Téma mé bakalářské práce zní Návrh na zlepšení propagace místní akční skupiny Znojemské vinařství, o. s. Teoretická část obsahuje informace týkající se obecně daného tématu. Jsou zde vysvětleny základní pojmy: neziskový sektor, nezisková organizace a občanské sdružení. Práce postupně přechází k základním teoretickým informacím o marketingu, marketingovém mixu a komunikaci neziskových organizací. V praktické části je nejprve představena organizace. Následně jsou analyzovány a vyhodnoceny současné metody propagace Znojemského vinařství. V závěru jsou formulovány návrhy na zlepšení propagace a využití nových prostředků, které nebyly dosud použity.
Anotace v angličtině
The heading of the bachelor thesis is The recommendations how to improve the promotion of the local action group Znojemské vinařství, o. s. The theoretical part contains the information referring to the topic. The terms like non-profit sector, non-profit organization and civic association are cleared up there. The thesis passes to basic theoretical information about marketing, marketing mix and communication of civic associations. In the opening of the practical part, one can find the introduction of the organization Znojemské vinařství, o. s. The thesis continues with analyzing and evaluating of the organization's present promotion methods. In the final part, recommendations on improvement of the promotion and how to use new means are conceived there.
Klíčová slova
neziskový sektor, fundraising, marketingový mix, propagace, komunikace, místní akční skupina
Klíčová slova v angličtině
non-profit-making sector, fundraising, marketing mix, promotion, communication, local action group
Rozsah průvodní práce
71 s. (83 559 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Téma mé bakalářské práce zní Návrh na zlepšení propagace místní akční skupiny Znojemské vinařství, o. s. Teoretická část obsahuje informace týkající se obecně daného tématu. Jsou zde vysvětleny základní pojmy: neziskový sektor, nezisková organizace a občanské sdružení. Práce postupně přechází k základním teoretickým informacím o marketingu, marketingovém mixu a komunikaci neziskových organizací. V praktické části je nejprve představena organizace. Následně jsou analyzovány a vyhodnoceny současné metody propagace Znojemského vinařství. V závěru jsou formulovány návrhy na zlepšení propagace a využití nových prostředků, které nebyly dosud použity.
Anotace v angličtině
The heading of the bachelor thesis is The recommendations how to improve the promotion of the local action group Znojemské vinařství, o. s. The theoretical part contains the information referring to the topic. The terms like non-profit sector, non-profit organization and civic association are cleared up there. The thesis passes to basic theoretical information about marketing, marketing mix and communication of civic associations. In the opening of the practical part, one can find the introduction of the organization Znojemské vinařství, o. s. The thesis continues with analyzing and evaluating of the organization's present promotion methods. In the final part, recommendations on improvement of the promotion and how to use new means are conceived there.
Klíčová slova
neziskový sektor, fundraising, marketingový mix, propagace, komunikace, místní akční skupina
Klíčová slova v angličtině
non-profit-making sector, fundraising, marketing mix, promotion, communication, local action group
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu související s daným tématem.
II. Praktická část
Popište současnou činnost občanského sdružení.
Popište dosavadní stav propagace v organizaci.
Zpracujte návrh ke zlepšení propagace dané organizace.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu související s daným tématem.
II. Praktická část
Popište současnou činnost občanského sdružení.
Popište dosavadní stav propagace v organizaci.
Zpracujte návrh ke zlepšení propagace dané organizace.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BAČUVČÍK, R. Marketing neziskového sektoru. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2006. 156 s. ISBN 80-7318-436-2.
[2] HANNAGAN, T. J. Marketing pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha: Management Press, 1996. 205 s. ISBN 80-85943-07-7.
[3] KOTLER, P. Marketing management. 10. rozšířené vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
[4] REKTOŘÍK, J. Organizace neziskového sektoru: Základy ekonomiky, teorie a řízení. 1. vyd. Praha: Ekopress, 2001. 177 s. ISBN 80-86119-41-6.
[5] ŠEDIVÝ, M., MEDLÍKOVÁ, O. Úspěšná nezisková organizace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2009. 160 s. ISBN 978-80-247-2707-3.
Seznam doporučené literatury
[1] BAČUVČÍK, R. Marketing neziskového sektoru. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2006. 156 s. ISBN 80-7318-436-2.
[2] HANNAGAN, T. J. Marketing pro neziskový sektor. 1. vyd. Praha: Management Press, 1996. 205 s. ISBN 80-85943-07-7.
[3] KOTLER, P. Marketing management. 10. rozšířené vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
[4] REKTOŘÍK, J. Organizace neziskového sektoru: Základy ekonomiky, teorie a řízení. 1. vyd. Praha: Ekopress, 2001. 177 s. ISBN 80-86119-41-6.
[5] ŠEDIVÝ, M., MEDLÍKOVÁ, O. Úspěšná nezisková organizace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2009. 160 s. ISBN 978-80-247-2707-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. V. Schvomová:
1. Kterou formu propagace považujete, bez ohledu na fin. možnosti, pro organizaci za efektivní?
2. Jakou další činností by se MAS Znojemské vinařství měla zabývat, aby pomohla zvýšit živ.
úroveň obyvatel?
doc. Ing. J. Světlík, Ph.D.:
1. Zdůvodněte, proč navrhujete i reklamní spot v rozhlase?
2. Specifikujte vyhodnocení efektivity reklam. kampaně, jaké ukaz. se v této oblasti využívají?