Práce se zabývá analýzou současného marketingového informačního systému ve spojení s firemním intranetem ve společnosti LLP. Konkrétně se jedná o analýzu interního infor-mačního systému, marketingového zpravodajského systému, marketingového výzkumného systému a systému na podporu rozhodování. Dále bude provedeno hodnocení MIS, naleze-ní jeho případných nedostatků a návrh opatření, která by vedla ke zlepšení fungování stáva-jícího systému. Všechny získané poznatky budou shrnuty v závěru bakalářské práce.
Anotace v angličtině
The bachelor theses with an analysis of a present Marketing Information System in associ-ation with the company intranet at LLP. The main issue of the bachelor theses is the analy-sis of the present information system, a marketing news system, a marketing research sys-tem and a decision support system. Additionaly, an evaluation of the Marketing Informati-on System is performed and possible shortcomings detected with a suggestion of a provisi-on which would lead to an improvement in behaviour of the present system. All acquired facts are summarized at the end of the bachelor theses.
Klíčová slova
Marketingový informační systém (MIS), CRM (Systém pro řízení vztahů se zákazníky), intranet.
Klíčová slova v angličtině
Marketing Information Systems (MIS), CRM (Customer Relationship Management), intranet.
Rozsah průvodní práce
64 s
Jazyk
CZ
Anotace
Práce se zabývá analýzou současného marketingového informačního systému ve spojení s firemním intranetem ve společnosti LLP. Konkrétně se jedná o analýzu interního infor-mačního systému, marketingového zpravodajského systému, marketingového výzkumného systému a systému na podporu rozhodování. Dále bude provedeno hodnocení MIS, naleze-ní jeho případných nedostatků a návrh opatření, která by vedla ke zlepšení fungování stáva-jícího systému. Všechny získané poznatky budou shrnuty v závěru bakalářské práce.
Anotace v angličtině
The bachelor theses with an analysis of a present Marketing Information System in associ-ation with the company intranet at LLP. The main issue of the bachelor theses is the analy-sis of the present information system, a marketing news system, a marketing research sys-tem and a decision support system. Additionaly, an evaluation of the Marketing Informati-on System is performed and possible shortcomings detected with a suggestion of a provisi-on which would lead to an improvement in behaviour of the present system. All acquired facts are summarized at the end of the bachelor theses.
Klíčová slova
Marketingový informační systém (MIS), CRM (Systém pro řízení vztahů se zákazníky), intranet.
Klíčová slova v angličtině
Marketing Information Systems (MIS), CRM (Customer Relationship Management), intranet.
Zásady pro vypracování
Rešerši odborné literatury na danou problematiku.
Analýza stávajícího marketingového informačního systému a intranetu ve firmě LLP Prague s.r.o..
V návaznosti na výsledky analýzy návrh firmě LLP Prague s.r.o. opatření pro zlepšení marketingového informačního systému.
Zásady pro vypracování
Rešerši odborné literatury na danou problematiku.
Analýza stávajícího marketingového informačního systému a intranetu ve firmě LLP Prague s.r.o..
V návaznosti na výsledky analýzy návrh firmě LLP Prague s.r.o. opatření pro zlepšení marketingového informačního systému.
Seznam doporučené literatury
[1] BOUČKOVÁ, J. a kol., Marketing. Praha: C. H. Beck, 2003. 432 s. ISBN 80-7179-577-1. \vsp{1,5mm}
[2] MAŠKOVÁ, I., BUNEŠOVÁ, M., Marketingový informační systém a výzkum u vybraného podniku. České Budějovice: EF JCU, 2007. 71s. \vsp{1,5mm}
[3] SVOBODOVÁ, H., MYNÁŘOVÁ, L., KAČER R. Informace pro marketing. Ostrava: AKS, 1994. 74 s. ISBN 80-85798-16-6 \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] BOUČKOVÁ, J. a kol., Marketing. Praha: C. H. Beck, 2003. 432 s. ISBN 80-7179-577-1. \vsp{1,5mm}
[2] MAŠKOVÁ, I., BUNEŠOVÁ, M., Marketingový informační systém a výzkum u vybraného podniku. České Budějovice: EF JCU, 2007. 71s. \vsp{1,5mm}
[3] SVOBODOVÁ, H., MYNÁŘOVÁ, L., KAČER R. Informace pro marketing. Ostrava: AKS, 1994. 74 s. ISBN 80-85798-16-6 \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucího BP:
1. Provádí firma některý z marketingových výzkumů?
2. Má firma LPP dostatek kvalitních pracovníků pro kvalitní implementaci a
využívání Vámi navrhovaných změn v MIS?
3. Navrhujete konkrétních odpovědnost u manažerů při vytváření databází a jejich
plnění informacemi?
Otázky oponenta BP:
1. Čo považujete za silné stránky spoločnosti LLP Prague s.r.o.?
2. Myslíte si, že Vami navrhované odporúčania bude firma LLP Prague s.r.o. realizovať?
Svoje tvrdenie zdôvodnite.
Otázky zodpovězeny: zcela