Tato bakalářská práce se zabývá návrhem komunikačního plánu nových výrobků firmy Tescoma, s.r.o. Společnost Tescoma, s.r.o. je jeden z největších tradičních českých výrobců kuchyňských potřeb. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, na část teoretickou a praktickou.
Obsahem první části jsou teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace a tvorby marketingového komunikačního plánu.
Ve druhé části práce je popsána firma Tescoma, s.r.o. a její současná marketingová komunikace nových produktů. Dále se v práci nachází marketingové analýzy týkající se nových výrobků.
V poslední části práce se nachází návrh marketingové komunikace nových výrobků pro rok 2011 podrobené ekonomické náročnosti a časové realizaci.
Anotace v angličtině
This bachelor´s thesis deals with comunnication plan of new products of Tescoma, Ltd. Tescoma, Ltd. is one of the largest traditional Czech producers of kitchen untensils. This thesis is divided into two parts: theoretical and practical.
The theoretical part consists of marketing communication and creation of marketing communication plan.
In the second part I briefly describe Tescoma, Ltd. and its current marketing and communication for new products. Furthermore it follows by marketing analysis of the new products.
The last part is a proposal for a marketing communication for new products in 2011 subject to economic cost and implementation time.
Klíčová slova
Marketingový komunikační plán, komunikační mix, cílová skupina, SWOT analýza, komunikační plán na rok 2011
Klíčová slova v angličtině
Marketing comunnication plan, communication mix, target group, SWOT analysis, communication plan for 2011
Rozsah průvodní práce
69
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem komunikačního plánu nových výrobků firmy Tescoma, s.r.o. Společnost Tescoma, s.r.o. je jeden z největších tradičních českých výrobců kuchyňských potřeb. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, na část teoretickou a praktickou.
Obsahem první části jsou teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace a tvorby marketingového komunikačního plánu.
Ve druhé části práce je popsána firma Tescoma, s.r.o. a její současná marketingová komunikace nových produktů. Dále se v práci nachází marketingové analýzy týkající se nových výrobků.
V poslední části práce se nachází návrh marketingové komunikace nových výrobků pro rok 2011 podrobené ekonomické náročnosti a časové realizaci.
Anotace v angličtině
This bachelor´s thesis deals with comunnication plan of new products of Tescoma, Ltd. Tescoma, Ltd. is one of the largest traditional Czech producers of kitchen untensils. This thesis is divided into two parts: theoretical and practical.
The theoretical part consists of marketing communication and creation of marketing communication plan.
In the second part I briefly describe Tescoma, Ltd. and its current marketing and communication for new products. Furthermore it follows by marketing analysis of the new products.
The last part is a proposal for a marketing communication for new products in 2011 subject to economic cost and implementation time.
Klíčová slova
Marketingový komunikační plán, komunikační mix, cílová skupina, SWOT analýza, komunikační plán na rok 2011
Klíčová slova v angličtině
Marketing comunnication plan, communication mix, target group, SWOT analysis, communication plan for 2011
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Nastudujte dostupnou literaturu týkající se marketingové komunikace a sestavení marketingového komunikačního plánu.
II. Praktická část
Proveďte popis firmy a definujte cílovou skupinu.
Analyzujte aktuální stav marketingové komunikace nových produktů.
Vypracujte vhodné marketingové analýzy.
Navrhněte plán marketingové komunikace pro rok 2011 včetně ekonomické náročnosti a časové realizace.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Nastudujte dostupnou literaturu týkající se marketingové komunikace a sestavení marketingového komunikačního plánu.
II. Praktická část
Proveďte popis firmy a definujte cílovou skupinu.
Analyzujte aktuální stav marketingové komunikace nových produktů.
Vypracujte vhodné marketingové analýzy.
Navrhněte plán marketingové komunikace pro rok 2011 včetně ekonomické náročnosti a časové realizace.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] HESKOVÁ, Marie; ŠTARCHOŇ, Peter. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. Praha : Oeconomica, 2009. 180 s. ISBN 978-80-245-1520-5.
[2] KOTLER, Philip. Marketing Management : Analýza, Plánování, Využití, Kontrola. 2. vyd. Praha : Victoria Publishing, a.s., 1995. 789 s. ISBN 80-85605-08-2.
[3] KOZÁK, Vratislav. Marketingová Komunikace. 2. vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2009. 90 s. ISBN 978-80-7318-797-2.
[4] PŘIKRYLOVÁ, Jana; JAHODOVÁ, Hana. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, a.s., 2010. 320 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
[5] SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing a reklama. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2003. 170 s. ISBN 80-7318-140-1.
Seznam doporučené literatury
[1] HESKOVÁ, Marie; ŠTARCHOŇ, Peter. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. Praha : Oeconomica, 2009. 180 s. ISBN 978-80-245-1520-5.
[2] KOTLER, Philip. Marketing Management : Analýza, Plánování, Využití, Kontrola. 2. vyd. Praha : Victoria Publishing, a.s., 1995. 789 s. ISBN 80-85605-08-2.
[3] KOZÁK, Vratislav. Marketingová Komunikace. 2. vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2009. 90 s. ISBN 978-80-7318-797-2.
[4] PŘIKRYLOVÁ, Jana; JAHODOVÁ, Hana. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, a.s., 2010. 320 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
[5] SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing a reklama. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2003. 170 s. ISBN 80-7318-140-1.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Schneider:
Jakým způsobem jste získala data pro SWOT analýzu?
odpověď:
Vycházela jsem ze sekundárních dat - interní data zjištěná firmou v minulosti.