Marketing, marketingové komunikace a jejich nástroje pomáhají posouvat podnikatelské aktivity vpřed již od nepaměti. Každý podnikatel ví, že bez nich není možno bojovat s konkurencí, obstát na trhu a vydělávat peníze. Hlavním cílem předkládané bakalářské práce bylo analýzu současných marke-tingových komunikací RELAX HOTELU ŠTORK a na konec představit návrhy pro zlepšení součas-ného stavu.
Anotace v angličtině
Marketing, marketing communications and their tools have been moving business ideas forward for ages. Every particular businessman knows there is no chance to fight with competitors, stay alive on the market and make money without them. The main goal of the following bachelor thesis was analyse marketing communication in RELAX HOEL STORK and finally to introduce some ideas for im-provement.
Klíčová slova
marketing, marketingový mix, komunikační mix, RELAX HOTEL ŠTORK
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing mix, communication mix, RELAX HOTEL STORK
Rozsah průvodní práce
66
Jazyk
CZ
Anotace
Marketing, marketingové komunikace a jejich nástroje pomáhají posouvat podnikatelské aktivity vpřed již od nepaměti. Každý podnikatel ví, že bez nich není možno bojovat s konkurencí, obstát na trhu a vydělávat peníze. Hlavním cílem předkládané bakalářské práce bylo analýzu současných marke-tingových komunikací RELAX HOTELU ŠTORK a na konec představit návrhy pro zlepšení součas-ného stavu.
Anotace v angličtině
Marketing, marketing communications and their tools have been moving business ideas forward for ages. Every particular businessman knows there is no chance to fight with competitors, stay alive on the market and make money without them. The main goal of the following bachelor thesis was analyse marketing communication in RELAX HOEL STORK and finally to introduce some ideas for im-provement.
Klíčová slova
marketing, marketingový mix, komunikační mix, RELAX HOTEL ŠTORK
Klíčová slova v angličtině
marketing, marketing mix, communication mix, RELAX HOTEL STORK
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Pojednání o marketingové komunikaci se zaměřením na komunikační mix
II. Praktická část
Analyzujte jednotlivé složky komunikačního mixu firmy Relax Hotel Štork
V návaznosti na výsledky analýzy navrhněte firmě Relax Hotel Štork opatření pro zlepšení v oblasti komunikačního mixu
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Pojednání o marketingové komunikaci se zaměřením na komunikační mix
II. Praktická část
Analyzujte jednotlivé složky komunikačního mixu firmy Relax Hotel Štork
V návaznosti na výsledky analýzy navrhněte firmě Relax Hotel Štork opatření pro zlepšení v oblasti komunikačního mixu
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P.: Marketing Management. 2. vydání. Praha: Victoria Publishing a.s., 1995. 792 s., ISBN 80-85605-08-2 \vsp{1,5mm}
[2] HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. 2.vydání. Praha: Grada Publishing, 2003. 204 s., ISBN 80-247-0447-1 \vsp{1,5mm}
[3] JANEČKOVÁ,L.,VAŠTÍKOVÁ,L.,Marketing služeb.1.vydání. Praha: Grada Publishing,2000. 180 s. ISBN 80-7169-995-0 \vsp{1,5mm}
[4] COOPER,J.,LANE,P. Marketingové plánování. 1.vydání. Praha: Grada Publishing, 1999. 232 s., ISBN 80-7169-641-2 \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P.: Marketing Management. 2. vydání. Praha: Victoria Publishing a.s., 1995. 792 s., ISBN 80-85605-08-2 \vsp{1,5mm}
[2] HORÁKOVÁ, H. Strategický marketing. 2.vydání. Praha: Grada Publishing, 2003. 204 s., ISBN 80-247-0447-1 \vsp{1,5mm}
[3] JANEČKOVÁ,L.,VAŠTÍKOVÁ,L.,Marketing služeb.1.vydání. Praha: Grada Publishing,2000. 180 s. ISBN 80-7169-995-0 \vsp{1,5mm}
[4] COOPER,J.,LANE,P. Marketingové plánování. 1.vydání. Praha: Grada Publishing, 1999. 232 s., ISBN 80-7169-641-2 \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucí:
Kterými z Vámi navrhovaných doporučení se firma rozhodla podrobněji zabývat a následně realizovat?
Odp. již zmiňované. Třeba akce "zabijačka". Využití v únoru. Oblast Praha, střední Čechy. Direct mail - zvýšení návštěvnosti www.
Otázky oponent:
Na straně 58 máte ve SWOT analýze uvedeno v příležitostech Lepší využívání nových nástrojů marketingových komunikací. Zkuste více tuto oblast specifikovat.Odp. byla doporučena nová firma na zaktulizování www.
Lošek: sezónní specifikace? odp.internetová prezentace - stěžejní bod. Dovolená s dětmi, welness pobyt, vel. pobyt, víkendové pobyty. Lošek: cenová konkurence?Odp. známe nabídky konkurentů. V Lednici jsou velké hotely i soukromé ubytování. Nedostaneme se na cenu využití pobytů v soukromí. Musí zvážit jak využít aktivní pobyt. Já ve firmě řeším marketingovou strategii.Spolumajitelka je velmi aktivní mladá paní. Využívám i její poznatky.
Navrátil: jak jste přišla k těm hodnotám? Odp. je to návštěvnost z databáze.
Navrátil: jak přišly ty hodnoty?Odp. Hodnoty stanovila paní majitelka. Vede si podrobně statistiky.
Navrátil: kolik je v Lednici hotelů? Odp. nevím. Ne každý ten hotel nabízí stejné možnosti.