Pro zpracování bakalářské práce jsem si pro věrnostní programy zvolila tři horské hotely v Beskydech - hotely Lanterna, Horal a Galik ve Velkých Karlovicích, provozované firmou HP TRONIC. Tato bakalářská práce je dělena na dvě hlavní části - teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou rozebrané potřebné prvky marketingového mixu a komunikace se zákazníkem. Praktická část je zaměřená především na seznámení s hotely, analýzu konkurenčních hotelů a především na vytvoření návrhu na věrnostní programy s odhadem jejich finanční nákladnosti. V závěru je prezentováno doporučení na nejvhodnější variantu věrnostních programů.
Anotace v angličtině
For the processing of work I have opted for loyalty programs, three mountain hotels in Beskids - hotels Lanterna, Horal and Galik in the town Velké Karlovice, operated by HP TRONIC. This bachelor thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part deals with the necessary elements of the marketing mix and communication with the customer. The practical part is focused on getting introduction with hotels, analysis of competitor hotels and to create a proposal for a loyalty program with a financial estimate of their costliness. In the conclusion is presented recommendations for the best variant of loyalty programs.
Klíčová slova
Věrnostní programy, výhoda, komunikace se zákazníkem, marketingový mix, public relations, podpora prodeje, direct marketing
Klíčová slova v angličtině
Loyalty programs, advantage, communication with the customer, marketing mix, public relations, sales promotion, direct marketing
Rozsah průvodní práce
77 s.(89 149 znaků),Obrázků: 5
Jazyk
CZ
Anotace
Pro zpracování bakalářské práce jsem si pro věrnostní programy zvolila tři horské hotely v Beskydech - hotely Lanterna, Horal a Galik ve Velkých Karlovicích, provozované firmou HP TRONIC. Tato bakalářská práce je dělena na dvě hlavní části - teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou rozebrané potřebné prvky marketingového mixu a komunikace se zákazníkem. Praktická část je zaměřená především na seznámení s hotely, analýzu konkurenčních hotelů a především na vytvoření návrhu na věrnostní programy s odhadem jejich finanční nákladnosti. V závěru je prezentováno doporučení na nejvhodnější variantu věrnostních programů.
Anotace v angličtině
For the processing of work I have opted for loyalty programs, three mountain hotels in Beskids - hotels Lanterna, Horal and Galik in the town Velké Karlovice, operated by HP TRONIC. This bachelor thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part deals with the necessary elements of the marketing mix and communication with the customer. The practical part is focused on getting introduction with hotels, analysis of competitor hotels and to create a proposal for a loyalty program with a financial estimate of their costliness. In the conclusion is presented recommendations for the best variant of loyalty programs.
Klíčová slova
Věrnostní programy, výhoda, komunikace se zákazníkem, marketingový mix, public relations, podpora prodeje, direct marketing
Klíčová slova v angličtině
Loyalty programs, advantage, communication with the customer, marketing mix, public relations, sales promotion, direct marketing
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se věrnostních programů a komunikace se zákazníkem.
II. Praktická část
Proveďte analýzu věrnostních programů u konkurenčních hotelů.
Navrhněte efektivní způsob objednávek.
Vypracujte možné varianty řešení věrnostních programů včetně finančního zhodnocení.
Doporučte nejvhodnější variantu pro firmu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se věrnostních programů a komunikace se zákazníkem.
II. Praktická část
Proveďte analýzu věrnostních programů u konkurenčních hotelů.
Navrhněte efektivní způsob objednávek.
Vypracujte možné varianty řešení věrnostních programů včetně finančního zhodnocení.
Doporučte nejvhodnější variantu pro firmu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] ALSBURY, A., JAY, R., Marketing: To nejlepší z praxe. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2002. 280 s. ISBN 80-7226-617-9.
[2] CÉZAR, J., I zázrak potřebuje reklamu: Pestrý průvodce světem reklamní a marketingové komunikace. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2007. 199 s. ISBN 978-80-251-1688-3.
[3] FORET, M., Marketingová komunikace. 2. vyd. Brno : Computer Press, 2008. 451 s. ISBN 80-251-1041-9.
[4] KOTLER, P., Marketing od A do Z: Osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. 1. vyd. Praha : Management press, 2003. 203 s. ISBN 80-7261-082-1.
[5] KOTLER, P., KELLER, K. L., Marketing management. 1. vyd. Praha : GradaPublishing, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
Seznam doporučené literatury
[1] ALSBURY, A., JAY, R., Marketing: To nejlepší z praxe. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2002. 280 s. ISBN 80-7226-617-9.
[2] CÉZAR, J., I zázrak potřebuje reklamu: Pestrý průvodce světem reklamní a marketingové komunikace. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2007. 199 s. ISBN 978-80-251-1688-3.
[3] FORET, M., Marketingová komunikace. 2. vyd. Brno : Computer Press, 2008. 451 s. ISBN 80-251-1041-9.
[4] KOTLER, P., Marketing od A do Z: Osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. 1. vyd. Praha : Management press, 2003. 203 s. ISBN 80-7261-082-1.
[5] KOTLER, P., KELLER, K. L., Marketing management. 1. vyd. Praha : GradaPublishing, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Kubík:
Máte informaci o obsazenosti hotelů?
odpověď:
Hotely jsou dosti obsazené, zvláště Horal, přesná čísla neznám.
Ing. Schneider:
Jaké procento klientů eca dostane který typ karty?
odpověď:
To zatím není vypočítáno.