Bakalářská práce pojednává o marketingové strategii stavební firmy s konkrétní aplikací ve společnosti Demorss s. r. o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na místo a úlohu marketingové strategie v podniku a její specifika ve stavebnictví. V praktické části se ve spolupráci se stavební společností Demorss s. r. o. analyzuje strategie podniku, také makro a mikro prostředí firmy. Na závěr jsou doporučena možná opatření ke zkvalitnění její činnosti.
Anotace v angličtině
This Bachalor thesis covers marketing strategy on construction firm with specific application in Demorss Ltd company. It is divided into theoretical and practical parts. Theoretical part is focused on the place and role of marketing strategies in business and their specifics in construction. In practical part in cooperation with construction firm Demorss Ltd. there are analyzing business strategy, the macro and micro environment of the company. At the end, recommend possible measures to improve their operations.
Klíčová slova
strategie podniku, marketingová strategie, analýza PEST, finanční analýza, SWOT analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil
Klíčová slova v angličtině
business strategy, marketing strategy, analysis PEST, financial analysis, SWOT analysis, Porter´s five forces analysis
Rozsah průvodní práce
70 S. (87 479)
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce pojednává o marketingové strategii stavební firmy s konkrétní aplikací ve společnosti Demorss s. r. o. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na místo a úlohu marketingové strategie v podniku a její specifika ve stavebnictví. V praktické části se ve spolupráci se stavební společností Demorss s. r. o. analyzuje strategie podniku, také makro a mikro prostředí firmy. Na závěr jsou doporučena možná opatření ke zkvalitnění její činnosti.
Anotace v angličtině
This Bachalor thesis covers marketing strategy on construction firm with specific application in Demorss Ltd company. It is divided into theoretical and practical parts. Theoretical part is focused on the place and role of marketing strategies in business and their specifics in construction. In practical part in cooperation with construction firm Demorss Ltd. there are analyzing business strategy, the macro and micro environment of the company. At the end, recommend possible measures to improve their operations.
Klíčová slova
strategie podniku, marketingová strategie, analýza PEST, finanční analýza, SWOT analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil
Klíčová slova v angličtině
business strategy, marketing strategy, analysis PEST, financial analysis, SWOT analysis, Porter´s five forces analysis
Zásady pro vypracování
Charakterizujte místo a úlohu marketingové strategie v činnosti podniku, její zásady a principy
Proveďte situační analýzu marketingové strategie firmy Demorss s. r. o.
Charakterizujte finanční strategii jako součást celkové strategie podniku a proveďte finanční analýzu firmy
Na základě finanční analýzy vypracujte možná doporučení a návrhy pro management podniku
Zásady pro vypracování
Charakterizujte místo a úlohu marketingové strategie v činnosti podniku, její zásady a principy
Proveďte situační analýzu marketingové strategie firmy Demorss s. r. o.
Charakterizujte finanční strategii jako součást celkové strategie podniku a proveďte finanční analýzu firmy
Na základě finanční analýzy vypracujte možná doporučení a návrhy pro management podniku
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P.: Marketing Management. 9. přepracované vydaní. Praha: Grada Publishing, 1998. 710 s. ISBN 80-7169-600-5. \vsp{1,5mm}
[2] HAVLÍČEK, K., KAŠÍK, M.: Marketingové řízení malých a středních podniků. 1. vyd. Praha: Management Press, 2005. 171 s. ISBN 80-7261-120-8. \vsp{1,5mm}
[3] PLESKAČ, J., SOUKUP, L.: Marketing ve stavebnictví. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 2001. 232 s. ISBN 80-247-0052-2. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P.: Marketing Management. 9. přepracované vydaní. Praha: Grada Publishing, 1998. 710 s. ISBN 80-7169-600-5. \vsp{1,5mm}
[2] HAVLÍČEK, K., KAŠÍK, M.: Marketingové řízení malých a středních podniků. 1. vyd. Praha: Management Press, 2005. 171 s. ISBN 80-7261-120-8. \vsp{1,5mm}
[3] PLESKAČ, J., SOUKUP, L.: Marketing ve stavebnictví. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, 2001. 232 s. ISBN 80-247-0052-2. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucího BP:
V čem vidíte praktický význam práce a do jaké míry jsou vaše návrhy reálné?
Otázky oponenta BP:
1. Definujte výrobkovou strategii.
2. Definujte podrobně Váš návrh výrobkové strategii pro Firmu Demorss s.r.o.
3. Kdo ve firmě řídí marketingovou strategii firmy?
Otázky zodpovězeny: