Bakalářská práce se zabývá přípravou výtvarného řešení a celkové koncepce počítačového programu. Program by měl sloužit jako pomůcka v rámci terapie a diagnostiky osob se sníženou schopností vnímání prostoru. Práce se tak pokouší o nalezení společných témat oborů lékařského, terapeutického, technologického a především výtvarného.
Anotace v angličtině
This dissertation is engaged in setting up art solutions and general conception of computer programme. This programme should be of service like an aid for people with decreased ability of spatial perception in terms of therapeutics. This work is attempting to find common subjects of medical, therapeutic, technological and above all art branches.
Bakalářská práce se zabývá přípravou výtvarného řešení a celkové koncepce počítačového programu. Program by měl sloužit jako pomůcka v rámci terapie a diagnostiky osob se sníženou schopností vnímání prostoru. Práce se tak pokouší o nalezení společných témat oborů lékařského, terapeutického, technologického a především výtvarného.
Anotace v angličtině
This dissertation is engaged in setting up art solutions and general conception of computer programme. This programme should be of service like an aid for people with decreased ability of spatial perception in terms of therapeutics. This work is attempting to find common subjects of medical, therapeutic, technological and above all art branches.
1. Teoretická část práce:
- rešerše a analýza dané problematiky
- východiska vedoucí k návrhu praktické časti práce
- popis koncepce řešení návrhu, průvodní zpráva popisující řešení prakt. č. BP
2. Praktická část práce:
- vypracování koncepce řešení vycházející s analýz a rešerší teoret. č. BP
- vypracování výtvarně-prostorového návrhu
- technické řešení
- koncepce barevného a materiálového řešení
Rozsah práce:
1. Teoretická část práce: min.20 normostran + obrazová příloha
Forma odevzdání: formát A4 pevná vazba
2. Praktická část práce:
A. Půdorysné schéma (materiál, světlo, barvy), měřítko dle obsahu
B. Pohledová schémata, měřítko dle půdorysu
C. Prostorové zobrazení (perspektiva, axonometrie)
D. Model, měřítko dle obsahu
Forma odevzdání: A3 paré 2x, plakát 700/1000mm (počet dle vlastního uvážení),
možnost animace
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část práce:
- rešerše a analýza dané problematiky
- východiska vedoucí k návrhu praktické časti práce
- popis koncepce řešení návrhu, průvodní zpráva popisující řešení prakt. č. BP
2. Praktická část práce:
- vypracování koncepce řešení vycházející s analýz a rešerší teoret. č. BP
- vypracování výtvarně-prostorového návrhu
- technické řešení
- koncepce barevného a materiálového řešení
Rozsah práce:
1. Teoretická část práce: min.20 normostran + obrazová příloha
Forma odevzdání: formát A4 pevná vazba
2. Praktická část práce:
A. Půdorysné schéma (materiál, světlo, barvy), měřítko dle obsahu
B. Pohledová schémata, měřítko dle půdorysu
C. Prostorové zobrazení (perspektiva, axonometrie)
D. Model, měřítko dle obsahu
Forma odevzdání: A3 paré 2x, plakát 700/1000mm (počet dle vlastního uvážení),
možnost animace
Seznam doporučené literatury
SWINK, Steve. Game feel: a game designer's guide to virtual sensation.
Oxford: Elsevier, 2009. ISBN: 978-0-12-374328-2
ROLLINGS, Andrew., MORRIS, Dave. Game Architecture and Design: A New Edition.
Idianapolis: New Riders Publishing, 2004. ISBN: 0-7357-1363-4
BRATHWAITE, Brenda., SCHREIBER, Ian. Challenges for Game Designers.
Boston: Cengage Learning, 2009. ISBN: 978-1-58450-580-8
KULIŠŤÁK, Petr. Neuropsychologie. Praha: Portál, 2003. ISBN: 20-7178-554-7
PLHÁKOVÁ, Alena. Učebnice obecné psychologie. Praha: Academia, 2003.
ISBN: 80-200-1387-3
Seznam doporučené literatury
SWINK, Steve. Game feel: a game designer's guide to virtual sensation.
Oxford: Elsevier, 2009. ISBN: 978-0-12-374328-2
ROLLINGS, Andrew., MORRIS, Dave. Game Architecture and Design: A New Edition.
Idianapolis: New Riders Publishing, 2004. ISBN: 0-7357-1363-4
BRATHWAITE, Brenda., SCHREIBER, Ian. Challenges for Game Designers.
Boston: Cengage Learning, 2009. ISBN: 978-1-58450-580-8
KULIŠŤÁK, Petr. Neuropsychologie. Praha: Portál, 2003. ISBN: 20-7178-554-7
PLHÁKOVÁ, Alena. Učebnice obecné psychologie. Praha: Academia, 2003.
ISBN: 80-200-1387-3
Student prezentoval práci na profesionální úrovni; předložená práce je komplexní, zajímavá, inovativní; bylo kladně hodnoceno vynikající výtvarné zpracování; položené otázky měly spíš informativní charakter, aktivní a přesvědčivé odpovědi. Zadání návrhu prostoru počítačové hry bylo splněno.