Práce aspiruje změnit zažité představy o knize a literárním textu. Snaží se o posunutí hranic dříve tištěného média a jejího obsahu ? statického, nekomunikujícího textu, jakožto i jeho propojení s ebookem, audioknihou, ambientním zvukem a autorskou kresbou.
Výsledek definuje nové médium ? pohyblivý komiks se zvukem a předčítaným textem. Toto spojení je prezentován formou dotykové aplikace, což zvyšuje její atraktivitu, mobilitu a schopnost distribuce.
Anotace v angličtině
The work is aspiring to change the current state of book and literary text. It is trying to push the boundaries of the previously printed media and its content ? static, uncommunicative text, as well as its connection to ebook, audiobook, ambient soundtrack and personal artwork.
The result defines the new medium ? moving comics with sound and narration. This connection is presented in the form of touchscreen aplication, which raises its attractivity, mobility and the ability of distribution.
Klíčová slova
komiks, literární adaptace, aplikace, GUI, nová média
Klíčová slova v angličtině
comics, literary adaptaction, app, GUI, new media
Rozsah průvodní práce
46 s. (42 143 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Práce aspiruje změnit zažité představy o knize a literárním textu. Snaží se o posunutí hranic dříve tištěného média a jejího obsahu ? statického, nekomunikujícího textu, jakožto i jeho propojení s ebookem, audioknihou, ambientním zvukem a autorskou kresbou.
Výsledek definuje nové médium ? pohyblivý komiks se zvukem a předčítaným textem. Toto spojení je prezentován formou dotykové aplikace, což zvyšuje její atraktivitu, mobilitu a schopnost distribuce.
Anotace v angličtině
The work is aspiring to change the current state of book and literary text. It is trying to push the boundaries of the previously printed media and its content ? static, uncommunicative text, as well as its connection to ebook, audiobook, ambient soundtrack and personal artwork.
The result defines the new medium ? moving comics with sound and narration. This connection is presented in the form of touchscreen aplication, which raises its attractivity, mobility and the ability of distribution.
Klíčová slova
komiks, literární adaptace, aplikace, GUI, nová média
Klíčová slova v angličtině
comics, literary adaptaction, app, GUI, new media
Zásady pro vypracování
1. Výzkum trendů
2. Analýza literárního zdroje
3. Vypracování skic děje a schémat chování aplikace
4. Technologické, kresebné a animační zpracování
5. Postprodukce a ladění chování aplikace
Zásady pro vypracování
1. Výzkum trendů
2. Analýza literárního zdroje
3. Vypracování skic děje a schémat chování aplikace
4. Technologické, kresebné a animační zpracování
5. Postprodukce a ladění chování aplikace
Seznam doporučené literatury
1. Necronomicon: The Best Weird Fiction of H.P. Lovecraft - Gollancz S.F. ISBN-10: 0575081562
2. The Call of Cthulhu and Other Weird Stories (Penguin Modern classics) ISBN-10: 0141187068
3. Architektura gotická ISNB: 420010106823
4. Designing Interfaces: Patterns for Effective Interaction Design ISBN-10: 0596008031
5. The Ultimate Guide to Video Game Writing and Design by Flint Dille ISBN-10: 158065066X
6. Adobe Photoshop - design grafiky GUI ISBN: 9788024720111
Seznam doporučené literatury
1. Necronomicon: The Best Weird Fiction of H.P. Lovecraft - Gollancz S.F. ISBN-10: 0575081562
2. The Call of Cthulhu and Other Weird Stories (Penguin Modern classics) ISBN-10: 0141187068
3. Architektura gotická ISNB: 420010106823
4. Designing Interfaces: Patterns for Effective Interaction Design ISBN-10: 0596008031
5. The Ultimate Guide to Video Game Writing and Design by Flint Dille ISBN-10: 158065066X
6. Adobe Photoshop - design grafiky GUI ISBN: 9788024720111
Přílohy volně vložené
1 DVD
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ve své práci předvedl adaptaci literární povídky H. P. Lovecrafta převedené do 16 animovaných scén a snahu o vytvoření aplikace určené pro i Pad. Text literátní předlohy byl převyprávěn rodilým mluvčím a zároveň bylo možné ho sledovat v titulcích. Nedílnou součástí práce byla také hudba, která výrazně podkreslovala celý komiks.
Svou bakalářskou práci obhájil.