Tato bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků supermarketu Albert v Luhačovicích, která je jedním z důležitých faktorů pro správné fungování společnosti. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části a to, teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována literárním zdrojům, které se zaměřují na maloobchod, na spokojenost a péči o zákazníka a na marketingový výzkum. V praktické části je charakterizována společnost AHOLD Czech Republic, a. s. (dále již jen Ahold), jejíž síť prodejen Albert pokrývá celou Českou republiku. Cílem bakalářské práce je vypracovat a následně vyhodnotit vyplněné dotazníky, které budou použity pro analýzu současné spokojenosti zákazníků ve společnosti Ahold. Na základě této analýzy jsou uvedena jednotlivá doporučení, která by mohla přispět ke zlepšení spokojenosti zákazníků.
Annotation in English
This bachelor thesis deals with analysis of the customer satisfaction in supermarket Albert Luhačovice. The customer satisfaction is one of the most important factors influencing the proper performance of the company. My bachelor thesis is divided in two sections, i.e. theoretical and practical. The theoretical section includes description of the retail using various literary sources, focuses on the customer satisfaction and the customer care, and also provides the reader with theoretical knowledge concerning marketing research. The practical section describes company AHOLD Czech Republic, a. s. (thereinafter Ahold). The aim of my thesis is to compile and evaluate filled questionnaires that will be used for analysis of the actual customer satisfaction in Ahold. Based on this analysis I will put up several relevant suggestions that could lead to enhancement of the customer satisfaction in Ahold.
Keywords
Maloobchod, spokojenost zákazníka, péče o zákazníka, marketingový výzkum, dotazník
Keywords in English
Retail, customer satisfaction, customer care, marketing research, questionnaire
Length of the covering note
72 s. (88 315 znaků)
Language
CZ
Annotation
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků supermarketu Albert v Luhačovicích, která je jedním z důležitých faktorů pro správné fungování společnosti. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části a to, teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována literárním zdrojům, které se zaměřují na maloobchod, na spokojenost a péči o zákazníka a na marketingový výzkum. V praktické části je charakterizována společnost AHOLD Czech Republic, a. s. (dále již jen Ahold), jejíž síť prodejen Albert pokrývá celou Českou republiku. Cílem bakalářské práce je vypracovat a následně vyhodnotit vyplněné dotazníky, které budou použity pro analýzu současné spokojenosti zákazníků ve společnosti Ahold. Na základě této analýzy jsou uvedena jednotlivá doporučení, která by mohla přispět ke zlepšení spokojenosti zákazníků.
Annotation in English
This bachelor thesis deals with analysis of the customer satisfaction in supermarket Albert Luhačovice. The customer satisfaction is one of the most important factors influencing the proper performance of the company. My bachelor thesis is divided in two sections, i.e. theoretical and practical. The theoretical section includes description of the retail using various literary sources, focuses on the customer satisfaction and the customer care, and also provides the reader with theoretical knowledge concerning marketing research. The practical section describes company AHOLD Czech Republic, a. s. (thereinafter Ahold). The aim of my thesis is to compile and evaluate filled questionnaires that will be used for analysis of the actual customer satisfaction in Ahold. Based on this analysis I will put up several relevant suggestions that could lead to enhancement of the customer satisfaction in Ahold.
Keywords
Maloobchod, spokojenost zákazníka, péče o zákazníka, marketingový výzkum, dotazník
Keywords in English
Retail, customer satisfaction, customer care, marketing research, questionnaire
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se ke spokojenosti zákazníků.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav spokojenosti zákazníků v prodejně Albert v Luhačovicích.
Zhodnoťte analýzu spokojenosti zákazníků.
Na základě analýzy navrhněte doporučení, která povedou ke zlepšení spokojenosti zákazníků.
Závěr
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se ke spokojenosti zákazníků.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav spokojenosti zákazníků v prodejně Albert v Luhačovicích.
Zhodnoťte analýzu spokojenosti zákazníků.
Na základě analýzy navrhněte doporučení, která povedou ke zlepšení spokojenosti zákazníků.
Závěr
Recommended resources
[1] FORET, M. Marketingová komunikace. Získání pozornosti zákazníků a naplnění jejich očekávání. 1. vyd. Brno : Computer press, 2003. 275 s. ISBN 80-7226-811-2.
[2] FORET, M., STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum. Jak poznávat své zákazníky. Praha : Grada Publishing, spol. s r. o., 2003. 160 s. ISBN 80-247-0385-8.
[3] KOTLER, P. Marketing management. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, spol. s r. o., 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
[4] SPÁČIL, A. Péče o zákazníky. Praha: Grada Publishing, spol. s r. o., 2003. 116 s. ISBN 80-247-0514-1.
[5] ZBOŘIL, K. Marketingový výzkum. Metodologie a aplikace. 1. vyd. Praha : Vysoká škola ekonomická, 1998. 171 s. ISBN 80-7079-394-5.
Recommended resources
[1] FORET, M. Marketingová komunikace. Získání pozornosti zákazníků a naplnění jejich očekávání. 1. vyd. Brno : Computer press, 2003. 275 s. ISBN 80-7226-811-2.
[2] FORET, M., STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum. Jak poznávat své zákazníky. Praha : Grada Publishing, spol. s r. o., 2003. 160 s. ISBN 80-247-0385-8.
[3] KOTLER, P. Marketing management. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, spol. s r. o., 2001. 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
[4] SPÁČIL, A. Péče o zákazníky. Praha: Grada Publishing, spol. s r. o., 2003. 116 s. ISBN 80-247-0514-1.
[5] ZBOŘIL, K. Marketingový výzkum. Metodologie a aplikace. 1. vyd. Praha : Vysoká škola ekonomická, 1998. 171 s. ISBN 80-7079-394-5.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
illustrations, graphs, tables
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Ing. H. Brišová:
1. Z jakých podkladů jste vycházela při stanovení hypotéz?
2. Jak supermarket Albert přijal Vaše návrhy na zlepšení spokojenosti
zákaz.?
Ing. M. Kubíčková, Ph.D.:
1. Provádí firma nějaké vyhodnocení ohledně využití rozšířené prodejní doby
zákazníky supermarketu?
2. Jak přistupuje prodejna k ekolog. otázkám, zejména v oblasti obalů?