V současné době se pravděpodobně každé marketingové oddělení ve firmách zabývá mimo jiné, rovněž internetovým marketingem. Být na Internetu je samozřejmostí pro úspěšný byznys. Nejde ale pouze o to, ?být? na Internetu, ale především být viděn. Z tohoto důvodu se budu ve své bakalářské práci zabývat především otázkou optimalizace webových stránek firmy Optys, spol. s r.o., což je záležitost, která je z časového hlediska velmi náročná, ale z finanční perspektivy velmi efektivní. Výsledky z mnou provedené analýzy a z ní vyplývající závěry a návrhy by měly firmě dopomoci k zaujetí vyšší pozice v internetových vyhledávačích a tím pádem i k větší návštěvnosti stránek ze strany reálných i potenciálních zákazníků a zvýšení objemu nákupů prostřednictvím firemního e-shopu.
Anotace v angličtině
At the present time, probably every marketing department in companies deals with, among others, as well as internet marketing. Being on the Internet is a commonplace for a successful business. But this is not simply a matter of "being" on the Internet, but first of all to be seen. For this reason, I will in my thesis deal primarily with the issue of website optimalization of The Optys Company, Ltd., which is a matter that is very demanding in terms of time, but from a financial perspective, very effective. The results of my analysis and resulting conclusions and proposals would be helping a company to take a higher position in internet searching engines and therefore to more frequent website visit rate from the real and potential customers and increase the volume of purchases through the company e-shop.
Klíčová slova
e-shop, internetový marketing, konverze, PageRank, SEM, SEO, S-Rank, web
Klíčová slova v angličtině
conversion, e-shop, internet marketing, PageRank, SEM, SEO, S-Rank, web
Rozsah průvodní práce
62 s. (74 998 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
V současné době se pravděpodobně každé marketingové oddělení ve firmách zabývá mimo jiné, rovněž internetovým marketingem. Být na Internetu je samozřejmostí pro úspěšný byznys. Nejde ale pouze o to, ?být? na Internetu, ale především být viděn. Z tohoto důvodu se budu ve své bakalářské práci zabývat především otázkou optimalizace webových stránek firmy Optys, spol. s r.o., což je záležitost, která je z časového hlediska velmi náročná, ale z finanční perspektivy velmi efektivní. Výsledky z mnou provedené analýzy a z ní vyplývající závěry a návrhy by měly firmě dopomoci k zaujetí vyšší pozice v internetových vyhledávačích a tím pádem i k větší návštěvnosti stránek ze strany reálných i potenciálních zákazníků a zvýšení objemu nákupů prostřednictvím firemního e-shopu.
Anotace v angličtině
At the present time, probably every marketing department in companies deals with, among others, as well as internet marketing. Being on the Internet is a commonplace for a successful business. But this is not simply a matter of "being" on the Internet, but first of all to be seen. For this reason, I will in my thesis deal primarily with the issue of website optimalization of The Optys Company, Ltd., which is a matter that is very demanding in terms of time, but from a financial perspective, very effective. The results of my analysis and resulting conclusions and proposals would be helping a company to take a higher position in internet searching engines and therefore to more frequent website visit rate from the real and potential customers and increase the volume of purchases through the company e-shop.
Klíčová slova
e-shop, internetový marketing, konverze, PageRank, SEM, SEO, S-Rank, web
Klíčová slova v angličtině
conversion, e-shop, internet marketing, PageRank, SEM, SEO, S-Rank, web
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu zaměřující se na internetový marketing, převážně z oblasti SEO.
II. Praktická část
Popište a zhodnoťte webové stránky a e-shop firmy Optys, s.r.o.
Zhodnoťte současnou návštěvnost a konverzi e-shopu.
Porovnejte údaje s minulými obdobími.
Proveďte analýzu klíčových slov, Pageranku a S-ranku.
Navrhněte možnosti, jak si firma může vylepšit pozici ve vyhledávačích bez velkých finančních investic.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu zaměřující se na internetový marketing, převážně z oblasti SEO.
II. Praktická část
Popište a zhodnoťte webové stránky a e-shop firmy Optys, s.r.o.
Zhodnoťte současnou návštěvnost a konverzi e-shopu.
Porovnejte údaje s minulými obdobími.
Proveďte analýzu klíčových slov, Pageranku a S-ranku.
Navrhněte možnosti, jak si firma může vylepšit pozici ve vyhledávačích bez velkých finančních investic.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] KUBÍČEK, Michal. 333 tipů a triků pro SEO. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2010. 262 s. ISBN 978-80-251-2468-0.
[2] KUBÍČEK, Michal. Velký průvodce SEO: Jak dosáhnout nejlepších pozic ve vyhledávačích. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2008. 318 s. ISBN 978-80-251-2195-5.
[3] PŘIKRYLOVÁ, Jana, JAHODOVÁ, Hana. Marketingová komunikace. 1. vyd. Ostrava : Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, 2010. 293 s. ISBN 978-80-87042-33-5.
[4] SEDLÁČEK, Jiří. E-komerce, internetový a mobil marketing od A do Z. 1. vyd. Praha : BEN, 2006. 351 s. ISBN 80-7300-195-0.
[5] SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. 1. vyd. Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005. 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
Seznam doporučené literatury
[1] KUBÍČEK, Michal. 333 tipů a triků pro SEO. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2010. 262 s. ISBN 978-80-251-2468-0.
[2] KUBÍČEK, Michal. Velký průvodce SEO: Jak dosáhnout nejlepších pozic ve vyhledávačích. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2008. 318 s. ISBN 978-80-251-2195-5.
[3] PŘIKRYLOVÁ, Jana, JAHODOVÁ, Hana. Marketingová komunikace. 1. vyd. Ostrava : Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, 2010. 293 s. ISBN 978-80-87042-33-5.
[4] SEDLÁČEK, Jiří. E-komerce, internetový a mobil marketing od A do Z. 1. vyd. Praha : BEN, 2006. 351 s. ISBN 80-7300-195-0.
[5] SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. 1. vyd. Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005. 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Kudělová:
1. Definujte hlavní rozdíly mezi B2B a B2C marketingem.
2. Jak oslovíte tyto skupiny pomocí internet. mkt?
Ing. Brišová:
1. Na jakou zákaz. skupinu je e-shop nejvíce zaměřen? Provádí se ve firmě
pravidelně vyhodnocování spokojenosti zákazníků?
2. Jak firma akceptovala Vaše návrhy?
Ing. Schneider:
Jsou www stránky strukturovány dle zákaz. skupin?