Obsahem práce je pedagogická komunikace, komunikativní schopnosti a dovednosti učitele. Práce se zabývá verbální a neverbální komunikací, sociální a pedagogickou interakcí, vztahem učitele a žáka, využitím pedagogické komunikace v řízení vyučovacího procesu a v jednotlivých vyučovacích metodách. Podává přehled o shodných i odlišných rysech sociální a pedagogické komunikace a o její důležitosti v procesu výuky.
Anotace v angličtině
Subject of this diploma work is pedagogic communication skills and teacher´s acquirements. The work is engaged in verbal and non-verbal communication, social and pedagogic interaction, terms between teacher and pupil, utilization of pedagogic communication in controlling teaching process and in separate teaching methods. It gives summary of consistent and dissimilar characteristics social and pedagogic communication and it´s importance in learning process.
Klíčová slova
Pedagogická komunikace, Verbální a neverbální komunikace, Sociální a pedagogická interakce, Interpersonální komunikace, Vztahy mezi učiteli a žáky, Vyučování
Klíčová slova v angličtině
Pedagogig communication, Verbal and nonverbal communication, Social and pedagogig interaction, Interpersonal communication, Terms between teacher and pupil, Teaching
Rozsah průvodní práce
41 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Obsahem práce je pedagogická komunikace, komunikativní schopnosti a dovednosti učitele. Práce se zabývá verbální a neverbální komunikací, sociální a pedagogickou interakcí, vztahem učitele a žáka, využitím pedagogické komunikace v řízení vyučovacího procesu a v jednotlivých vyučovacích metodách. Podává přehled o shodných i odlišných rysech sociální a pedagogické komunikace a o její důležitosti v procesu výuky.
Anotace v angličtině
Subject of this diploma work is pedagogic communication skills and teacher´s acquirements. The work is engaged in verbal and non-verbal communication, social and pedagogic interaction, terms between teacher and pupil, utilization of pedagogic communication in controlling teaching process and in separate teaching methods. It gives summary of consistent and dissimilar characteristics social and pedagogic communication and it´s importance in learning process.
Klíčová slova
Pedagogická komunikace, Verbální a neverbální komunikace, Sociální a pedagogická interakce, Interpersonální komunikace, Vztahy mezi učiteli a žáky, Vyučování
Klíčová slova v angličtině
Pedagogig communication, Verbal and nonverbal communication, Social and pedagogig interaction, Interpersonal communication, Terms between teacher and pupil, Teaching