Cílem této bakalářské práce je zpracování návrhu produktu cestovního ruchu pro Baťův kanál se zaměřením na území turistického regionu Východní Morava. Teoretická část popisuje marketing cestovního ruchu. Analytická část seznamuje čtenáře s informacemi o Baťově kanálu, cyklostezce a hlavních turistických atraktivitách v okolí. Následující kapitoly jsou věnovány analýze tvorby produktu, která zahrnuje vyhodnocení ankety, volbu cílové skupiny, výběr vhodných ubytovacích a stravovacích zařízení a sestavení SWOT analýzy. Na základě těchto poznatků je v závěru práce navržen produkt cestovního ruchu pro Baťův kanál, jeho cena, způsoby distribuce a propagace.
Anotace v angličtině
The main objective of this bachelor thesis is to create a new tourism product for the Bata Canal which is aimed at the territory of the tourist region Eastern Moravia. The theoretical part of this thesis discusses marketing of tourism industry. The practical part summarises information about the Bata Canal, nearby bicycle route and the main tourist attractions. The following chapters are focused on the product analysis which involves evaluation of an enquiry, selection of the right target group and suitable accommodation and catering establishments as well as a SWOT analysis. These findings created the basis on which a proposal of the new tourism product for the Bata Canal was made, including its price and the main ways of its distribution and promotion.
Klíčová slova
cestovní ruch, Baťův kanál, anketa, cílová skupina, SWOT analýza, produkt
Klíčová slova v angličtině
tourism, the Bata Canal, enquiry, target group, SWOT analysis, product
Rozsah průvodní práce
94 s. (117 809 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce je zpracování návrhu produktu cestovního ruchu pro Baťův kanál se zaměřením na území turistického regionu Východní Morava. Teoretická část popisuje marketing cestovního ruchu. Analytická část seznamuje čtenáře s informacemi o Baťově kanálu, cyklostezce a hlavních turistických atraktivitách v okolí. Následující kapitoly jsou věnovány analýze tvorby produktu, která zahrnuje vyhodnocení ankety, volbu cílové skupiny, výběr vhodných ubytovacích a stravovacích zařízení a sestavení SWOT analýzy. Na základě těchto poznatků je v závěru práce navržen produkt cestovního ruchu pro Baťův kanál, jeho cena, způsoby distribuce a propagace.
Anotace v angličtině
The main objective of this bachelor thesis is to create a new tourism product for the Bata Canal which is aimed at the territory of the tourist region Eastern Moravia. The theoretical part of this thesis discusses marketing of tourism industry. The practical part summarises information about the Bata Canal, nearby bicycle route and the main tourist attractions. The following chapters are focused on the product analysis which involves evaluation of an enquiry, selection of the right target group and suitable accommodation and catering establishments as well as a SWOT analysis. These findings created the basis on which a proposal of the new tourism product for the Bata Canal was made, including its price and the main ways of its distribution and promotion.
Klíčová slova
cestovní ruch, Baťův kanál, anketa, cílová skupina, SWOT analýza, produkt
Klíčová slova v angličtině
tourism, the Bata Canal, enquiry, target group, SWOT analysis, product
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se tvorby produktu cestovního ruchu.
II. Praktická část
Zpracujte aktuální informace vztahující se k lokalitě Baťova kanálu.
Proveďte analýzu tvorby produktu cestovního ruchu pro Baťův kanál.
Navrhněte produkt cestovního ruchu pro Baťův kanál, který bude využitelný v praxi.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se tvorby produktu cestovního ruchu.
II. Praktická část
Zpracujte aktuální informace vztahující se k lokalitě Baťova kanálu.
Proveďte analýzu tvorby produktu cestovního ruchu pro Baťův kanál.
Navrhněte produkt cestovního ruchu pro Baťův kanál, který bude využitelný v praxi.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] HESKOVÁ, Marie, et al. Cestovní ruch pro vyšší odborné školy a vysoké školy. 1. vyd. Praha : Fortuna, 2006. 223 s. ISBN 80-7168-948-3.
[2] HORNER, Susan; SWARBROOKE, John. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Aplikovaný marketing služeb. Praha : Grada Publishing, 2003. 486 s. ISBN 80-247-0202-9.
[3] JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2009. 288 s. ISBN 978-80-247-3247-3.
[4] KIRÁL'OVÁ, Alžběta. Marketing destinace cestovního ruchu. 1. vyd. Praha : Ekopress, 2003. 173 s. ISBN 80-86119-56-4.
[5] MORRISON, Alastair M. Marketing pohostinství a cestovního ruchu. 1. vyd. Praha : Victoria Publishing, 1995. 523 s. ISBN 80-85605-90-2.
Seznam doporučené literatury
[1] HESKOVÁ, Marie, et al. Cestovní ruch pro vyšší odborné školy a vysoké školy. 1. vyd. Praha : Fortuna, 2006. 223 s. ISBN 80-7168-948-3.
[2] HORNER, Susan; SWARBROOKE, John. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času. Aplikovaný marketing služeb. Praha : Grada Publishing, 2003. 486 s. ISBN 80-247-0202-9.
[3] JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Marketing v cestovním ruchu. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2009. 288 s. ISBN 978-80-247-3247-3.
[4] KIRÁL'OVÁ, Alžběta. Marketing destinace cestovního ruchu. 1. vyd. Praha : Ekopress, 2003. 173 s. ISBN 80-86119-56-4.
[5] MORRISON, Alastair M. Marketing pohostinství a cestovního ruchu. 1. vyd. Praha : Victoria Publishing, 1995. 523 s. ISBN 80-85605-90-2.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
PhDr. D. Daňová:
1. Jaký potenciál má podle Vás turist. lokalita nazývaná "Baťův kanál"? V čem
spatřujete další možný rozvoj?
2. Jaký vliv na tuto lokalitu má počasí?
doc. Ing. J. Světlík, Ph.D.:
1. S jakou uvažujete spádovostí pro Vámi nabízený produkt cest. ruchu?
2. Jak byla zpracována SWOT anal. a zajištěna její objektivita?