- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název v angličtině, Přílohy volně vložené
Hlavní téma
Reklamní plán cestovní kanceláře ROS a zdokonalení komunikačního mixu ve firmě jako součást tohoto plánu
Hlavní téma v angličtině
Advertising plan of the travel agency ROS.BR aimed at improvement of communication mix in the company as part or this problem
Název dle studenta
Reklamní plán cestovní kanceláře ROS a zdokonalení komunikačního mixu ve firmě jako součást tohoto plánu
Název dle studenta v angličtině
-
Souběžný název
-
Podnázev
-
Anotace
Předmětem této práce je návrh reklamního plánu cestovní kanceláře ROS, tento návrh byl proveden na základě zjištěných problémů a příležitostí v podniku. Součástí práce je také analýza konkurence z hlediska Porterova pěti - faktorového modelu a SWOT analýza. Všechny navržené reklamní aktivity využívají prvků komunikačního mixu, především reklamy a direkt marketingu. Zda bylo cílů dosaženo, není dále předmětem této práce.
Anotace v angličtině
The object of this work is establishing of advertising plan for travel agency ROS. This plan was established on research of the problems and the opportunities in company. There is also the Porter’s five factors module and SWAT analyzes in this work. All offered possibilities use the parts of communication mix specially advertising and direct marketing. The final effect is not object of the work.
Předmětem této práce je návrh reklamního plánu cestovní kanceláře ROS, tento návrh byl proveden na základě zjištěných problémů a příležitostí v podniku. Součástí práce je také analýza konkurence z hlediska Porterova pěti - faktorového modelu a SWOT analýza. Všechny navržené reklamní aktivity využívají prvků komunikačního mixu, především reklamy a direkt marketingu. Zda bylo cílů dosaženo, není dále předmětem této práce.
Anotace v angličtině
The object of this work is establishing of advertising plan for travel agency ROS. This plan was established on research of the problems and the opportunities in company. There is also the Porter’s five factors module and SWAT analyzes in this work. All offered possibilities use the parts of communication mix specially advertising and direct marketing. The final effect is not object of the work.