISBN 80-2471-545-7.
[3] KOZEL, R., a kol. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada Publishing a.s., 2006. 277 s. ISBN 80-2470-966-X.
[4] VYSEKALOVÁ, J. Psychologie spotřebitele: jak zákazníci nakupují. 1. vyd. Praha: Grada Publishing a.s., 2004. 283 s. ISBN 80-2470-393-9.
Přílohy volně vložené
1CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí:
Body: 42
Otázky:
1. Kterou z uvedených silných stránek (SWOT analýza, str. 77) považujete za nejvýznamnější? Své tvrzení zdůvodněte. (nepoložena)
2. Jaké jsou hlavní přínosy Vámi navrženého projektu? Své tvrzení zdůvodněte. (zodpovězeno zcela)
3. Plánujete projekt představený v rámci diplomové práce i realizovat? (nepoložena )
Oponent:
Body: 42
Otázky:
1. Byly v rámci výzkumu stanoveny hypotézy či výzkumné otázky? (zodpovězeno zcela)
2. Čím lze vysvětlit skutečnost, že typickým respondentem, v rámci realizovaného kvantitativního výzkumu, byl člověk převážně z bratislavského a trnavského kraje? (zodpovězeno zcela)
3. V jaké fázi je nyní realizace projektu? (nepoloženo)
doc. Ing. Vratislav Kozák, CSc.
V závěru obecné proklamace, má tam být shrnutí.
Odpověď:
doc. Ing. Jitka Kloudová, Ph.D.
Odpověď:
Ing. Janka Ladová, Ph.D.
Otázky po grafu č. 9 jste dále segmentoval? A proč? (zodpovězeno uspokojivě)
Odpověď:
Mgr. Alena Kolčavová, Ph.D.
Odpověď: