Na základě teoretického vymezení místa a významu motivační politiky podniku, je v této bakalářské práci provedeno dotazníkové šetření u zaměstnanců vybraného podniku, ve kterém jsou dotazováni na jednotlivé složky motivační politiky ze dvou pohledů. Za prve, jak je jednotlivé prvky motivace ovlivňují a za druhé, jakou mírou jsou tyto motivy podle zaměstnanců naplňovány firmou. Poté následuje vyhodnocení dotazníků a ze zjištěných výsledků je vypracována SWOT analýza. Na jejím základě jsou navržena doporučení, která by se měla stát podkladem pro zkvalitnění motivační politiky ve vybraném podniku.
Anotace v angličtině
Based on a theoretical definition of the place and meaning of the motivational policy of a company, this thesis undertakes a questionnaire targeted at all employees of a chosen company. The questionnaire asks about individual layers of motivational policy in two different perspectives. The first considered perspective asks how individual layers of motivation affect employees and the second then asks about the degree these layers are fulfilled in the company. Afterwards, the questionnaires is evaluated and the results are used for a SWOT. This analysis should serve as a basis for perfecting the motivation policy in the chosen company.
Klíčová slova
motivace, potřeby, motivační politika, SWOT analýza, dotazníkové šetření, strategie firmy
Na základě teoretického vymezení místa a významu motivační politiky podniku, je v této bakalářské práci provedeno dotazníkové šetření u zaměstnanců vybraného podniku, ve kterém jsou dotazováni na jednotlivé složky motivační politiky ze dvou pohledů. Za prve, jak je jednotlivé prvky motivace ovlivňují a za druhé, jakou mírou jsou tyto motivy podle zaměstnanců naplňovány firmou. Poté následuje vyhodnocení dotazníků a ze zjištěných výsledků je vypracována SWOT analýza. Na jejím základě jsou navržena doporučení, která by se měla stát podkladem pro zkvalitnění motivační politiky ve vybraném podniku.
Anotace v angličtině
Based on a theoretical definition of the place and meaning of the motivational policy of a company, this thesis undertakes a questionnaire targeted at all employees of a chosen company. The questionnaire asks about individual layers of motivational policy in two different perspectives. The first considered perspective asks how individual layers of motivation affect employees and the second then asks about the degree these layers are fulfilled in the company. Afterwards, the questionnaires is evaluated and the results are used for a SWOT. This analysis should serve as a basis for perfecting the motivation policy in the chosen company.
Klíčová slova
motivace, potřeby, motivační politika, SWOT analýza, dotazníkové šetření, strategie firmy
Charakteristika místa a úlohy motivační politiky z hlediska strategie rozvoje podniku.
Analýza současného stavu motivační politiky ve vybraném podniku.
Pomocí dotazníkového šetření vyhodnotit motivační politiku za rok 2010.
Na základě silných a slabých stránek motivační politiky ve firmě navrhnout doporučení pro zkvalitnění motivační politiky ve firmě.
Zásady pro vypracování
Charakteristika místa a úlohy motivační politiky z hlediska strategie rozvoje podniku.
Analýza současného stavu motivační politiky ve vybraném podniku.
Pomocí dotazníkového šetření vyhodnotit motivační politiku za rok 2010.
Na základě silných a slabých stránek motivační politiky ve firmě navrhnout doporučení pro zkvalitnění motivační politiky ve firmě.
Seznam doporučené literatury
[1] HAJER, M., HAJEROVÁ MÜLLEROVÁ L. Úvod do personálního managementu a vedení lidí v organizaci. Ústí nad Labem: Universita Jana Evangelisty Purkyně, Pedagogická fakulta 2007. 138 s. ISBN 978-80-7044-859-5. \vsp{1,5mm}
[2] NAKONEČNÝ, M. Motivace lidského chování. Praha: Academia 1997. 270 s. ISBN 80-200-0592-7. \vsp{1,5mm}
[3] PILAŘOVÁ, I. Jak efektivně hodnotit zaměstnance a zvyšovat jejich výkonnost. Praha: Grada 2008. 120 s. ISBN 978-80-247-2042-5. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] HAJER, M., HAJEROVÁ MÜLLEROVÁ L. Úvod do personálního managementu a vedení lidí v organizaci. Ústí nad Labem: Universita Jana Evangelisty Purkyně, Pedagogická fakulta 2007. 138 s. ISBN 978-80-7044-859-5. \vsp{1,5mm}
[2] NAKONEČNÝ, M. Motivace lidského chování. Praha: Academia 1997. 270 s. ISBN 80-200-0592-7. \vsp{1,5mm}
[3] PILAŘOVÁ, I. Jak efektivně hodnotit zaměstnance a zvyšovat jejich výkonnost. Praha: Grada 2008. 120 s. ISBN 978-80-247-2042-5. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucího práce:
V čem vidíte praktický význam práce a do jaké míry jsou vaše návrhy reálné?
Otázky oponenta:
Je firma již seznámena s výsledky Vaší práce? Akceptuje Vaše doporučení?
Otázky zodpovězeny: