Ve své bakalářské práci se zaměřím na analýzu konkurenčních firem společnosti Olomouc Training Centre, s. r. o., která poskytuje poradenské a vzdělávací služby. Výběrem pěti největších a nejznámějších poskytovatelů těchto služeb na českém trhu zjistím jejich analýzy SWOT a Porterův model pěti konkurenčních sil. Tímto zjistím konkurenceschopnosti firem ohrožující firmu OTC s. r. o.
Anotace v angličtině
In my thesis I will focus on the analysis of competing companies in Olomouc Training Centre Ltd., which provides consulting and training services. Selecting the five largest and best known providers of these services on the Czech market, find their SWOT analysis and Porter's five forces model. I find this threatening the competitiveness of business firms OTC Ltd.
Klíčová slova
Analýza SWOT, konkurenti, konkurenceschopnost, Porterův model pěti konkurenčních sil, výběr konkurentů
Klíčová slova v angličtině
SWOT analysis, competitors, competitiveness, Porter's five forces model, the selection of competitors
Rozsah průvodní práce
61 s. (60 715 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Ve své bakalářské práci se zaměřím na analýzu konkurenčních firem společnosti Olomouc Training Centre, s. r. o., která poskytuje poradenské a vzdělávací služby. Výběrem pěti největších a nejznámějších poskytovatelů těchto služeb na českém trhu zjistím jejich analýzy SWOT a Porterův model pěti konkurenčních sil. Tímto zjistím konkurenceschopnosti firem ohrožující firmu OTC s. r. o.
Anotace v angličtině
In my thesis I will focus on the analysis of competing companies in Olomouc Training Centre Ltd., which provides consulting and training services. Selecting the five largest and best known providers of these services on the Czech market, find their SWOT analysis and Porter's five forces model. I find this threatening the competitiveness of business firms OTC Ltd.
Klíčová slova
Analýza SWOT, konkurenti, konkurenceschopnost, Porterův model pěti konkurenčních sil, výběr konkurentů
Klíčová slova v angličtině
SWOT analysis, competitors, competitiveness, Porter's five forces model, the selection of competitors
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu.
II. Praktická část
Proveďte průzkum konkurenčního prostředí firmy OTC.
Vyhodnoťte výsledky výzkumu a proveďte jejich analýzu.
Na základě výsledků zpracujte návrhy, které povedou ke zlepšení konkurence na trhu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu.
II. Praktická část
Proveďte průzkum konkurenčního prostředí firmy OTC.
Vyhodnoťte výsledky výzkumu a proveďte jejich analýzu.
Na základě výsledků zpracujte návrhy, které povedou ke zlepšení konkurence na trhu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] GROSOVÁ, Stanislava.: Marketing: principy, postupy, metody. 1. vyd. Vysoká škola chemicko-technologická v Praze, Praha 2002. 165 s. ISBN 80-7080-505-6.
[2] HOLMAN, Robert. Ekonomie. 4. aktualiz. vyd. Praha : C. H. Beck, 2005. 709 s. ISBN 80-7179-891-6.
[3] KOTLER, Philip. Marketing a management : Analýza, plánování, využití, kontrola. sedmé vydání. Děčín : VICTORIA PUBLISHING, a. s., 1992. 789 s. ISBN 80-85605-08-2.
[4] LUKÁŠOVÁ, Růžena; NOVÝ, Ivan. Organizační kultura : Od sdílených hodnot a cílů k vyšší výkonnosti podniku. 1. vydání. Praha : Grada Publishing, a. s., 2004. 176 s. ISBN 80-247-0648-2.
[5] SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing : Cesta k trhu. Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005. 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
Seznam doporučené literatury
[1] GROSOVÁ, Stanislava.: Marketing: principy, postupy, metody. 1. vyd. Vysoká škola chemicko-technologická v Praze, Praha 2002. 165 s. ISBN 80-7080-505-6.
[2] HOLMAN, Robert. Ekonomie. 4. aktualiz. vyd. Praha : C. H. Beck, 2005. 709 s. ISBN 80-7179-891-6.
[3] KOTLER, Philip. Marketing a management : Analýza, plánování, využití, kontrola. sedmé vydání. Děčín : VICTORIA PUBLISHING, a. s., 1992. 789 s. ISBN 80-85605-08-2.
[4] LUKÁŠOVÁ, Růžena; NOVÝ, Ivan. Organizační kultura : Od sdílených hodnot a cílů k vyšší výkonnosti podniku. 1. vydání. Praha : Grada Publishing, a. s., 2004. 176 s. ISBN 80-247-0648-2.
[5] SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing : Cesta k trhu. Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005. 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Schneider:
Nenavrhujete konkrétní čísla ve zvýšení výkonnosti a jejím měření?
odpověď:
Ne, konkrétní čísla jsem nenavrhla.