Diplomová práce na téma Projekt marketingové komunikace v hotelu Ogar, s.r.o. je rozčleněna na teoretickou část, která se zabývá teoretickými poznatky, týkajícími se marketingu, marketingové komunikace a také marketingem hotelových služeb.
Praktická část se zaměřuje na samotný hotel Ogar, na jeho popis a umístění. Dále uvádí organizační strukturu, poskytované služby a cíle hotelu. Mimo tyto informace je zde pro další projektovou část sestavena analýza silných a slabých stránek ? SWOT, dále je prove-dena analýza konkurence, spokojenosti zákazníků na základě dotazníku a analýza dosud využívaných nástrojů marketingové komunikace.
Na základě těchto získaných informací je pak navržen projektový plán, který je podroben nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This master thesis on the theme Project of marketing communication in hotel Ogar, Ltd. is divided into a theoretical part which deals with the theoretical knowledge including marketing, marketing communications and marketing of hotel services.
The practical part is focused on specific hotel Ogar, a describing of the hotel itself and hotel location. There are so organizational structure, mission and objectives, and hotel services. Besides this information there is a further part of the project prepared an analysis of strengths and weaknesses ? SWOT, then there is his analysis of competition, the customers satisfaction on the basis of a questionnaire and the analysis has used marketing communication tools. On the basis of this information obtained at the end of the proposed project, which is subjected to cost and risk analysis.
Marketing, marketing mix, digital marketing, event marketing, mobile marketing.
Rozsah průvodní práce
95 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce na téma Projekt marketingové komunikace v hotelu Ogar, s.r.o. je rozčleněna na teoretickou část, která se zabývá teoretickými poznatky, týkajícími se marketingu, marketingové komunikace a také marketingem hotelových služeb.
Praktická část se zaměřuje na samotný hotel Ogar, na jeho popis a umístění. Dále uvádí organizační strukturu, poskytované služby a cíle hotelu. Mimo tyto informace je zde pro další projektovou část sestavena analýza silných a slabých stránek ? SWOT, dále je prove-dena analýza konkurence, spokojenosti zákazníků na základě dotazníku a analýza dosud využívaných nástrojů marketingové komunikace.
Na základě těchto získaných informací je pak navržen projektový plán, který je podroben nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This master thesis on the theme Project of marketing communication in hotel Ogar, Ltd. is divided into a theoretical part which deals with the theoretical knowledge including marketing, marketing communications and marketing of hotel services.
The practical part is focused on specific hotel Ogar, a describing of the hotel itself and hotel location. There are so organizational structure, mission and objectives, and hotel services. Besides this information there is a further part of the project prepared an analysis of strengths and weaknesses ? SWOT, then there is his analysis of competition, the customers satisfaction on the basis of a questionnaire and the analysis has used marketing communication tools. On the basis of this information obtained at the end of the proposed project, which is subjected to cost and risk analysis.
Marketing, marketing mix, digital marketing, event marketing, mobile marketing.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte kritickou literární rešerši pojednávající o marketingové komunikaci a jejích nástrojích.
II. Praktická část
Analyzujte současnou marketingovou komunikaci v hotelu Ogar, s.r.o.
Na základě provedené analýzy zpracujte projekt marketingové komunikace v hotelu Ogar, s.r.o.
Zhodnoťte přínosy projektu a podrobte jej nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte kritickou literární rešerši pojednávající o marketingové komunikaci a jejích nástrojích.
II. Praktická část
Analyzujte současnou marketingovou komunikaci v hotelu Ogar, s.r.o.
Na základě provedené analýzy zpracujte projekt marketingové komunikace v hotelu Ogar, s.r.o.
Zhodnoťte přínosy projektu a podrobte jej nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] FILL, Ch. Marketing communications. 4th edition. Harlow: Pearson Education, Ltd., 2005. 898 p. ISBN 0-273-68772-7.
[2] KOTLER, P. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[3] PELSMACKER, P.; GEUENS, M.; BERGH, J. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
[4] VYSEKALOVÁ, J.; KOMÁRKOVÁ, R. Psychologie reklamy. 2. rozšířené vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2002. 264 s. ISBN 80-247-0402-1.
[5] WUNDERMAN, L. Direct marketing. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2004. 250 s. ISBN 80-247-0731-4.
Seznam doporučené literatury
[1] FILL, Ch. Marketing communications. 4th edition. Harlow: Pearson Education, Ltd., 2005. 898 p. ISBN 0-273-68772-7.
[2] KOTLER, P. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[3] PELSMACKER, P.; GEUENS, M.; BERGH, J. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
[4] VYSEKALOVÁ, J.; KOMÁRKOVÁ, R. Psychologie reklamy. 2. rozšířené vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2002. 264 s. ISBN 80-247-0402-1.
[5] WUNDERMAN, L. Direct marketing. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2004. 250 s. ISBN 80-247-0731-4.
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí DP: Ing. Zuzana Bočincová, hodnocení 42
Otázky:
1)Myslíte, že účasť na veltrhu cestovného ruchu je možné realizovať za náklady vo výške 6480,- Kč? Prosím vysvetlite, ako ste k tejto čiastke dospela?
2)Aký očakávate nárast v počte návštevníkov po aplikovaní Vašich narvhnutých krokov?
Oponent DP: Ing. Tomáš Klein, hodnocení 36 bodů
Otázky:
1)Jaký bude mít dopad zavedení věrnostního programu pro hotel z hlediska snížení tržeb z důvodu zavedení slev pro stálé zákazníky? Máte tuto část tržeb, o které podnik přijde vyčíslenu?
2)Na základě čeho jste kalkulovala náklady na veletr a Vámi navrhovaný Den pro rodinu?
doc. PhDr. Olga Březinová, CSc.: otázky
1) Nepočítáte u nákladů diety a dopravu? - otázka byla zodpovězena uspokojivě
2) Nedomníváte se, že by cíle neměly být pouze zaměřeny na zákazníky, ale zejména na podnik a jeho ziskovost? - otázka byla zodpovězena uspokojivě
Mgr. Josef Piska: otázky
1) Máte zjištěnou strukturu zákazníků v souvislosti se zvoleným způsobem komunikace? - otázka byla zodpovězena uspokojivě
2) Co znamená, že by komunikace přes sociální síť facebook byla zdarma? - otázka byla zodpovězena uspokojivě
3) Čím se v tuto chvíli hotel liší od ostatních konkurentů? - otázka byla zodpovězena uspokojivě
Ing. Michal Pilík, Ph.D.: otázky
1) Je hotel registrovaný na mezinárodní síti booking.com? - otázka byla zodpovězena uspokojivě
2) Přemýšlela jste i o využití slevových serverů? - otázka byla zodpovězena uspokojivě