Tato bakalářská práce se zabývá analýzou konkurence společnosti Agentura-D, s. r. o. se zaměřením na zakázkovou výrobu technických štítků.
Práce je rozdělena na část teoretickou a část analytickou. První teoretická část popisuje konkurenci, analýzu konkurence a dále pak SWOT analýzu, Porterovu 5-ti faktorovou analýzu konkurenčních sil, a to na základě poznatků získaných z odborné literatury.
Druhá analytická část práce se zabývá důkladnou analýzou zkoumané společnosti Agentury-D, s. r. o. Podrobně je představena její historie a produkty. Dále následuje SWOT analýza Agentury-D, s. r. o. a analýzy jejich 3 hlavních konkurentů.Práce je zakončena celkovým zhodnocením získaných poznatků a doporučeními jak vylepšit konkurenční postavení Agentury-D, s. r. o.
Anotace v angličtině
This bachelor work is focused on analysis of competing businesses of Agentura-D, s. r. o. which is specialized on production of technical labels on demand.
Work is divided into theoretical and analytical part. First theoretical part describes the terms competition, analysis of competing businesses, SWOT analysis, Porter´s Five Forces analysis, analysis of competitive forces based on information gained from specialized literature.
The second analytical part is focused on profound analysis of examined company Agentura-D, s. r. o. Its history and products are examined in detail. That is folled by SWOT analysis of Agentura-D, s. r. o. and by analyses of its 3 main competitors. This bachelor work concludes with evaluation of acquired information and recommendations about how to improve competitive position of agentura-D, s. r. o.
Competition, analysis of competing businesses, SWOT analysis, Porter´s Five Forces analysis, Kotler´s strategy.
Rozsah průvodní práce
68 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou konkurence společnosti Agentura-D, s. r. o. se zaměřením na zakázkovou výrobu technických štítků.
Práce je rozdělena na část teoretickou a část analytickou. První teoretická část popisuje konkurenci, analýzu konkurence a dále pak SWOT analýzu, Porterovu 5-ti faktorovou analýzu konkurenčních sil, a to na základě poznatků získaných z odborné literatury.
Druhá analytická část práce se zabývá důkladnou analýzou zkoumané společnosti Agentury-D, s. r. o. Podrobně je představena její historie a produkty. Dále následuje SWOT analýza Agentury-D, s. r. o. a analýzy jejich 3 hlavních konkurentů.Práce je zakončena celkovým zhodnocením získaných poznatků a doporučeními jak vylepšit konkurenční postavení Agentury-D, s. r. o.
Anotace v angličtině
This bachelor work is focused on analysis of competing businesses of Agentura-D, s. r. o. which is specialized on production of technical labels on demand.
Work is divided into theoretical and analytical part. First theoretical part describes the terms competition, analysis of competing businesses, SWOT analysis, Porter´s Five Forces analysis, analysis of competitive forces based on information gained from specialized literature.
The second analytical part is focused on profound analysis of examined company Agentura-D, s. r. o. Its history and products are examined in detail. That is folled by SWOT analysis of Agentura-D, s. r. o. and by analyses of its 3 main competitors. This bachelor work concludes with evaluation of acquired information and recommendations about how to improve competitive position of agentura-D, s. r. o.
Competition, analysis of competing businesses, SWOT analysis, Porter´s Five Forces analysis, Kotler´s strategy.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte literaturu, která se vzathuje ke konkurenci, konkurenčnímu prostředí.
Zvolte vhodný teoretický podklad pro vypracování analýzy konkurence na základě prostudované literatury.
II. Praktická část
Pomocí SWOT analýzy zkoumejte hlavní konkurenty a srovnejte je s Agenturou-D.
Zhodnoťte výsledky provedené analýzy.
Navrhněte vhodná řešení na zlepšení postavení zkoumané společnosti v konkurenčním prostředí.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte literaturu, která se vzathuje ke konkurenci, konkurenčnímu prostředí.
Zvolte vhodný teoretický podklad pro vypracování analýzy konkurence na základě prostudované literatury.
II. Praktická část
Pomocí SWOT analýzy zkoumejte hlavní konkurenty a srovnejte je s Agenturou-D.
Zhodnoťte výsledky provedené analýzy.
Navrhněte vhodná řešení na zlepšení postavení zkoumané společnosti v konkurenčním prostředí.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] PORTER, M. E. Konkurenční výhoda. 1. vyd. Praha : VICTORIA PUBLISHING, a.s., 1994. 626 s. ISBN 80-85605-12-0.
[2]BLAŽKOVA, M. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha : Grada publishing, 2007. 278 s. ISBN 978-80-247-1535-3.
[3] KOTLER, P. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2
[4] KOTLER, P. MARKETING MANAGEMENT Analýza, plánování, využití, kontrola (9. přepracované vydání) Praha : Grada publishing, spol. s.r.o. 1998. 712 s. ISBN 80-7169-600-5.
[5] KOZEL, R. Moderní marketingový výzkum : nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti.- 1. vyd. Praha : Grada, 2006. 277 s. ISBN 802470966X
Seznam doporučené literatury
[1] PORTER, M. E. Konkurenční výhoda. 1. vyd. Praha : VICTORIA PUBLISHING, a.s., 1994. 626 s. ISBN 80-85605-12-0.
[2]BLAŽKOVA, M. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha : Grada publishing, 2007. 278 s. ISBN 978-80-247-1535-3.
[3] KOTLER, P. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2
[4] KOTLER, P. MARKETING MANAGEMENT Analýza, plánování, využití, kontrola (9. přepracované vydání) Praha : Grada publishing, spol. s.r.o. 1998. 712 s. ISBN 80-7169-600-5.
[5] KOZEL, R. Moderní marketingový výzkum : nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti.- 1. vyd. Praha : Grada, 2006. 277 s. ISBN 802470966X
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. M. Kubíčková, Ph.D.:
1. Jaký je správný název firmy?
2. Co je konkurenční výhodou firmy?
3. Se kterými školami by bylo vhodné navázat spolupráci?
4. Máte představu o výši investic do nových výrob. zařízení?