- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název v angličtině, Anotace, Anotace v angličtině, Klíčová slova, Klíčová slova v angličtině, Rozsah práce, Jazyk práce
1. Provedení rešerše (popis situace na trhu, materiály, technologie)
2. Analýza současného stavu problematiky (SWOT analýza, charakteristika současného řešení P. O. P. materiálů a obalového designu)
3. Postup práce a volba technologie
4. Vypracování projektu
5. Zhodnocení projektu a jeho uplatnění v praxi
Zásady pro vypracování
1. Provedení rešerše (popis situace na trhu, materiály, technologie)
2. Analýza současného stavu problematiky (SWOT analýza, charakteristika současného řešení P. O. P. materiálů a obalového designu)
3. Postup práce a volba technologie
4. Vypracování projektu
5. Zhodnocení projektu a jeho uplatnění v praxi
Seznam doporučené literatury
Psychologie reklamy, Vysekalová Jitka a kolektiv, ISBN: 978-80-247-2196-5
Point of Purchase - Graphic Intervention , Maria Francisco, ISBN: 978-90-5764-972-1
1000 způsobů zpracování písma, Wilson Harvey Loewy, ISBN: 80-7209-882-9
1000: Ikony, symboly a piktogramy: Vizuální komunikace ve všech jazycích, Blackcoffee, ISBN: 80-7209-824-1
Information architecture for the World Wide Web, Louis Rosenfeld, Peter Morville, ISBN:978-0-596-00035-6
Kapitoly z dějin designu, Zdeno Kolesár, ISBN: 80-86863-03-4
Co je branding?, Matthew Healey, ISBN: 978-80-7391-167-6
Seznam doporučené literatury
Psychologie reklamy, Vysekalová Jitka a kolektiv, ISBN: 978-80-247-2196-5
Point of Purchase - Graphic Intervention , Maria Francisco, ISBN: 978-90-5764-972-1
1000 způsobů zpracování písma, Wilson Harvey Loewy, ISBN: 80-7209-882-9
1000: Ikony, symboly a piktogramy: Vizuální komunikace ve všech jazycích, Blackcoffee, ISBN: 80-7209-824-1
Information architecture for the World Wide Web, Louis Rosenfeld, Peter Morville, ISBN:978-0-596-00035-6
Kapitoly z dějin designu, Zdeno Kolesár, ISBN: 80-86863-03-4
Co je branding?, Matthew Healey, ISBN: 978-80-7391-167-6
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Svou práci rozdělil Jan Kalábek do dvou částí - v první části představil internetový projekt, který je určen pro širokou veřejnost a má za úkol poskytnout jim pomoc a nabídku v oblasti cestování, plánování výletů, zajišťování hotelů, letenek, jízdenek. Za pomocí interaktivní mapy nabízí reálná místa kolem nás, která je možno navštívit.
Ve druhé části své práce představil P.O.P. set, který je určen k prezentaci uvedeného projektu. Na dotaz komise k realizaci uvedeného projektu odpověděl, že bude realizován během dvou měsíců.