Pokud chce jakýkoli podnik uspět v lítém konkurenčním boji, musí vědět jaké jsou jeho cíle, jakými prostředky těchto cílů dosáhne a s jakými náklady, což je náplní marketingového plánu. Tím je jednoznačně určena důležitost existence marketingového plánu.
V této práci jsem se pokusila navrhnout marketingový plán pro společnost greiner packaging slušovice s.r.o. pro provoz KAVO II.
Anotace v angličtině
To succeed in the strong competition fight, each company has to know what the targets are and what tools they should use to reach those targets and what it will cost - which is what a marketing plan is about. Without any doubt, this gives marketing plan its unique importace.
In this theses I tried to set up a marketing plan for the department KAVO II of greiner packaging company slušovice s.r.o.
Klíčová slova
Marketingový plán
Klíčová slova v angličtině
Markteting plan
Rozsah průvodní práce
86
Jazyk
CZ
Anotace
Pokud chce jakýkoli podnik uspět v lítém konkurenčním boji, musí vědět jaké jsou jeho cíle, jakými prostředky těchto cílů dosáhne a s jakými náklady, což je náplní marketingového plánu. Tím je jednoznačně určena důležitost existence marketingového plánu.
V této práci jsem se pokusila navrhnout marketingový plán pro společnost greiner packaging slušovice s.r.o. pro provoz KAVO II.
Anotace v angličtině
To succeed in the strong competition fight, each company has to know what the targets are and what tools they should use to reach those targets and what it will cost - which is what a marketing plan is about. Without any doubt, this gives marketing plan its unique importace.
In this theses I tried to set up a marketing plan for the department KAVO II of greiner packaging company slušovice s.r.o.
Klíčová slova
Marketingový plán
Klíčová slova v angličtině
Markteting plan
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k tématu práce
2. Na základě studia literatury rozeberte jednotlivé části marketingového plánu
3. Vypracujte marketingový plán firmy greiner packaging slušovice s.r.o., provoz KAVO II
Zásady pro vypracování
1. Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k tématu práce
2. Na základě studia literatury rozeberte jednotlivé části marketingového plánu
3. Vypracujte marketingový plán firmy greiner packaging slušovice s.r.o., provoz KAVO II
Seznam doporučené literatury
dle doporučení vedoucího diplomové práce
Seznam doporučené literatury
dle doporučení vedoucího diplomové práce
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
schémata
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Dr.Ing.Holočiová - Jak se zavádí procesní řízení.
Dr.Ing.Černý - Je firma certifikována a jak.
prof.Šimoník - Proč firma nespolupracuje s více firmami a hlavně s firmou KAVO I.