Bakalářská práce se zabývá tvorbou komunikačního plánu sportovní akce, kterou pořádá firma XY spol. s r.o. Vytvoření komunikačního plánu je cílem bakalářské práce.
Práceje rozdělena do dvou částí - teoretickou a analytickou.
Teoretická část popisuje teorii marketingové komunikace, komunikačního mixu a tvoření komunikačního plánu.
Analytická část se zabývá historií společnosti, sestavením analýz vnitřního a vnějšího prostředí firmy a vytvořením komunikačního plánu.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with communication plan of the sport event, which is organized by the company XY LLC. The goal of this thesis is to create the communication plan.
The thesis is divided into two parts ? theoretical and analytical.
The theoretical part describes the theory of marketing communication, marketing communication mix and creation of the communication plan.
The analytical part deals with the history of the company, analysis of internal and external business environment and creation of the communication plan itself
Klíčová slova
Marketingový komunikační plán, nástroje komunikačního mixu, cílová skupina, komunikační nástroje
Klíčová slova v angličtině
Marketing communications plan, marketing mix tools, target group communication tools
Rozsah průvodní práce
63 s. ( 66 000 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá tvorbou komunikačního plánu sportovní akce, kterou pořádá firma XY spol. s r.o. Vytvoření komunikačního plánu je cílem bakalářské práce.
Práceje rozdělena do dvou částí - teoretickou a analytickou.
Teoretická část popisuje teorii marketingové komunikace, komunikačního mixu a tvoření komunikačního plánu.
Analytická část se zabývá historií společnosti, sestavením analýz vnitřního a vnějšího prostředí firmy a vytvořením komunikačního plánu.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with communication plan of the sport event, which is organized by the company XY LLC. The goal of this thesis is to create the communication plan.
The thesis is divided into two parts ? theoretical and analytical.
The theoretical part describes the theory of marketing communication, marketing communication mix and creation of the communication plan.
The analytical part deals with the history of the company, analysis of internal and external business environment and creation of the communication plan itself
Klíčová slova
Marketingový komunikační plán, nástroje komunikačního mixu, cílová skupina, komunikační nástroje
Klíčová slova v angličtině
Marketing communications plan, marketing mix tools, target group communication tools
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu, která se vztahuje k zvolenému tématu.
II. Praktická část
Charakterizujte firmu, která je zvolena v bakalářské práci.
Zpracujete analýzy potřebné pro vytvoření plánu.
Navrhněte komunikační strategii pro zvolenou firmu.
Stanovte návrh pro stanovení efektivnosti plánu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu, která se vztahuje k zvolenému tématu.
II. Praktická část
Charakterizujte firmu, která je zvolena v bakalářské práci.
Zpracujete analýzy potřebné pro vytvoření plánu.
Navrhněte komunikační strategii pro zvolenou firmu.
Stanovte návrh pro stanovení efektivnosti plánu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1]HESKOVÁ, Marie; ŠTARCHOŇ, Peter. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha : Oeconomica, 2009. 180 s. ISBN 978-80-245-1520-5
[2] KOTLER, Philip; ARMSTRONG, Gary. Marketing. Praha : Grada, 2004. 855 s. ISBN 80-247-0513-3
[3] KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2
[4]PŘIKRYLOVÁ, Jana; JAHODOVÁ, Hana. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha : Grada, 2010. 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8
[5] SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing a reklama : učební text. 1. vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2003. 170 s. ISBN 8073181401
Seznam doporučené literatury
[1]HESKOVÁ, Marie; ŠTARCHOŇ, Peter. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha : Oeconomica, 2009. 180 s. ISBN 978-80-245-1520-5
[2] KOTLER, Philip; ARMSTRONG, Gary. Marketing. Praha : Grada, 2004. 855 s. ISBN 80-247-0513-3
[3] KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2
[4]PŘIKRYLOVÁ, Jana; JAHODOVÁ, Hana. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha : Grada, 2010. 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8
[5] SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing a reklama : učební text. 1. vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2003. 170 s. ISBN 8073181401
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. M. Vala:
1. Kterou silnou a slabou stránku považujete za nejdůležitější?
2. Který z komunik. nástrojů podle Vás naplní nejvíce komunik. cíle?
doc. Ing. J. Světlík, Ph.D.:
1. Vysvětlete rozdíl mezi fází měření efektivity a vyhodnocením reklamy (s. 20).
2. Vysvětlete způsob stanovení reklam. rozpočtu. Jak je častý barter v české
reklam. praxi?