Diplomová práce je zaměřena na rozbor úrovně komunikace Magistrátu města Zlína s občany. Teoretická část vymezuje komunikaci jako sociální proces, charakterizuje in-terakci ve veřejné správě a vysvětluje pojem eGovernment. Praktická část obsahuje statis-tické informace o městě Zlíně, ověřuje způsob komunikačního procesu Magistrátu města Zlína s veřejností a závěrem práce je vyhodnocení empirické sondy z oblasti komunikace s veřejností a spokojenosti občanů.
Anotace v angličtině
Diploma thesis focuses on the analysis of communications with the City of Zlín citizens and assesses its level. The theoretical part defines communication as a social process char-acterized by the interaction of government and explains the concept of eGovernment. The practical part contains statistical information about the city of Zlin, verifies how the com-munication process with the City of Zlín, and the public conclusion of the work is to evaluate the empirical probe in communication with the public and satisfaction of citizens.
Klíčová slova
komunikace, veřejná správa, eGovernment, město Zlín, Magistrát města Zlína
Klíčová slova v angličtině
Communication, Public administration, eGovernment, City of Zlin, Zlín City Hall.
Rozsah průvodní práce
69 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je zaměřena na rozbor úrovně komunikace Magistrátu města Zlína s občany. Teoretická část vymezuje komunikaci jako sociální proces, charakterizuje in-terakci ve veřejné správě a vysvětluje pojem eGovernment. Praktická část obsahuje statis-tické informace o městě Zlíně, ověřuje způsob komunikačního procesu Magistrátu města Zlína s veřejností a závěrem práce je vyhodnocení empirické sondy z oblasti komunikace s veřejností a spokojenosti občanů.
Anotace v angličtině
Diploma thesis focuses on the analysis of communications with the City of Zlín citizens and assesses its level. The theoretical part defines communication as a social process char-acterized by the interaction of government and explains the concept of eGovernment. The practical part contains statistical information about the city of Zlin, verifies how the com-munication process with the City of Zlín, and the public conclusion of the work is to evaluate the empirical probe in communication with the public and satisfaction of citizens.
Klíčová slova
komunikace, veřejná správa, eGovernment, město Zlín, Magistrát města Zlína
Klíčová slova v angličtině
Communication, Public administration, eGovernment, City of Zlin, Zlín City Hall.
Zásady pro vypracování
Úvod
I.Teoretická část
Vymezte komunikaci jako komunikační proces.
Charakterizujte roli komunikace s veřejností z hlediska veřejné správy.
II. Praktická část
Ověřte způsob formalizace komunikačního procesu s veřejností na úrovni Magistrátu města Zlína.
Proveďte empirickou sondu v oblasti komunikace s veřejností na úrovni Magistrátu města Zlína a výsledky vyhodnoťte.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I.Teoretická část
Vymezte komunikaci jako komunikační proces.
Charakterizujte roli komunikace s veřejností z hlediska veřejné správy.
II. Praktická část
Ověřte způsob formalizace komunikačního procesu s veřejností na úrovni Magistrátu města Zlína.
Proveďte empirickou sondu v oblasti komunikace s veřejností na úrovni Magistrátu města Zlína a výsledky vyhodnoťte.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] MCLUHAN, H., M. Člověk, média a elektronická kultura : výbor z díla. 1. vyd. Brno : Jota, 2000. 415 s. ISBN 80-7217-128-3.
[2] NĚMEC, P. Public relations : Praxe komunikace s veřejností. 1. vyd. Praha : Management Press, 1996. 167 s. ISBN 80-85943-20-4.
[3] ŠTĚDROŇ, B. Úvod do eGovernmentu v České republice. 1. vyd. Praha: Úřad vlády České republiky, 2007. 172 s. ISBN 978-80-87041-25-3.
[4] VYKOPALOVÁ, H. Komunikace jako součást profese. 1. vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati, 2005. 98 s. ISBN 80-7318-344-7.
Seznam doporučené literatury
[1] MCLUHAN, H., M. Člověk, média a elektronická kultura : výbor z díla. 1. vyd. Brno : Jota, 2000. 415 s. ISBN 80-7217-128-3.
[2] NĚMEC, P. Public relations : Praxe komunikace s veřejností. 1. vyd. Praha : Management Press, 1996. 167 s. ISBN 80-85943-20-4.
[3] ŠTĚDROŇ, B. Úvod do eGovernmentu v České republice. 1. vyd. Praha: Úřad vlády České republiky, 2007. 172 s. ISBN 978-80-87041-25-3.
[4] VYKOPALOVÁ, H. Komunikace jako součást profese. 1. vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati, 2005. 98 s. ISBN 80-7318-344-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
vedoucí DP - 50 b.
Otázky:
Shrňte přínos e-governmentu pro občany v oblasti komunikace.
Charakterizujte občanskou společnost.
oponent DP - 44 b.
Otázky:
Nechť se autorka zaměří na zkušenosti magistrátu s aplikací zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím a vymezí klady a zápory jeho užití.
Studentka dokázala reagovat zejména na otázku obsahující zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím.