Cílem této práce je vypracovat marketingový plán pro společnost REDA a.s. Teoretická část vysvětluje podstatu marketingového plánu a jeho jednotlivých bodů. V následujícím díle, jsem získané teoretické poznatky převedl do praxe a dle nich vypracoval marketingový plán pro nadcházející rok 2006.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to create a marketing plan for a company REDA a.s. The theoretical part explains a substance of the marketing plan and its points. In a following section I create the marekting plan for coming year 2006 according to theoretical experiences.took over the obtained experiences in the praxis.
Klíčová slova
Marketingový plán, SWOT analýza, propagace, reklamní předměty, 3D reklama, rozpočet.
Klíčová slova v angličtině
Marketing plan, SWOT analyse, freegifts, promotion, 3 D advertaising, budget.
Rozsah průvodní práce
53 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této práce je vypracovat marketingový plán pro společnost REDA a.s. Teoretická část vysvětluje podstatu marketingového plánu a jeho jednotlivých bodů. V následujícím díle, jsem získané teoretické poznatky převedl do praxe a dle nich vypracoval marketingový plán pro nadcházející rok 2006.
Anotace v angličtině
The aim of this work is to create a marketing plan for a company REDA a.s. The theoretical part explains a substance of the marketing plan and its points. In a following section I create the marekting plan for coming year 2006 according to theoretical experiences.took over the obtained experiences in the praxis.
Klíčová slova
Marketingový plán, SWOT analýza, propagace, reklamní předměty, 3D reklama, rozpočet.
Klíčová slova v angličtině
Marketing plan, SWOT analyse, freegifts, promotion, 3 D advertaising, budget.
Zásady pro vypracování
Prostudujte dostupné materiály společnosti REDA a. s. a literaturu příslušnou k dané problematice.
Proveďte situační analýzu společnosti REDA a. s.
Vypracujte marketingový plán společnosti REDA a. s. pro tuzemský trh na rok 2006.
Na základě marketingového plánu navrhněte oblasti, kterým by firma měla věnovat zvýšenou pozornost.
Jaké ekonomické dopady přinese navrhovaný marketingoý plán.
Zásady pro vypracování
Prostudujte dostupné materiály společnosti REDA a. s. a literaturu příslušnou k dané problematice.
Proveďte situační analýzu společnosti REDA a. s.
Vypracujte marketingový plán společnosti REDA a. s. pro tuzemský trh na rok 2006.
Na základě marketingového plánu navrhněte oblasti, kterým by firma měla věnovat zvýšenou pozornost.
Jaké ekonomické dopady přinese navrhovaný marketingoý plán.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing Management. 9. přepracované vyd. Praha: Grada Publishing, s. r. o., 1998. 712s. ISBN 80-7169-600-5.
[2] SVĚTLÍK, J. Marketing - Cesta k trhu. 2. vyd. Zlín: EKKA, 1994. 256s.
[3] SVĚTLÍK, J., SOUKALOVÁ, R. Marketingová komunikace. 1. vyd. Zlín: Vyšší odborná škola ekonomická, 1999. 118s.
[4] SCHULTZ, E. Don. Moderní reklama - umění zaujmout. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, s. r. o., 1995. 704s.ISBN 80-7169-062-7.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing Management. 9. přepracované vyd. Praha: Grada Publishing, s. r. o., 1998. 712s. ISBN 80-7169-600-5.
[2] SVĚTLÍK, J. Marketing - Cesta k trhu. 2. vyd. Zlín: EKKA, 1994. 256s.
[3] SVĚTLÍK, J., SOUKALOVÁ, R. Marketingová komunikace. 1. vyd. Zlín: Vyšší odborná škola ekonomická, 1999. 118s.
[4] SCHULTZ, E. Don. Moderní reklama - umění zaujmout. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, s. r. o., 1995. 704s.ISBN 80-7169-062-7.