- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název v angličtině, Přílohy volně vložené
Hlavní téma
Analýza maloobchodního mixu firmy Kyjovjanka
Hlavní téma v angličtině
The analyze of retail mix of company Kyjovjanka
Název dle studenta
Analýza maloobchodního mixu firmy Kyjovjanka
Název dle studenta v angličtině
-
Souběžný název
-
Podnázev
-
Anotace
Bakalářská práce pojednává o maloobchodním mixu firmy Kyjovjanka, jako významné součásti marketingového pojetí firmy. O maloobchodním mixu v podniku, jehož hlavním předmětem podnikání je maloobchodní prodej vína. Hlavním cílem práce je tento mix důkladně analyzovat a navrhnout opatření vedoucí ke zvýšení efektivnosti prodeje. Práce byla rozdělena na teoretickou a analytickou část, kde jsem se snažila uplatnit své poznatky ze studia i praxe.
Anotace v angličtině
Bachelor´s work is about activity of company Kyjovjanka as important part of marketing strategy of company. It is about retail mixed activity into the company, which main subject of business activity is retail of wine. The main target of this work is the retail activities deeply analyze and purpose measures going to increasing of effectivity of sales. This work consists of teoretical part, an analytic part in which are including my knowledge from university and from my practice.
Bakalářská práce pojednává o maloobchodním mixu firmy Kyjovjanka, jako významné součásti marketingového pojetí firmy. O maloobchodním mixu v podniku, jehož hlavním předmětem podnikání je maloobchodní prodej vína. Hlavním cílem práce je tento mix důkladně analyzovat a navrhnout opatření vedoucí ke zvýšení efektivnosti prodeje. Práce byla rozdělena na teoretickou a analytickou část, kde jsem se snažila uplatnit své poznatky ze studia i praxe.
Anotace v angličtině
Bachelor´s work is about activity of company Kyjovjanka as important part of marketing strategy of company. It is about retail mixed activity into the company, which main subject of business activity is retail of wine. The main target of this work is the retail activities deeply analyze and purpose measures going to increasing of effectivity of sales. This work consists of teoretical part, an analytic part in which are including my knowledge from university and from my practice.