Cílem této práce je zjistit spokojenost zákazníků ve firmě ContiTrade Services s.r.o. Tato společnost provozuje největší českou síť pneu a autoservisů BestDrive. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. V první části mé práce budou vysvětleny pojmy jako chování ku-pujících, kupní rozhodovací proces a marketingový výzkum. V druhé části mé práce bude proveden průzkum pomocí dotazníkového šetření. Na základě výsledků, které mi přinese toto šetření, bude navrženo doporučení, jak zvýšit spokojenost zákazníků firmy ContiTrade Services s.r.o.
Anotace v angličtině
The aim of this composition is to determine customer satisfaction in the ContiTrade Servi-ces s.r.o. This company is operator of the biggest czech car and tyre service network ? BestDrive. My bachelor composition is divided into two parts. First part is explaining the conception of the buyers behavior, buyingdecision process and marketing research. Second part is the research with list of guestions. As a result of the analysis will be recomand the suggestion, how to increase the satisfaction of our bussines costumers.
Klíčová slova
Chování kupujících, hlavní faktory ovlivňující kupní chování, kupní rozhodovací proces, marketingový výzkum, dotazník.
Klíčová slova v angličtině
Buyers behavior, general factors affecting the buying behavior, buying decision process, marketing research, list of question.
Rozsah průvodní práce
62 s. (63 121 znaků), P (7 s.)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této práce je zjistit spokojenost zákazníků ve firmě ContiTrade Services s.r.o. Tato společnost provozuje největší českou síť pneu a autoservisů BestDrive. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. V první části mé práce budou vysvětleny pojmy jako chování ku-pujících, kupní rozhodovací proces a marketingový výzkum. V druhé části mé práce bude proveden průzkum pomocí dotazníkového šetření. Na základě výsledků, které mi přinese toto šetření, bude navrženo doporučení, jak zvýšit spokojenost zákazníků firmy ContiTrade Services s.r.o.
Anotace v angličtině
The aim of this composition is to determine customer satisfaction in the ContiTrade Servi-ces s.r.o. This company is operator of the biggest czech car and tyre service network ? BestDrive. My bachelor composition is divided into two parts. First part is explaining the conception of the buyers behavior, buyingdecision process and marketing research. Second part is the research with list of guestions. As a result of the analysis will be recomand the suggestion, how to increase the satisfaction of our bussines costumers.
Klíčová slova
Chování kupujících, hlavní faktory ovlivňující kupní chování, kupní rozhodovací proces, marketingový výzkum, dotazník.
Klíčová slova v angličtině
Buyers behavior, general factors affecting the buying behavior, buying decision process, marketing research, list of question.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární prameny vztahující se k tématu bakalářské práce.
II. Praktická část
Pomocí dotazníkového šetření zjistěte spokojenost zákazníků firmy v různých oblastech.
Analyzujte a zhodnoťte výsledky dotazníkového šetření ve firmě.
Na základě analýzy navrhněte doporučení ke zvýšení spokojenosti zákazníků firmy.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární prameny vztahující se k tématu bakalářské práce.
II. Praktická část
Pomocí dotazníkového šetření zjistěte spokojenost zákazníků firmy v různých oblastech.
Analyzujte a zhodnoťte výsledky dotazníkového šetření ve firmě.
Na základě analýzy navrhněte doporučení ke zvýšení spokojenosti zákazníků firmy.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] CETLOVÁ, Helena. Marketing služeb. 3.vydání. Praha : Serifa,2002.212 s. ISBN 80-7265-049-1.
[2] FORET, Miroslav; STÁVKOVÁ, Jana. Marketingový výzkum: Jak poznávat své zákazníky. 1.vydání. Praha : Grada Publishing, a.s.,2003. 160 s. ISBN 80-247-0385-8.
[3] HESKOVÁ, Marie a kolektiv. Marketing. 1.vydání. České Budějovice : Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích,2003. 191 s. ISBN 80-7040-620-8.
[4] MALÝ, Václav. Marketingový výzkum - Teorie a praxe. 2.dotisk 1.vydání. Praha : Oeconomica,2006. 181 s. ISBN 80-245-0761-7.
[5] SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk,s.r.o.,2005. 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
Seznam doporučené literatury
[1] CETLOVÁ, Helena. Marketing služeb. 3.vydání. Praha : Serifa,2002.212 s. ISBN 80-7265-049-1.
[2] FORET, Miroslav; STÁVKOVÁ, Jana. Marketingový výzkum: Jak poznávat své zákazníky. 1.vydání. Praha : Grada Publishing, a.s.,2003. 160 s. ISBN 80-247-0385-8.
[3] HESKOVÁ, Marie a kolektiv. Marketing. 1.vydání. České Budějovice : Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích,2003. 191 s. ISBN 80-7040-620-8.
[4] MALÝ, Václav. Marketingový výzkum - Teorie a praxe. 2.dotisk 1.vydání. Praha : Oeconomica,2006. 181 s. ISBN 80-245-0761-7.
[5] SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk,s.r.o.,2005. 340 s. ISBN 80-86898-48-2.