Diplomová práca s názvom MILION DOLAR/HOW TO MAKE IT REAL je rozdelená do dvoch
častí. V prvej, teoretickej časti rozoberám základy marketingu potrebného pre úspešnú tvorbu
umelca, rozvoj vlastnej módnej značky a predaj umeleckých diel. V teoretickej časti sa venujem
Projectu Czech.Slovak, ako projektu zameraného na podporu českých a slovenských umelcov.
Praktická časť diplomovej práce je venovaná vlastnej značke MILION DOLAR, od prvých ideí,
súčastnú kolekciu až po plány značky do budúcnosti.
Anotace v angličtině
Diploma thesis "MILLION DOLLAR / HOW TO MAKE IT REAL is divided into two parts. In
the first, theoretical part, I deal with the foundations necessary for a successful marketing
production of artist, developing his own fashion brand and the successful sale of works of art. In
the theoretical part also explain the nature and agenda Czech.Slovak Project like a project focused
on support of Czech and Slovak artists with orientation on USA.
The practical part of the thesis is devoted to my label MILION DOLAR, from the first ideas, to
current collection until plans of label to the future.
Klíčová slova
MILION DOLAR, Project Czech.Slovak, marketing, reklama, PR, image
Klíčová slova v angličtině
MILION DOLAR, Project Czech.Slovak, marketing, advertising, PR, image
Rozsah průvodní práce
70 strán
Jazyk
SK
Anotace
Diplomová práca s názvom MILION DOLAR/HOW TO MAKE IT REAL je rozdelená do dvoch
častí. V prvej, teoretickej časti rozoberám základy marketingu potrebného pre úspešnú tvorbu
umelca, rozvoj vlastnej módnej značky a predaj umeleckých diel. V teoretickej časti sa venujem
Projectu Czech.Slovak, ako projektu zameraného na podporu českých a slovenských umelcov.
Praktická časť diplomovej práce je venovaná vlastnej značke MILION DOLAR, od prvých ideí,
súčastnú kolekciu až po plány značky do budúcnosti.
Anotace v angličtině
Diploma thesis "MILLION DOLLAR / HOW TO MAKE IT REAL is divided into two parts. In
the first, theoretical part, I deal with the foundations necessary for a successful marketing
production of artist, developing his own fashion brand and the successful sale of works of art. In
the theoretical part also explain the nature and agenda Czech.Slovak Project like a project focused
on support of Czech and Slovak artists with orientation on USA.
The practical part of the thesis is devoted to my label MILION DOLAR, from the first ideas, to
current collection until plans of label to the future.
Klíčová slova
MILION DOLAR, Project Czech.Slovak, marketing, reklama, PR, image
Klíčová slova v angličtině
MILION DOLAR, Project Czech.Slovak, marketing, advertising, PR, image
Zásady pro vypracování
Výtvarné zpracování a realizace finálních návrhů, cca 8-12 modelů. Technická a teoretická příprava projektu, sběr potřebných informací a vyhotovení práce dle zadaných parametrů. Celou práci také odevzdat na CD v elektronické podobě. Prostudování a analýza dostupných materiálů a informací, vlastní závěry. Rozsah práce: Výtvarné řešení designu ve variantách, finální řešení, výběr materiálů, střihové řešení, realizace vybraných oděvů, výtvarná dokumentace. 10 stran textu na téma teoretické části, cca 20 stran přípravné skicy a fotodokumentace, vše formát A4. Odevzdejte ve 3 stejnopisech v pevné vazbě.
Zásady pro vypracování
Výtvarné zpracování a realizace finálních návrhů, cca 8-12 modelů. Technická a teoretická příprava projektu, sběr potřebných informací a vyhotovení práce dle zadaných parametrů. Celou práci také odevzdat na CD v elektronické podobě. Prostudování a analýza dostupných materiálů a informací, vlastní závěry. Rozsah práce: Výtvarné řešení designu ve variantách, finální řešení, výběr materiálů, střihové řešení, realizace vybraných oděvů, výtvarná dokumentace. 10 stran textu na téma teoretické části, cca 20 stran přípravné skicy a fotodokumentace, vše formát A4. Odevzdejte ve 3 stejnopisech v pevné vazbě.
Seznam doporučené literatury
Buzzmarketing /Mark Hughes/, Managment Press, Praha 2006
Veřejné mínění, image a metody public relations /Jaroslav Kohout/, Managment Press, Praha 1999
Reklama 200 tipů, které musíte znát /Roman Kobiela/, Computer Press, Brno 2009
I zázrak potřebuje reklamu, pestrý průvodce světem reklamní a marketingové komunikace /Jan Cézar/, Computer Press a.s., Brno 2007
Změňte pravidla byznysu ve svůj prospěch, Metoda disruption /Jean-Marie Dru/, Grada Publishing a.s., 2006
13 účinných strategií pro obchodní vyjednávaní /Günter Greff/ , Grada Publishing a.s., 2006
Reklama je navoněná zdechlina /Oliviero Toscani/, Slovart, 1996
www.vogue.com
www.vogue.it
Seznam doporučené literatury
Buzzmarketing /Mark Hughes/, Managment Press, Praha 2006
Veřejné mínění, image a metody public relations /Jaroslav Kohout/, Managment Press, Praha 1999
Reklama 200 tipů, které musíte znát /Roman Kobiela/, Computer Press, Brno 2009
I zázrak potřebuje reklamu, pestrý průvodce světem reklamní a marketingové komunikace /Jan Cézar/, Computer Press a.s., Brno 2007
Změňte pravidla byznysu ve svůj prospěch, Metoda disruption /Jean-Marie Dru/, Grada Publishing a.s., 2006
13 účinných strategií pro obchodní vyjednávaní /Günter Greff/ , Grada Publishing a.s., 2006
Reklama je navoněná zdechlina /Oliviero Toscani/, Slovart, 1996
www.vogue.com
www.vogue.it
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Jana představila svou diplomovou kolekci MILION DOLAR v počtu 9 modelů. Plynule obhájila teoretickou i praktickou část. Na kladené otázy odpověděla výborně.