Bakalářská práce se zabývá analýzou názorů prodejců a nákupním chováním cílových zákazníků koupelnového vybavení.
Teoretická část obsahuje popis nákupního chování. Další pozornost je věnována zákazníkům a způsobům dotazování.
Praktická část obsahuje vyhodnocení dotazníku. Dotazník vypovídá o tom, jaké je nákupní chování konečných spotřebitelů koupelnového vybavení. Druhá část je zaměřena na mystery shopping. Jde o snahu zjistit jak prodejci vnímají společnost Hopa CZ, s.r.o. V závěru práce jsou uvedeny návrhy a doporučení vedoucí k maximalizaci prodeje.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis analysis opinion of sellers and purchasing behavior of target customers of bathroom equipment.
The theoretical part contains a description of customer behavior. More attention is paid to customers and methods of questioning.
The practical part includes the evaluation of questionnaire. The questionnaire reflects what the purchasing behavior of final consumers of bathroom equipment. The second part focuses on mystery shopping. This is an effort to determine how sellers perceive HOPA CZ, s.r.o. The conclusion includes suggestions and recommendation leading to sell higher range.
Klíčová slova
zákazník, prodejci, nákupní chování, proces rozhodování, dotazník, komunikace
Klíčová slova v angličtině
customer, sellers, purchasing behaviour, decision-making process, questionnaire, communication
Rozsah průvodní práce
71 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce se zabývá analýzou názorů prodejců a nákupním chováním cílových zákazníků koupelnového vybavení.
Teoretická část obsahuje popis nákupního chování. Další pozornost je věnována zákazníkům a způsobům dotazování.
Praktická část obsahuje vyhodnocení dotazníku. Dotazník vypovídá o tom, jaké je nákupní chování konečných spotřebitelů koupelnového vybavení. Druhá část je zaměřena na mystery shopping. Jde o snahu zjistit jak prodejci vnímají společnost Hopa CZ, s.r.o. V závěru práce jsou uvedeny návrhy a doporučení vedoucí k maximalizaci prodeje.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis analysis opinion of sellers and purchasing behavior of target customers of bathroom equipment.
The theoretical part contains a description of customer behavior. More attention is paid to customers and methods of questioning.
The practical part includes the evaluation of questionnaire. The questionnaire reflects what the purchasing behavior of final consumers of bathroom equipment. The second part focuses on mystery shopping. This is an effort to determine how sellers perceive HOPA CZ, s.r.o. The conclusion includes suggestions and recommendation leading to sell higher range.
Klíčová slova
zákazník, prodejci, nákupní chování, proces rozhodování, dotazník, komunikace
Klíčová slova v angličtině
customer, sellers, purchasing behaviour, decision-making process, questionnaire, communication
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte dostupné literární prameny a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se dané problematiky.
II. Praktická část
Zjistěte názory prodejců na dodavatele koupelnových výrobků.
Pomocí dotazníku vyhodnoťte nákupní chování cílových zákazníků koupelnového vybavení.
Navrhněte zdokonalení vedoucí k maximalizaci prodeje ku spokojenosti zákazníků a doporučte jeho aplikaci.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte dostupné literární prameny a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se dané problematiky.
II. Praktická část
Zjistěte názory prodejců na dodavatele koupelnových výrobků.
Pomocí dotazníku vyhodnoťte nákupní chování cílových zákazníků koupelnového vybavení.
Navrhněte zdokonalení vedoucí k maximalizaci prodeje ku spokojenosti zákazníků a doporučte jeho aplikaci.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip., ARMSTRONG, Gary. Marketing. 6th Edition. Praha : Grada Publishing, 2004. 804 s. ISBN 80-247-0513-3.
[2] KOTLER, Philip., KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 12. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 792 s. ISBN 80-247-1359-5.
[3] KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2006. 277 s. ISBN 80-247-0966-X.
[4] SMITH, Paul. Moderní marketing. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2000. 518 s. ISBN 80-7226-252-1.
[5] SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005. 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip., ARMSTRONG, Gary. Marketing. 6th Edition. Praha : Grada Publishing, 2004. 804 s. ISBN 80-247-0513-3.
[2] KOTLER, Philip., KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 12. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 792 s. ISBN 80-247-1359-5.
[3] KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2006. 277 s. ISBN 80-247-0966-X.
[4] SMITH, Paul. Moderní marketing. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2000. 518 s. ISBN 80-7226-252-1.
[5] SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005. 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. H. Brišová:
1. Myslíte si, že doporučení navrhnout koupelnu pro slavnou osobnost je
nejlepším způsobem, jak se přiblížit obyčejným lidem?
2. Co si představujete pod doporučením, že firma by měla co nejefektivněji
prodávat?
Ing. J. Schneider:
Předpokládáte, že společnost bude zaměřena na celý trh ČR nebo regionálně?