V teoretické části této bakalářské práce jsou obsaženy základní poznatky z oblasti
managementu, marketingu a podnikové ekonomie. Tato část je rozdělena do čtyř podkapitol: manažeři a vývoj managementu, styly řízení, organizační struktura
a marketingový výzkum. Praktická část se zabývá aplikování teorie do praxe, a to přímo na zaměstnance firmy. Prováděno bude pomocí dotazníku a následného vyhodnocení a stanovení příslušných závěrů.
Anotace v angličtině
The theoretical part of this thesis contains basic facts about management, marketing and business economics. This part is divided into four chapters: managers and management development, management styles, organizational structure and marketing research. The practical part deals with the application of theory to practice, either directly to the staff. Implementation will be through a questionnaire and subsequent evaluation and a set of conclusions.
Klíčová slova
management, styly, řízení, organizační struktura, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
management, styles, management, organizational structure, marketing research
Rozsah průvodní práce
58 s. (52 542 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
V teoretické části této bakalářské práce jsou obsaženy základní poznatky z oblasti
managementu, marketingu a podnikové ekonomie. Tato část je rozdělena do čtyř podkapitol: manažeři a vývoj managementu, styly řízení, organizační struktura
a marketingový výzkum. Praktická část se zabývá aplikování teorie do praxe, a to přímo na zaměstnance firmy. Prováděno bude pomocí dotazníku a následného vyhodnocení a stanovení příslušných závěrů.
Anotace v angličtině
The theoretical part of this thesis contains basic facts about management, marketing and business economics. This part is divided into four chapters: managers and management development, management styles, organizational structure and marketing research. The practical part deals with the application of theory to practice, either directly to the staff. Implementation will be through a questionnaire and subsequent evaluation and a set of conclusions.
Klíčová slova
management, styly, řízení, organizační struktura, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
management, styles, management, organizational structure, marketing research
Zásady pro vypracování
Objasněte základní pojmy a vývoj managementu
Popište dělení stylů řízení
Popište organizační strukturu a marketingový výzkum
Uveďte dotazník a aplikujte ho na Vámi vybranou organizaci
Zhodnoťte dotazník a stanovte závěry
Zásady pro vypracování
Objasněte základní pojmy a vývoj managementu
Popište dělení stylů řízení
Popište organizační strukturu a marketingový výzkum
Uveďte dotazník a aplikujte ho na Vámi vybranou organizaci
Zhodnoťte dotazník a stanovte závěry
Seznam doporučené literatury
[1] DONELLY, J. H., GIBSON, J. L., IVANCEVICH, J. M. Management. Praha. Grada Publishing. 1997. 824 s. ISBN 80-7169-422-3. \vsp{1,5mm}
[2] VEBER, J. a kol. Management: základní moderní manažerské přístupy, vykonnost a prosperita. 2.aktualizované vydání. Praha. Management Press. 2009. 734s. ISBN 978-80-7261-200-0. \vsp{1,5mm}
[3] PŘĺBOVÁ, M. a kol. Marketingový výzkum v praxi. Praha. Grada Publishing. 1996. 248s. ISBN 80-7169-299-9. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] DONELLY, J. H., GIBSON, J. L., IVANCEVICH, J. M. Management. Praha. Grada Publishing. 1997. 824 s. ISBN 80-7169-422-3. \vsp{1,5mm}
[2] VEBER, J. a kol. Management: základní moderní manažerské přístupy, vykonnost a prosperita. 2.aktualizované vydání. Praha. Management Press. 2009. 734s. ISBN 978-80-7261-200-0. \vsp{1,5mm}
[3] PŘĺBOVÁ, M. a kol. Marketingový výzkum v praxi. Praha. Grada Publishing. 1996. 248s. ISBN 80-7169-299-9. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, plány, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázka vedoucího BP:
1. Která z doporučení v bakalářské práci považujete za prioritní a proč?
2. Které z dosavadních pravomoci by měl generální ředitel firmy delegovat na své podřízené a proč?
Otázka oponenta BP:
1. Kterému, z Vámi uvedených manažerských stylů řízení, dáváte přednost a proč?
2. V čem vidíte možná úskalí v realizaci Vašich návrhů?
Otázky zodpovězeny: zcela