1) V části teoretické jsem popsal teorie týkající se vzniku, resp. tvorby kompletního marketingového plánu včetně jednotlivých akčních plánů (úkolů)
2) V části praktické jsem postupoval podle dílčích kroků popsaných v části teoretické, tzn. že jsem:
o vyhodnotil jsem výzkum trhu a konkurence
o vyhodnotil jsem výzkum zákaznických prodejů
o vyhodnotil jsem výzkum propagace a reklamy
o vypracoval marketingové cíle
o a následně stanovil a vypracoval jednotlivé strategie pro produkty a
zákazníky
o vypracoval strategie cenové
o vypracoval strategie tržního umístění
o vypracoval strategie propagace a reklamy
o na závěr jsem vypracoval jednotlivé podrobné akční plány, resp. úkoly
plynoucí z tohoto marketingového plánu
Anotace v angličtině
The target of this thesis was to formulate thesis contained detailed description of applied researches, applied the analysis, marketing aims and plans. The marketing research used in the thesis provide run-down about condition of individual activities of company. Marketing research accomplished research in sales, financial, personal, marketing and advertising departments of company MELZER. The marketing plans and action contains methods and suggestions how to reach the aim and notify about chances and problems
1) V části teoretické jsem popsal teorie týkající se vzniku, resp. tvorby kompletního marketingového plánu včetně jednotlivých akčních plánů (úkolů)
2) V části praktické jsem postupoval podle dílčích kroků popsaných v části teoretické, tzn. že jsem:
o vyhodnotil jsem výzkum trhu a konkurence
o vyhodnotil jsem výzkum zákaznických prodejů
o vyhodnotil jsem výzkum propagace a reklamy
o vypracoval marketingové cíle
o a následně stanovil a vypracoval jednotlivé strategie pro produkty a
zákazníky
o vypracoval strategie cenové
o vypracoval strategie tržního umístění
o vypracoval strategie propagace a reklamy
o na závěr jsem vypracoval jednotlivé podrobné akční plány, resp. úkoly
plynoucí z tohoto marketingového plánu
Anotace v angličtině
The target of this thesis was to formulate thesis contained detailed description of applied researches, applied the analysis, marketing aims and plans. The marketing research used in the thesis provide run-down about condition of individual activities of company. Marketing research accomplished research in sales, financial, personal, marketing and advertising departments of company MELZER. The marketing plans and action contains methods and suggestions how to reach the aim and notify about chances and problems
Zpracování a vyhodnocení teoretických poznatků z literatury, vztahující se k problematice vyhotovení marketingového plánu pro danou společnost.
Provedení situační analýzy a stanovení marketingových cílů (mar. výzkumy trhu, konkurence, prodejů).
Stanovení marketingových cílů a vytvoření marketingových strategií.
Vytvoření marketingového plánu splečnosti.
Zásady pro vypracování
Zpracování a vyhodnocení teoretických poznatků z literatury, vztahující se k problematice vyhotovení marketingového plánu pro danou společnost.
Provedení situační analýzy a stanovení marketingových cílů (mar. výzkumy trhu, konkurence, prodejů).
Stanovení marketingových cílů a vytvoření marketingových strategií.
Vytvoření marketingového plánu splečnosti.
Seznam doporučené literatury
[1] Cooper J., Lane P. Marketingová plánování - Praktická příručka managera. 1. vyd. Grada Publishing, 1999. ISBN 80-7169-641-2.
[2] Cox R. Jak dobře vést svou vlastní prodejnu. 1. vyd. Kogan Page Limited, 1995. ISBN 80-85603-87-X.
[3] Kotler P. Marketing management. 1. vyd. Grada Publishing, 1998. ISBN 80-7169-600-5.
[4] Vlachynský K. Co by měl vědět podnikatel o financích. 1. vyd. FITR, 1993.
[5] Vejdělek J. Jak sestavit marketingový plán. 1. vyd. Grada Publishing, 1999. ISBN 80-7169-542-4.
[6] Světlík J., Soukalová R. Marketingová komunikace. Vyšší odborná škola ekonomická Zlín, 1999 (skripta).
Seznam doporučené literatury
[1] Cooper J., Lane P. Marketingová plánování - Praktická příručka managera. 1. vyd. Grada Publishing, 1999. ISBN 80-7169-641-2.
[2] Cox R. Jak dobře vést svou vlastní prodejnu. 1. vyd. Kogan Page Limited, 1995. ISBN 80-85603-87-X.
[3] Kotler P. Marketing management. 1. vyd. Grada Publishing, 1998. ISBN 80-7169-600-5.
[4] Vlachynský K. Co by měl vědět podnikatel o financích. 1. vyd. FITR, 1993.
[5] Vejdělek J. Jak sestavit marketingový plán. 1. vyd. Grada Publishing, 1999. ISBN 80-7169-542-4.
[6] Světlík J., Soukalová R. Marketingová komunikace. Vyšší odborná škola ekonomická Zlín, 1999 (skripta).