- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název v angličtině, Přílohy volně vložené
Hlavní téma
Model městského marketingu jako koncept strategického rozvoje města Kyjova
Hlavní téma v angličtině
Municipal marketing model as a strategic development of the town KYJOV.
Název dle studenta
Model městského marketingu jako koncept strategického rozvoje města Kyjova
Název dle studenta v angličtině
-
Souběžný název
-
Podnázev
-
Anotace
Práce se zabývá problematikou návrhu modelu městského marketingu jako konceptu strategického rozvoje města Kyjova. Navrhovaný model vychází z analýzy současného stavu rozvoje na základě vlastního dotazníkového šetření a průzkumu a akcentuje realizaci projektů v prioritních oblastech. K jeho vyhodnocení byla použita metoda SWOT analýzy, která byla účinným nástrojem při objektivizaci silných a slabých stránek řešeného problému, a při formulaci souboru doporučení a východisek pro návrh výsledného modelu městského marketingu v Kyjově.
Anotace v angličtině
The dissertation is engaged in issue of a municipal marketing model proposal as a strategic development of the town KYJOV.
Proposed model is based on analysis of current state of development which is based on own questionnaire survey and research and accepts realisation of projects in priority areas.
SWOT analysis method have been used for its evaluation and it has been an effective tool at objectivity of strong and weak points of solved problem and also at formulation of the set of recommendations and bases for resulting proposal of the town marketing model in Kyjov.
Klíčová slova
komplexní městský marketing, program rozvoje města, SWOT analýza, marketingová strategie, marketingový mix, akční plán
Klíčová slova v angličtině
Comprehensive municipal marketing, development of the town program, SWOT analysis, marketing strategy, marketing mix, action plan
Rozsah průvodní práce
54 s., 16 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Práce se zabývá problematikou návrhu modelu městského marketingu jako konceptu strategického rozvoje města Kyjova. Navrhovaný model vychází z analýzy současného stavu rozvoje na základě vlastního dotazníkového šetření a průzkumu a akcentuje realizaci projektů v prioritních oblastech. K jeho vyhodnocení byla použita metoda SWOT analýzy, která byla účinným nástrojem při objektivizaci silných a slabých stránek řešeného problému, a při formulaci souboru doporučení a východisek pro návrh výsledného modelu městského marketingu v Kyjově.
Anotace v angličtině
The dissertation is engaged in issue of a municipal marketing model proposal as a strategic development of the town KYJOV.
Proposed model is based on analysis of current state of development which is based on own questionnaire survey and research and accepts realisation of projects in priority areas.
SWOT analysis method have been used for its evaluation and it has been an effective tool at objectivity of strong and weak points of solved problem and also at formulation of the set of recommendations and bases for resulting proposal of the town marketing model in Kyjov.
Klíčová slova
komplexní městský marketing, program rozvoje města, SWOT analýza, marketingová strategie, marketingový mix, akční plán
Klíčová slova v angličtině
Comprehensive municipal marketing, development of the town program, SWOT analysis, marketing strategy, marketing mix, action plan