Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací mezinárodní letní školy Ljubljana Summer School, která je organizována Ekonomickou fakultou Univerzity v Lublani. Teoretická část práce se nejprve zaměřuje na problematiku marketingové komunikace obecně. Dále přibližuje marketingovou komunikaci ve školství, interaktivní marketing na internetu, charakteristiky mezinárodní marketingové komunikace a také vybrané programy mezinárodních studentských mobilit. Praktická část práce obsahuje seznámení s letní školou Ljubljana Summer School a analýzy vyhodnocující její současnou marketingovou komunikaci. Na základě těchto analýz je navržen projekt marketingové komunikace pro příští akademický rok, který je v závěru podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This master thesis deals with the marketing communications of the international Ljubljana Summer School, which is organised by Faculty of Economics, University of Ljubljana. The theoretical part of the thesis is first focused on marketing communications in general and then on marketing communications in education, interactive marketing on internet, characteristics of international marketing communications and few programmes of international student mobilities. The practical part of the thesis includes the introduction of the Ljubljana Summer School and analysis of its current marketing communications. Based on these analyses the project of marketing communications for the next academic year is suggested. At the end the project is analysed in the time, costs and risks analyses.
Klíčová slova
marketingová komunikace, interaktivní marketing, sociální média, mezinárodní marketing, mezinárodní letní škola
Klíčová slova v angličtině
marketing communications, interactive marketing, social media, international marketing, international summer school
Rozsah průvodní práce
104 s., 12 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací mezinárodní letní školy Ljubljana Summer School, která je organizována Ekonomickou fakultou Univerzity v Lublani. Teoretická část práce se nejprve zaměřuje na problematiku marketingové komunikace obecně. Dále přibližuje marketingovou komunikaci ve školství, interaktivní marketing na internetu, charakteristiky mezinárodní marketingové komunikace a také vybrané programy mezinárodních studentských mobilit. Praktická část práce obsahuje seznámení s letní školou Ljubljana Summer School a analýzy vyhodnocující její současnou marketingovou komunikaci. Na základě těchto analýz je navržen projekt marketingové komunikace pro příští akademický rok, který je v závěru podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
This master thesis deals with the marketing communications of the international Ljubljana Summer School, which is organised by Faculty of Economics, University of Ljubljana. The theoretical part of the thesis is first focused on marketing communications in general and then on marketing communications in education, interactive marketing on internet, characteristics of international marketing communications and few programmes of international student mobilities. The practical part of the thesis includes the introduction of the Ljubljana Summer School and analysis of its current marketing communications. Based on these analyses the project of marketing communications for the next academic year is suggested. At the end the project is analysed in the time, costs and risks analyses.
Klíčová slova
marketingová komunikace, interaktivní marketing, sociální média, mezinárodní marketing, mezinárodní letní škola
Klíčová slova v angličtině
marketing communications, interactive marketing, social media, international marketing, international summer school
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretická východiska k řešené problematice.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současné marketingové komunikace mezinárodní letní školy Ljubljana Summer School.
Na základě provedené analýzy zpracujte projekt marketingové komunikace pro rok 2011/2012.
Projekt podrobte rizikové a nákladové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretická východiska k řešené problematice.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současné marketingové komunikace mezinárodní letní školy Ljubljana Summer School.
Na základě provedené analýzy zpracujte projekt marketingové komunikace pro rok 2011/2012.
Projekt podrobte rizikové a nákladové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] DRUCKER, P. F. Řízení neziskových organizací : Praxe a principy. 1. vyd. Praha : Management Press, 1994. 184 s. ISBN 80-85603-38-1.
[2] HANNAGHAN, T. J. Marketing pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha : Management Press, 1996. 205 s. ISBN 80-85943-07-7.
[3] KOTLER, P.; KELLER, K. L. Marketing management. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[4] SVĚTLÍK, J. Marketingové řízení školy. 1. vyd. Praha : ASPI, 2006. 300 s. ISBN 80-7357-176-5.
[5] USUNIER, J. C.; LEE, J. A. Marketing across cultures. 5th ed. Harlow : Pearson Education, 2009. xvi, 479 s. ISBN 978-0-273-71391-3.
Seznam doporučené literatury
[1] DRUCKER, P. F. Řízení neziskových organizací : Praxe a principy. 1. vyd. Praha : Management Press, 1994. 184 s. ISBN 80-85603-38-1.
[2] HANNAGHAN, T. J. Marketing pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha : Management Press, 1996. 205 s. ISBN 80-85943-07-7.
[3] KOTLER, P.; KELLER, K. L. Marketing management. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[4] SVĚTLÍK, J. Marketingové řízení školy. 1. vyd. Praha : ASPI, 2006. 300 s. ISBN 80-7357-176-5.
[5] USUNIER, J. C.; LEE, J. A. Marketing across cultures. 5th ed. Harlow : Pearson Education, 2009. xvi, 479 s. ISBN 978-0-273-71391-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí DP: Ing. Lenka Harantová. Hodnocení: 52 bodů. Otázky:
1)Jako jednu ze slabých stránek ve SWOT analýze uvádíte: "Převažující feminizace organizačního týmu, chybějící mužský element." Můžete tuto slabou stránku více specifikovat? (odpověděla zcela)
2) Předložila jste organizačnímu týmu vaše doporučení ke zlepšení? (odpověděla zcela)
Oponent DP: Ing. Pavla Staňková, Ph.D. Hodnocení: 38 bodů. Otázky:
1. Co zařazujete konkrétně do tzv. "Pouličních aktivit" v rámci Event marketingu. (viz tabulka str. 14) (odpověděla zcela)
2. Znáte nějaký konkrétní příklad velmi úspěšné guerillové nebo virální marketingové akce? (odpověděla zcela)
3. Jak byste podpořila aktivitu návštěvníků Facebooku? V práci píšete o soutěži "Summer in Winter", ale ta by na Facebooku obsahovala pouze mediální podporu. (odpověděla zcela)
Ing. Karel Brychta, Ph.D.
Je Vámi navrhovatelný projekt rentabilní? Upřesněte prosím náklady na daný projekt.(odpověděla zcela)
doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.
Jak jste se dostala právě k tomuto tématu DP? (odpověděla zcela)