Cílem práce bylo vytvoření doplňku pro aplikaci Microsoft Excel pro podporu rozvrhování výuky. Doplněk slouží jako klient webové služby, která vrací data nutná pro zobrazení karty vyučujícího a karty oddělení. Doplněk je určen pro sekretářky, tajemníky a vedoucí ústavu.
Anotace v angličtině
Aim of the thesis is to create Microsoft Excel add-in for implementation support lecture scheduling. The add-in is web service client which returns required data for displaying teacher and department view. The add-in is intended to be used by secretaries and heads of department.
WCF, Web service, C#, Microsoft Excel add-in, WinForm, Lecture scheduling, LINQ, Entity Framework, SQL
Rozsah průvodní práce
58
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem práce bylo vytvoření doplňku pro aplikaci Microsoft Excel pro podporu rozvrhování výuky. Doplněk slouží jako klient webové služby, která vrací data nutná pro zobrazení karty vyučujícího a karty oddělení. Doplněk je určen pro sekretářky, tajemníky a vedoucí ústavu.
Anotace v angličtině
Aim of the thesis is to create Microsoft Excel add-in for implementation support lecture scheduling. The add-in is web service client which returns required data for displaying teacher and department view. The add-in is intended to be used by secretaries and heads of department.
WCF, Web service, C#, Microsoft Excel add-in, WinForm, Lecture scheduling, LINQ, Entity Framework, SQL
Zásady pro vypracování
Popište problematiku vytváření doplňků pro Microsoft Excel.
Analyzujte možnosti implementace v prostředí Microsoft Excel.
Navrhněte vlastní implementaci.
Vytvořte uživatelské rozhraní.
Demonstrujte ukázkovou aplikaci.
Zásady pro vypracování
Popište problematiku vytváření doplňků pro Microsoft Excel.
Analyzujte možnosti implementace v prostředí Microsoft Excel.
Navrhněte vlastní implementaci.
Vytvořte uživatelské rozhraní.
Demonstrujte ukázkovou aplikaci.
Seznam doporučené literatury
Bustamante, Leroux Michele. Learning WCF. First edition. United State of America : O'Reilly, 2007. str. 582.
Albahari, Joseph a Albahari, Ben. LINQ Pocket Reference. First edition. Canada : O'Reilly, 2008. str. 164.
Henney, Kevlin. 97 Things Every Programmer Should Know. First edition. Unitet States of America : O'Reilly, 2010. str. 229.
Beaulieu, Alan. Learning SQL. Second Edition. United States of America : O'Reilly, 2009. str. 320.
Griffith, Ian, Adams, Matthew a Liberty, Jesse. Programming C 4.0: Building Windows, Web, and RIA Applications for the .NET. Sixth Edition. United State of America : O'Reilly, 2010. str. 830.
Seznam doporučené literatury
Bustamante, Leroux Michele. Learning WCF. First edition. United State of America : O'Reilly, 2007. str. 582.
Albahari, Joseph a Albahari, Ben. LINQ Pocket Reference. First edition. Canada : O'Reilly, 2008. str. 164.
Henney, Kevlin. 97 Things Every Programmer Should Know. First edition. Unitet States of America : O'Reilly, 2010. str. 229.
Beaulieu, Alan. Learning SQL. Second Edition. United States of America : O'Reilly, 2009. str. 320.
Griffith, Ian, Adams, Matthew a Liberty, Jesse. Programming C 4.0: Building Windows, Web, and RIA Applications for the .NET. Sixth Edition. United State of America : O'Reilly, 2010. str. 830.
Přílohy volně vložené
Zdrojové kódy doplňku a služby uloženy na přiloženém CD.
Přílohy vázané v práci
tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student v krátké prezentaci seznámil komisi s obsahem a výsledky své bakalářské práce. Po přečtení posudku vedoucího a oponenta následovala rozprava, ve které byly položeny následující dotazy:
1) prof. Zmeškal: Je využita databáze STAG pro Vaše řešení?
2) prof. Zmeškal: V čem Vaše aplikace podporuje rozvrhování výuky?
3) doc. Koziorek: Jsou potřebná data k dispozici v již existujícím informačním systému?