Ve své bakalářské práci se zaměřím na zdokonalení marketingového mixu služeb zákazníkům v podniku Dopravní společnost Zlín - Otrokovice s r.o. Tato práce se dělí na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na literaturu související s tématem této práce. Část analytická se věnuje podniku, jeho historii, jeho marketingovým mixem, provedu analýzu dotazníku a interpretuji výsledky.
Na závěr navrhnu zdokonalení marketingového mixu služeb zákazníkům.
Anotace v angličtině
In my work I will focus on improving marketing mix and customer service in Transport company Zlín - Otrokovice s.r.o. This work has theoretical part and analytical part. Theoretical part is focuses on the literature, which connected with theme this work. Analytical part is connected with company, history, marketing mix of company and I analyze the questionnaire and I interpret the results.
In conclusion I propose improvement of the marketing mix.
Ve své bakalářské práci se zaměřím na zdokonalení marketingového mixu služeb zákazníkům v podniku Dopravní společnost Zlín - Otrokovice s r.o. Tato práce se dělí na část teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na literaturu související s tématem této práce. Část analytická se věnuje podniku, jeho historii, jeho marketingovým mixem, provedu analýzu dotazníku a interpretuji výsledky.
Na závěr navrhnu zdokonalení marketingového mixu služeb zákazníkům.
Anotace v angličtině
In my work I will focus on improving marketing mix and customer service in Transport company Zlín - Otrokovice s.r.o. This work has theoretical part and analytical part. Theoretical part is focuses on the literature, which connected with theme this work. Analytical part is connected with company, history, marketing mix of company and I analyze the questionnaire and I interpret the results.
In conclusion I propose improvement of the marketing mix.
Prostudujte odbornou literaturu týkající se marketingového mixu se zaměřením na služby.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingového mixu služeb v podniku.
Zhodnoťte výsledky analýzy marketingového mixu a interpretujte výsledky.
Navrhněte zdokonalení marketingového mixu služeb v podniku.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se marketingového mixu se zaměřením na služby.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav marketingového mixu služeb v podniku.
Zhodnoťte výsledky analýzy marketingového mixu a interpretujte výsledky.
Navrhněte zdokonalení marketingového mixu služeb v podniku.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] JANEČKOVÁ, Lidmila; VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb. Praha : Grada Publishing, 2000. 180 s. ISBN 80-7169-995-0.
[2] ORIEŠKA, Ján. Technika služeb. 3. české vydání. Praha : IDEA SERVIS, 1995. 138 s. ISBN 80-85970-02-3.
[3] PAYNE, Adrian . Marketing služeb. Vyd. 1. Praha1 : Grada Publishing, 1996. 248 s. ISBN 80-7169-276-X.
[4] ŘEZNÍČEK, Bohumil; ŠARADÍN, Pavel. Marketing v dopravě. Praha : Grada Publishing, 2001. 200 s. ISBN 80-247-0051-4.
[5] STEHLÍK , Eduard, et al. Marketingové aplikace. 2. vydání. Praha : Nakladatelství Oeconomica, 2005. 213 s. ISBN 80-245-0673-4.
Seznam doporučené literatury
[1] JANEČKOVÁ, Lidmila; VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb. Praha : Grada Publishing, 2000. 180 s. ISBN 80-7169-995-0.
[2] ORIEŠKA, Ján. Technika služeb. 3. české vydání. Praha : IDEA SERVIS, 1995. 138 s. ISBN 80-85970-02-3.
[3] PAYNE, Adrian . Marketing služeb. Vyd. 1. Praha1 : Grada Publishing, 1996. 248 s. ISBN 80-7169-276-X.
[4] ŘEZNÍČEK, Bohumil; ŠARADÍN, Pavel. Marketing v dopravě. Praha : Grada Publishing, 2001. 200 s. ISBN 80-247-0051-4.
[5] STEHLÍK , Eduard, et al. Marketingové aplikace. 2. vydání. Praha : Nakladatelství Oeconomica, 2005. 213 s. ISBN 80-245-0673-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. T. Charvátová:
1. Popište další formy motivace zaměstnanců.
2. Jak vysvětlíte úbytek cestujících v r. 2010?
Ing. M. Kubíčková, Ph.D.:
1. Vysvětlete své vyjádření "cena jízdného závisí na politice radnice..." ze s. 31.
2. Vysvětlete zkratku THZ.
3. Je reálné vyčlenit pruh silnice pro veřejnou dopravu na trase Zlín - Otrokovice?
4. Jaké N představuje dovybavení trolejbusů klimatizací?