Práce se zaměřuje na otázku zlepšení motivačního systému ve firmě RV FASHION STYLE, S. R. O. Teoretická část bude obsahovat vysvětlení základních pojmů, které souvisí s motivací, vývoj motivačních koncepcí, způsoby odměňování a také zásady pro vypracování dotazníků. Praktická část bude zahrnovat představení firmy, seznámení se stávajícím motivačním systémem, sestavený dotazník, jeho vyhodnocení a samozřejmě návrh výhodnějšího (efektivnějšího) motivačního systému, který bude pro podnik přínosem.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on the question of improvement of motivation system in RV FASHION STYLE, s.r.o. The first part consists explanation of basic terms, development of motivation theory, ways of remuneration and principles for filling the questionnaire. The second part starts with introduction of company, continues with actual motivation system, questionnaire and its evaluation, concept of new, improved and more effective motivation system.
Klíčová slova
motivace, potřeby, odměňování, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
motivation, needs, renumeration, marketing research
Rozsah průvodní práce
62 s. (77 391 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Práce se zaměřuje na otázku zlepšení motivačního systému ve firmě RV FASHION STYLE, S. R. O. Teoretická část bude obsahovat vysvětlení základních pojmů, které souvisí s motivací, vývoj motivačních koncepcí, způsoby odměňování a také zásady pro vypracování dotazníků. Praktická část bude zahrnovat představení firmy, seznámení se stávajícím motivačním systémem, sestavený dotazník, jeho vyhodnocení a samozřejmě návrh výhodnějšího (efektivnějšího) motivačního systému, který bude pro podnik přínosem.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on the question of improvement of motivation system in RV FASHION STYLE, s.r.o. The first part consists explanation of basic terms, development of motivation theory, ways of remuneration and principles for filling the questionnaire. The second part starts with introduction of company, continues with actual motivation system, questionnaire and its evaluation, concept of new, improved and more effective motivation system.
Klíčová slova
motivace, potřeby, odměňování, marketingový výzkum
Klíčová slova v angličtině
motivation, needs, renumeration, marketing research
Zásady pro vypracování
Vypracujte teoretické pojednání vztahující se k oblasti motivace, vývoje motivačních koncepcí a problematiky odměňování. Formulujte teoretická východiska pro zpracování analytické a projektové části.
Popište systém motivace pracovníků firmy RV FASHION STYLE, s.r.o.
Nalezněte problematická místa či oblasti v systému motivace a odměňování v tomto podniku.
Navrhněte řešení na zdokonalení systému motivace pracovníků firmy RV FASHION STYLE, s.r.o.
Zásady pro vypracování
Vypracujte teoretické pojednání vztahující se k oblasti motivace, vývoje motivačních koncepcí a problematiky odměňování. Formulujte teoretická východiska pro zpracování analytické a projektové části.
Popište systém motivace pracovníků firmy RV FASHION STYLE, s.r.o.
Nalezněte problematická místa či oblasti v systému motivace a odměňování v tomto podniku.
Navrhněte řešení na zdokonalení systému motivace pracovníků firmy RV FASHION STYLE, s.r.o.
Seznam doporučené literatury
[1] VEBER, J. a kol. Management: Základy, prosperita, globalizace. Praha: Management Press, s.r.o., 1.vydání. 2006. 700s. ISBN: 80-7261-029-5. \vsp{1,5mm}
[2] KOUBEK, J. Řízení lidských zdrojů: Základy moderního managementu. Praha: Management Press, s.r.o., 2. vydání. 1998. 350s. ISBN: 80-85943-51-4. \vsp{1,5mm}
[3] PŘIBOVÁ, M. a kol. Marketingový výzkum v praxi. Praha: Grada Publishing, spol. s.r.o., 1996. 248s. ISBN: 80-7169-299-9. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] VEBER, J. a kol. Management: Základy, prosperita, globalizace. Praha: Management Press, s.r.o., 1.vydání. 2006. 700s. ISBN: 80-7261-029-5. \vsp{1,5mm}
[2] KOUBEK, J. Řízení lidských zdrojů: Základy moderního managementu. Praha: Management Press, s.r.o., 2. vydání. 1998. 350s. ISBN: 80-85943-51-4. \vsp{1,5mm}
[3] PŘIBOVÁ, M. a kol. Marketingový výzkum v praxi. Praha: Grada Publishing, spol. s.r.o., 1996. 248s. ISBN: 80-7169-299-9. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázka vedoucího BP:
1. Jakou roli hraje v motivačním žebříčku zaměstnanců pracovní prostředí?
2. Uveďte, která z Vašich doporučení pro firmu RV FASHION STYLE s.r.o. považujete za klíčová a proč?
Otázka oponenta BP:
Kde vidíte příčinu toho, že v motivačním systému zkoumané firmy je problematickým
místem právě finanční oceňování pracovníků?
Otázky zodpovězeny:zcela