- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název v angličtině, Přílohy volně vložené
Hlavní téma
Analýza konkurenčního prostředí společnosti ORLÍK KOMPRESORY v. d.
Hlavní téma v angličtině
Competitive analysis of the company ORLIK-KOMPRESORY
Název dle studenta
Analýza konkurenčního prostředí společnosti ORLÍK-KOMPRESORY v.d.
Název dle studenta v angličtině
-
Souběžný název
-
Podnázev
-
Anotace
Má bakalářská práce je zaměřena na analýzu konkurenčního prostředí firmy ORLÍK-KOMPRESORY v.d.
Cílem mé práce bylo analyzovat současnou situaci firmy, její konkurenční prostředí a postavení vůči přímé konkurenci. Analýzu konkurence jsem doplnila o Porterův 5-ti faktorový model konkurenčních sil. V závěru jsem navrhla strategii k upevnění pozice firmy na trhu.
Anotace v angličtině
My Bachelor thesis is focused on the analysis of competing environment of the company ORLIK-KOMPRESORY.
The aim of my thesis was to analyse current situation of the company, its competing environment a position on the market towards its direct competition. The competition analyse I complemented with Porter´s five factors model of competing powers. In the conclusion I recommended a preferable strategy for strengthening company´s position on the market with compressed air.
Klíčová slova
konkurence, SWOT analýza, Porterův model konkurenčních sil, konkurenční výhoda, kompresory
Klíčová slova v angličtině
competition, SWOT analysis, Porter´s model of competiting powers, competitive advantage, compressors
Rozsah průvodní práce
59 s., 10 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Má bakalářská práce je zaměřena na analýzu konkurenčního prostředí firmy ORLÍK-KOMPRESORY v.d.
Cílem mé práce bylo analyzovat současnou situaci firmy, její konkurenční prostředí a postavení vůči přímé konkurenci. Analýzu konkurence jsem doplnila o Porterův 5-ti faktorový model konkurenčních sil. V závěru jsem navrhla strategii k upevnění pozice firmy na trhu.
Anotace v angličtině
My Bachelor thesis is focused on the analysis of competing environment of the company ORLIK-KOMPRESORY.
The aim of my thesis was to analyse current situation of the company, its competing environment a position on the market towards its direct competition. The competition analyse I complemented with Porter´s five factors model of competing powers. In the conclusion I recommended a preferable strategy for strengthening company´s position on the market with compressed air.
Klíčová slova
konkurence, SWOT analýza, Porterův model konkurenčních sil, konkurenční výhoda, kompresory
Klíčová slova v angličtině
competition, SWOT analysis, Porter´s model of competiting powers, competitive advantage, compressors