Tato bakalářská práce se zabývá propagací Arcibiskupského zámku Kroměříž. Zaměřuje se na činnost Národního památkového ústavu jako hlavního činitele v roli propagátora zámku. Zkoumá formy a možnosti propagace, které jsou pro účely Arcibiskupského zámku využity. Zaměřuje se na jednotlivé propagační nástroje a zkoumá jejich finanční náročnost. Součástí této práce je rovněž anketa zabývající se návštěvností Arcibiskupského zámku. Je zaměřena na obyvatele města a přilehlého okolí. Práce obsahuje také analýzu propagačních materiálů, které jsou zaměřeny na Arcibiskupský zámek Kroměříž, a sestavuje jejich komplexní přehled. Závěrem práce přináší možnosti zlepšení propagace Arcibiskupského zámku Kroměříž.
Anotace v angličtině
This work is about propagation Archiepiscopal Chateau of Kromeriz. First of all it is concentrate to a National heritage Institute as to a major actor in the role of its promoter. Investigate the forms and possibilities of propagation, which are used for Archiepiscopal Chateau of Kromeriz. It examines the various promotional tools and their financial intensity. Part of work is the questionnaire dealing with attendance of Archiepiscopal Chateau from town citizens and from neighbourhood The work also includes analysis of promotional materials, which are aimed to Archiepiscopal Chateau and creates their overview. Finally, the work is bringing new oportunities of propagation of Archiepiscopal Chateau of Kroměříž.
Klíčová slova
propagace, propagace památkového objektu, formy propagace, propagační materiály, anketní šetření
Klíčová slova v angličtině
propagation, propagation of commemorial object, forms of propagation, prapagation materials, questionaire investigation
Rozsah průvodní práce
81 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá propagací Arcibiskupského zámku Kroměříž. Zaměřuje se na činnost Národního památkového ústavu jako hlavního činitele v roli propagátora zámku. Zkoumá formy a možnosti propagace, které jsou pro účely Arcibiskupského zámku využity. Zaměřuje se na jednotlivé propagační nástroje a zkoumá jejich finanční náročnost. Součástí této práce je rovněž anketa zabývající se návštěvností Arcibiskupského zámku. Je zaměřena na obyvatele města a přilehlého okolí. Práce obsahuje také analýzu propagačních materiálů, které jsou zaměřeny na Arcibiskupský zámek Kroměříž, a sestavuje jejich komplexní přehled. Závěrem práce přináší možnosti zlepšení propagace Arcibiskupského zámku Kroměříž.
Anotace v angličtině
This work is about propagation Archiepiscopal Chateau of Kromeriz. First of all it is concentrate to a National heritage Institute as to a major actor in the role of its promoter. Investigate the forms and possibilities of propagation, which are used for Archiepiscopal Chateau of Kromeriz. It examines the various promotional tools and their financial intensity. Part of work is the questionnaire dealing with attendance of Archiepiscopal Chateau from town citizens and from neighbourhood The work also includes analysis of promotional materials, which are aimed to Archiepiscopal Chateau and creates their overview. Finally, the work is bringing new oportunities of propagation of Archiepiscopal Chateau of Kroměříž.
Klíčová slova
propagace, propagace památkového objektu, formy propagace, propagační materiály, anketní šetření
Klíčová slova v angličtině
propagation, propagation of commemorial object, forms of propagation, prapagation materials, questionaire investigation
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu zabývající se zvoleným tématem bakalářské práce.
II. Praktická část
Analyzujte dosavadní stav propagace Arcibiskupského zámku Kroměříž.
V návaznosti na předchozí zjištění navrhněte možnosti zlepšení propagace Arcibiskupského zámku.
Zhodnoťte finanční náročnost využitých forem propagace Arcibiskupského zámku.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu zabývající se zvoleným tématem bakalářské práce.
II. Praktická část
Analyzujte dosavadní stav propagace Arcibiskupského zámku Kroměříž.
V návaznosti na předchozí zjištění navrhněte možnosti zlepšení propagace Arcibiskupského zámku.
Zhodnoťte finanční náročnost využitých forem propagace Arcibiskupského zámku.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] CÉZAR, Jan. I zázrak potřebuje reklamu : Pestrý průvodce světem reklamní a marketingové komunikace. první. Brno : Computer Press, a.s., 2007. 199 s. ISBN 978-80-251-1688-3.
[2] HORNER, Susan; SWARBROOKE, John. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času : Aplikovaný marketing služeb. Havlíčkův Brod : Grada Publishing, 2003. 488 s. ISBN 80-247-0202-9.
[3] KESNER, Ladislav. Marketing a management muzeí a památek. 1. Praha : Grada Publishing a. s., 2005. 304 s. ISBN 80-247-1104-4.
[4]PŘIKRYLOVÁ, Jana; JAHODOVÁ, Hana. Moderní marketingová komunikace. první. Praha : Grada Publishing, 2010. 320 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
[5] VYSEKALOVÁ, Jitka; KOMÁRKOVÁ, Růžena. Psychologie reklamy. 2., rozšířené. Havlíčkův Brod : Grada Publishing a. s., 2002. 264 s. ISBN 80-247-0402-1.
Seznam doporučené literatury
[1] CÉZAR, Jan. I zázrak potřebuje reklamu : Pestrý průvodce světem reklamní a marketingové komunikace. první. Brno : Computer Press, a.s., 2007. 199 s. ISBN 978-80-251-1688-3.
[2] HORNER, Susan; SWARBROOKE, John. Cestovní ruch, ubytování a stravování, využití volného času : Aplikovaný marketing služeb. Havlíčkův Brod : Grada Publishing, 2003. 488 s. ISBN 80-247-0202-9.
[3] KESNER, Ladislav. Marketing a management muzeí a památek. 1. Praha : Grada Publishing a. s., 2005. 304 s. ISBN 80-247-1104-4.
[4]PŘIKRYLOVÁ, Jana; JAHODOVÁ, Hana. Moderní marketingová komunikace. první. Praha : Grada Publishing, 2010. 320 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
[5] VYSEKALOVÁ, Jitka; KOMÁRKOVÁ, Růžena. Psychologie reklamy. 2., rozšířené. Havlíčkův Brod : Grada Publishing a. s., 2002. 264 s. ISBN 80-247-0402-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Ing. Josef Kubík, CSc.:
Kolik památek z ČR je v seznamu světového kulturního a přírodního dědictví
UNESCO?
Ing. Hana Šedová, Ph.D.:
Stručně definujte cílové skupiny propagace zámku.
Uveďte finanční náročnost Vámi navrhovaných změn.