Má bakalářská práce se zabývá komunikačním mixem organizace Klubu kultury v Uherském Hradišti (dále jen KKUH). Obsahem této bakalářské práce je zjistit současný stav a nabízet nové možnosti v oblasti marketingové komunikace. Teoretická část se zabývá přiblížení jednotlivých prvků komunikačního mixu a SWOT analýzou. Praktická část vysvětluje charakteristiku Klubu kultury, analyzuje současný stav komunikačního mix, SWOT analýzu a nakonec dává návrhy na zlepšení na základě zjištěných informací.
Anotace v angličtině
My thesis deals with the communication mix of Culture Club in Uherské Hradiště (then only KKUH). The content of this work is to make the monitoring of currect KKUH situation and to come with proposal of new opportunities in marketing comunication. The theo-retical part deals with individual elements of communication mix and SWOT analysis. The practical part explains the characteristics of the Culture Club, makes analysis of current communication mix state and SWOT analysis, and finally gives options for improvement, based on gathered information.
Keywords: commucation mix, advertising, sales promotion, direct marketing, public re-lations, SWOT analysis.
Rozsah průvodní práce
66 stran
Jazyk
CZ
Anotace
Má bakalářská práce se zabývá komunikačním mixem organizace Klubu kultury v Uherském Hradišti (dále jen KKUH). Obsahem této bakalářské práce je zjistit současný stav a nabízet nové možnosti v oblasti marketingové komunikace. Teoretická část se zabývá přiblížení jednotlivých prvků komunikačního mixu a SWOT analýzou. Praktická část vysvětluje charakteristiku Klubu kultury, analyzuje současný stav komunikačního mix, SWOT analýzu a nakonec dává návrhy na zlepšení na základě zjištěných informací.
Anotace v angličtině
My thesis deals with the communication mix of Culture Club in Uherské Hradiště (then only KKUH). The content of this work is to make the monitoring of currect KKUH situation and to come with proposal of new opportunities in marketing comunication. The theo-retical part deals with individual elements of communication mix and SWOT analysis. The practical part explains the characteristics of the Culture Club, makes analysis of current communication mix state and SWOT analysis, and finally gives options for improvement, based on gathered information.
Keywords: commucation mix, advertising, sales promotion, direct marketing, public re-lations, SWOT analysis.
Zásady pro vypracování
V teoretické části zpracujte literární rešerši vztahující se k marketingové komunikaci.
V praktické části proveďte analýzu současného stavu marketingové komunikace v organizaci Klub Kultury Uherské Hradiště.
Na základě analýzy navrhněte doporučení ke zlepšení marketingové komunikace organizace Klub Kultury Uherské Hradiště.
Zásady pro vypracování
V teoretické části zpracujte literární rešerši vztahující se k marketingové komunikaci.
V praktické části proveďte analýzu současného stavu marketingové komunikace v organizaci Klub Kultury Uherské Hradiště.
Na základě analýzy navrhněte doporučení ke zlepšení marketingové komunikace organizace Klub Kultury Uherské Hradiště.
Seznam doporučené literatury
[1] BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování : pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a. s., 2007. 280 s. ISBN 978-80-247-1535-3. \vsp{1,5mm}
[2] FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, a. s., 2003. 276 s. ISBN 80-7226-811-2. \vsp{1,5mm}
[3] FREY, Petr. Marketingová komunikace : to nejlepší z nových trendů. 2. rozš. vyd. Praha: Management Press, s. r. o., 2008. 196 s. ISBN 978-80-7261-160-7. \vsp{1,5mm}
[4] KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary. Marketing. Praha: Grada Publishing, a. s., 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování : pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a. s., 2007. 280 s. ISBN 978-80-247-1535-3. \vsp{1,5mm}
[2] FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Computer Press, a. s., 2003. 276 s. ISBN 80-7226-811-2. \vsp{1,5mm}
[3] FREY, Petr. Marketingová komunikace : to nejlepší z nových trendů. 2. rozš. vyd. Praha: Management Press, s. r. o., 2008. 196 s. ISBN 978-80-7261-160-7. \vsp{1,5mm}
[4] KOTLER, Philip, ARMSTRONG, Gary. Marketing. Praha: Grada Publishing, a. s., 2004. 856 s. ISBN 80-247-0513-3. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
publikace, plakáty, program, leták
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucí:
1. Kterými z Vámi navrhovaných doporučení se KKUH rozhodl podrobněji zabývat a
následně realizovat? Odp.Po konzultaci s panem Zapletalem, chtějí se zviditelnit v TV. Zkusit návazat spolupráci s městem Nitra, zkusí realizovat při akcích UH aby se více zapojily.
2. Myslíte si, že je reálné, aby se aktivity KKUH dostaly do TV vysílání celostátních TV stanic v pořadech typu Sama doma, nebo Snídaně s Novou? Odp. bylo by to dobré, je to pro ně neplacená reklama. Navrátil: Je to reálné? Odp. snaží se, ale jde to těžko. nemám více informací.
Otázky oponent: 1.Vami navrhované odporúčania KKUH zaraďte podľa štruktúry marketingového
komunikačného mixu. Vychádzajte z teoretickej časti bakalárskej práce. Zodpověděla v prezentaci.
2. Ktorú z hrozieb uvedených v SWOT analýze (str. 57) považujete za najvýznamnejšiu.Svoje tvrdenie zdôvodnite.
Odp. snížení příspěvku (omezení) z vládní strany nebo města UH. Protože je to nezisková organizace.
Lošek: jak jsou financováni? Odp. Město jim přidělí určitou část rozpočtu. Lošek: znáte strukturu financování? Odp. mám to uvedeno v BP.Lošek: prezentace výsledků SWOT, nebylo by vhodnější dát do tabulky?Odp. určitě.
Lošek: na jedné straně nízká cena vstupenek, druhá vysoké nájmy.Jak kalkulují ceny?
ODp. řešili teorii, zda snížit cenu vstupenek, nebo zvýšit a mít míň zákazníků.
Čujan: Klub kultury už to provádí, co navrhujete.Odp. špatně jsem se informovala.
Jurenka: chybí odborné vyjadřování. Navrátil: Cíl práce - špatně formulované.Odp.Souhlasí.