Bakalářská práce se zabývá marketingovým plánem, který je nezbytnou součástí řízení kaţdého podniku. Teoretická část se věnuje marketingu, plánování a zejména marketingovému plánu, na základě informací získaných z prostudované literatury. Praktická část obsahuje zpracování situační analýzy podniku, která ukazuje na současnou situaci podniku. Podle výsledků analýz jsou stanoveny hlavní marketingové cíle, dále jsou určeny marketingové strategie potřebné k dosaţení těchto cílů a navrţení celkového marketingového plánu firmy. V závěrečné části je vypracována riziková a nákladová analýza.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis deals with the marketing plan, which is an essential part of the management of each company. The theoretical part deals with marketing, planning, and in particular the marketing plan, based on information obtained from a review of the literature. The practical part includes a processing situation of the company, which shows the current situation of the company. According to the results of analysis, identify key marketing objectives as well as marketing strategies are needed to achieve these objectives and propose an overall marketing plan of the company. The risk and cost analysis are in the final part.
Bakalářská práce se zabývá marketingovým plánem, který je nezbytnou součástí řízení kaţdého podniku. Teoretická část se věnuje marketingu, plánování a zejména marketingovému plánu, na základě informací získaných z prostudované literatury. Praktická část obsahuje zpracování situační analýzy podniku, která ukazuje na současnou situaci podniku. Podle výsledků analýz jsou stanoveny hlavní marketingové cíle, dále jsou určeny marketingové strategie potřebné k dosaţení těchto cílů a navrţení celkového marketingového plánu firmy. V závěrečné části je vypracována riziková a nákladová analýza.
Anotace v angličtině
Bachelor thesis deals with the marketing plan, which is an essential part of the management of each company. The theoretical part deals with marketing, planning, and in particular the marketing plan, based on information obtained from a review of the literature. The practical part includes a processing situation of the company, which shows the current situation of the company. According to the results of analysis, identify key marketing objectives as well as marketing strategies are needed to achieve these objectives and propose an overall marketing plan of the company. The risk and cost analysis are in the final part.
Prostudujte uvedenou literaturu se vztahem ke zvolenému tématu.
II. Praktická část
Analyzujte současnou situaci ve firmě.
Na základě výsledků z provedených analýz sestavte marketingový plán pro firmu RIM-CZ.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte uvedenou literaturu se vztahem ke zvolenému tématu.
II. Praktická část
Analyzujte současnou situaci ve firmě.
Na základě výsledků z provedených analýz sestavte marketingový plán pro firmu RIM-CZ.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] HANZELKOVÁ, A., a kol. Strategický marketing : Teorie pro praxi. 1. vydání. Praha : C. H. Beck, 2009. 170 s. ISBN 978-80-7400-120-8.
[2] KNIGHT, P. Vysoce efektivní marketingový plán : 15 kroků k úspěchu v podnikání. 1. vydání. Praha : Grada Publishing, 2007. 148 s. ISBN 978-80-247-1999-3.
[3] KOTLER, P. Marketing Management : Analýza, plánování, využití, kontrola. 9. přepracované vydání. Praha : Grada Publishing, 1998. 712 s. ISBN 80-7169-600-5.
[4] SVĚTLÍK, J. Marketing - cesta k trhu. 1. vydání. Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005. 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
[5] WESTWOOD, J. Jak sestavit marketingový plán. 1. vydání. Praha : Grada Publishing, 1999. 120 s. ISBN 80-7169-542-4.
Seznam doporučené literatury
[1] HANZELKOVÁ, A., a kol. Strategický marketing : Teorie pro praxi. 1. vydání. Praha : C. H. Beck, 2009. 170 s. ISBN 978-80-7400-120-8.
[2] KNIGHT, P. Vysoce efektivní marketingový plán : 15 kroků k úspěchu v podnikání. 1. vydání. Praha : Grada Publishing, 2007. 148 s. ISBN 978-80-247-1999-3.
[3] KOTLER, P. Marketing Management : Analýza, plánování, využití, kontrola. 9. přepracované vydání. Praha : Grada Publishing, 1998. 712 s. ISBN 80-7169-600-5.
[4] SVĚTLÍK, J. Marketing - cesta k trhu. 1. vydání. Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005. 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
[5] WESTWOOD, J. Jak sestavit marketingový plán. 1. vydání. Praha : Grada Publishing, 1999. 120 s. ISBN 80-7169-542-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
PhDr. J. Katolický:
1. Proč si myslíte, že je vhodná účast na novém veletrhu FOR FURNITURE?
2. Do jaké míry dané mkt. cíle využívají rozpočet pro ně přidělný na rok
2011 - 2012?
Ing. M. Kubíčková, Ph.D.:
1. Co si myslíte, že je konkurenční výhodou firmy?
2. Vysvětlete fungování RIM POINTU.