Diplomová práce se zabývá pojmutím videa v rámci elektronického publikování a jeho vidění v kontextu rozvoje kinematografické tvorby se zaměřením na technické prostředky šíření audiovizuálních děl a jejich působností na diváka a aktivního uživatele multimediál-ních systémů.
V praktické části jsou poznatky zúročeny při tvorbě webového portfolia fotografa, jenž je interaktivní prezentací spojující v sobě animovaný grafický layout s natočenými video sekvencemi.
Anotace v angličtině
This graduation theses concerns the videos in electronic publishing and its vision in the context of development cinematography focused on technical means of distribution audio-visual works and its action to a spectator and an active user of multimedia systems.
The practical part is focused on creating a Web portfolio of photographer, which is an interactive presentation, that combines animated graphics and filmed video sequences.
Audio-visual works, film, video, cinematography, computers, video art, new media, interactivity, narrative, postmodernism, analog, digital
Rozsah průvodní práce
105s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá pojmutím videa v rámci elektronického publikování a jeho vidění v kontextu rozvoje kinematografické tvorby se zaměřením na technické prostředky šíření audiovizuálních děl a jejich působností na diváka a aktivního uživatele multimediál-ních systémů.
V praktické části jsou poznatky zúročeny při tvorbě webového portfolia fotografa, jenž je interaktivní prezentací spojující v sobě animovaný grafický layout s natočenými video sekvencemi.
Anotace v angličtině
This graduation theses concerns the videos in electronic publishing and its vision in the context of development cinematography focused on technical means of distribution audio-visual works and its action to a spectator and an active user of multimedia systems.
The practical part is focused on creating a Web portfolio of photographer, which is an interactive presentation, that combines animated graphics and filmed video sequences.
Audio-visual works, film, video, cinematography, computers, video art, new media, interactivity, narrative, postmodernism, analog, digital
Zásady pro vypracování
Analýza použití videa v elektronickém publikování
Analýza elektronických prezentací fotografů a fotografických studií
Postup při tvorbě konkrétní prezentace uměleckého fotografa
Zásady pro vypracování
Analýza použití videa v elektronickém publikování
Analýza elektronických prezentací fotografů a fotografických studií
Postup při tvorbě konkrétní prezentace uměleckého fotografa
Seznam doporučené literatury
Vysekalová Jitka a kolektiv: Psychologie reklamy
Shane Rebenschied: Macromedia Flash 8
Jan Kuděla: Filmová fotografie
Petr Lindner, Miroslav Myška, Tomáš Tůma: Velká kniha digitální fotografie
Seznam doporučené literatury
Vysekalová Jitka a kolektiv: Psychologie reklamy
Shane Rebenschied: Macromedia Flash 8
Jan Kuděla: Filmová fotografie
Petr Lindner, Miroslav Myška, Tomáš Tůma: Velká kniha digitální fotografie
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka se snažila vysvětlit své postupy a výsledky projektu webu pro fotografa s videem. Komise konstatovala absenci kreativity, používání obsahových klišé a banality, naivitu a diletantství v řešení ideje projektu. Studentka argumentovala nedostatkem času a neochotou kolegů již pomoci. Pracovala s obsahovým zaměřením tří ateliérů, ani jednu část však nezvládla v požadované úrovni. Komise vyslechla argumentaci a shodla se na kvalifikaci na hranici uznatelnosti. Projekt nemá potenciál, nikam se neposune, žádná změna nepomůže. Stav je konstantní. Hodnocení obhajoby - velmi špatné.